Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem nr: 19 305
Tror att jag skall åka och köpa en gran idag, Byggmax säljer för 149 kr och utav den kostnaden får jag tillbaka 100 kr vid ett köp under januari månad. Jag är nog lite småsnål men det får jag ta.
Medlem
Antal inlägg: 18 595
Medlem nr: 31
Långpromenad på förmiddagen och sedan ett pepparkakshusbygge med många svordomar, mycket smält socker och sedan kristyr för att dölja alla ihoplimningar. Hattstugor är INTE lätta att tillverka.
--------------------
Mvh Åsa
Människor kan diskutera, men naturen agerar. (Voltaire)
Jag jobbar på mini scrapbookingalbum (12 x 15CM) med foton på mina föräldrar from barndomen tills iår. Ett album var. Mina barn ska få ett album med bilder på mamma o ett med bilder på pappa. Det är väldigt roligt att hålla på med skapande.
Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem nr: 19 305
Full fart i trädgården igår. Utvändig målning på fm, tömde dammen på vatten och rensade den, startade upp gräsklipparen så att den fick börja gå och till sist börja rensa i häcken. Härligt!
Medlem
Antal inlägg: 24 744
Medlem nr: 110
Ska jag putsa fönster? Det är frågan, men några ska det bli tänker jag mig. Fick en Kärcher fönstertvätt för ett tag sedan och invigde den i stugan i helgen. Riktigt bra resultat. Nu behöver fönstren hemma också sig en omgång.
Moderator
Antal inlägg: 21 592
Medlem nr: 27 097
Har stökat ute hela em med bla att ta bort ett träd som kommit i en rabatt! Påbörjat ett mastodont jobb med att rensa bort Praktlysing och Såpnejlika som tagit över på fel ställe! De kommer att ta hela sommaren, men vem har bråttom......
Medlem
Antal inlägg: 8 739
Medlem nr: 43 937
Så har jag förflyttat typ 2 kvadratmeter gräs från ett ställe där jag vill plantera blommor till ett annat ställe där jag jämnar ut marken för att kunna parkera bilen. Ett tålamodskrävande jobb eftersom parkeringsplatsen aldrig verkar bli klar. Däremot kommer säkert odlingsytan bli klar under sommaren. Jag hittar alltid något jag vill plantera.
--------------------
Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.