Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

867 sidor V  « < 10 11 12 13 14 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Magdis
          Inlägg 01-10-2007, 07:52
          Länk hit: #221

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

Nu har Lilleman och jag varit och lämnat jäntan på skolan o nu ska vi vara hemma och ta det lugnt. Ute är det grått och disigt och regnet hänger i luften.

Citera
          aanderss
          Inlägg 01-10-2007, 08:43
          Länk hit: #222

Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem nr: 8 994

CITAT (Eva-Helene @ 01-10-2007, 07:21) *
          Snacka om att vara tränings-freak! "Hänga på låset" till gymmet!!! Akta så du inte spräcker ärmarna på tröjan!

rotfl.gif
          så då var man färdig

Citera
          Magdis
          Inlägg 01-10-2007, 08:56
          Länk hit: #223

Medlem

CITAT (aanderss @ 01-10-2007, 09:43) *
          rotfl.gif
          så då var man färdig

Vad har du tränat för nåt? Jag tränade styrketräning igår kväll o det känns idag. biggrin.gif

Citera
          aanderss
          Inlägg 01-10-2007, 09:25
          Länk hit: #224

Medlem

CITAT (Magdis @ 01-10-2007, 09:56) *
          Vad har du tränat för nåt? Jag tränade styrketräning igår kväll o det känns idag. biggrin.gif

det var vanlig styrketräning

Citera
          Tosan
          Inlägg 01-10-2007, 10:34
          Länk hit: #225

Medlem
          Antal inlägg: 4 016
          Medlem nr: 10 798

Sov länge idag, åt frukost, läste tidningen, kollade posten. Sedan har jag varit ute och grävt lite, ska kanske gräva mer om jag orkar. Sen hoppas jag att jag får med mig gubben å hämta lite hästskit och så får vi se om vi hämtar grabben hos mamma och pappa eller om de skjutsar ner honom.

--------------------
          Stolt HBT-kompis

Citera
          Tobe3
          Inlägg 01-10-2007, 11:24
          Länk hit: #226

Medlem
          Antal inlägg: 211
          Medlem nr: 12 182

Sambon tog bilen till jobbet och jag har börjat gräva nya blomsterlandet mellan carport o hus. Lite tråkigt grävväder med småregn och inga grannar att prata med. Inne på lunchrast just nu och sedan på det igen.

Citera
          Castea
          Inlägg 01-10-2007, 17:36
          Länk hit: #227

Medlem
          Antal inlägg: 2 458
          Medlem nr: 5 087

Idag blev det inte många knop. Vaknade full i virus, så jag har mest suttit inne och huttrat och suckat.

Citera
          Magdis
          Inlägg 01-10-2007, 17:37
          Länk hit: #228

Medlem

Idag vek jag ihop ett kollegiebladspapper till ett litet minianteckningsblock och tog en liten ihopfällbar kulspetspenna och stoppade i bakfickan så att jag har med mig dem överallt. Det är nämligen så att jag lider av oerhört dåligt minne och om jag inte genast skriver ner alla idéer jag får så glömmer jag bort dem direkt. Jag kanske skulle börja med att skriva upp att alltid ha med mig blocket. rolleyes.gif

Citera
          Trädgårdsflanöre...
          Inlägg 01-10-2007, 17:43
          Länk hit: #229

Medlem
          Antal inlägg: 171
          Medlem nr: 12 368

CITAT
          name='Magdis' date='01-10-2007, 18:37' post='676001']Idag vek jag ihop ett kollegiebladspapper till ett litet minianteckningsblock och tog en liten ihopfällbar kulspetspenna och stoppade i bakfickan så att jag har med mig dem överallt. Det är nämligen så att jag lider av oerhört dåligt minne och om jag inte genast skriver ner alla idéer jag får så glömmer jag bort dem direkt. Jag kanske skulle börja med att skriva upp att alltid ha med mig blocket. rolleyes.gif

Bifogad bild

En händig smile.gif kvinna tillverkar en sån här.
          Alltid till hands. smile.gif

Redigerat av Trädgårdsflanören: 01-10-2007, 17:44

--------------------
          Trädgården är en form av självbiografi.
          fritt efter Sydney Eddison

Citera
          Magdis
          Inlägg 01-10-2007, 17:53
          Länk hit: #230

Medlem

Hihi biggrin.gif Jag tror dock inte mina små pysslinghänder räcker till för allt jag behöver skriva ner. rolleyes.gif

Citera
          Magdis
          Inlägg 01-10-2007, 20:37
          Länk hit: #231

Medlem

kom på två hakar med anteckningsboken förutom att man kanske glömmer att ha den med sig: Dels gäller det att ha händerna fria att skriva i den (så man inte har en Lilleman som vrider sig som en mask i armarna på en) o dels gäller det att komma ihåg att titta efter i boken vad det var man skulle minnas. rolleyes.gif

Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 02-10-2007, 12:55
          Länk hit: #232

Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem nr: 8 660

Lät inge bra det där Magdis... g.gif tror jag satsar på hand- penna metoden ändå och uppdaterar ofta... det vill säga tvätta och skriva nytt... risken för mej vore nog att jag skulle springa in i oändligt många saker medan jag går omkring och läser på nävarna och att det kommer att gå åt himskans mycket hudcreme för allt tvättande... laugh.gif

Vad har vi gjort idag då? tja solen har skinit hela dan.. strålande höstdag med andra ord.. lillgrabben har haft utedag på dagis på förmiddan och jag tog chansen att hälsa på en trädgårdskompis här i stan.. fikade lite, beställde lite fröer och kollade hur mina plantor från kolonilotten mådde... wub.gif Vet ni vad vi hittade??!! frösådda jordgubbsplantor med bär och blom!!! Den andra oktober utomhus... inte illa!!! tummenupp.gif
          Tror jag ska försöka rensa lite i röran här idag... kanske... möjligtvis.. om man inte kommer på nåt annat kul att göra!! angel_not.gif

--------------------
          Före detta Morinablomman..

Citera
          Eva-Helene
          Inlägg 02-10-2007, 21:46
          Länk hit: #233

Medlem
          Antal inlägg: 6 295
          Medlem nr: 11 365

I dag har jag varit riktigt duktig och stickat som en galning. Samtidigt som jag har läst alla roliga historier här på odla-forumet och msn:at mina bästa vänner. Är faktiskt rätt nöjd med mig själv idag. I natt kan jag nog sova gott!

--------------------
          Ju mer du vet, ju mindre förstår du (Zhuang Zi)

cancer.gif

Citera
          Tosan
          Inlägg 03-10-2007, 10:33
          Länk hit: #234

Medlem
          Antal inlägg: 4 016
          Medlem nr: 10 798

Tidigt uppe idag. Skulle på ledningsmöte på jobbet eftersom de ville uppvakta mig, fyller 30 snart. När jag kom hem hade jag 4 rosor i brevlådan så nu står de i vatten. Ska kolla runt härinne och sen lägga mig och vila en stund, har ont som fan nu. Sen blir det att hämta grabben och börja med middan.

--------------------
          Stolt HBT-kompis

Citera
          aanderss
          Inlägg 03-10-2007, 11:03
          Länk hit: #235

Medlem

har lunchat nu

Citera
          Castea
          Inlägg 04-10-2007, 19:39
          Länk hit: #236

Medlem
          Antal inlägg: 2 458
          Medlem nr: 5 087

Idag har jag varit pigg och produktiv. Gjort storkok på linssoppa och fryst in som matlådor. Gjort en Västerbottenostpaj till en kräftskiva jag ska på i morgon. Vädret har varit underbart, så på eftermiddagen tog jag en promenad till friluftsmuseet och hälsade på alla djuren. Träffade en ytterst kelsjuk stor bagge som blundade när jag kliade honom under hakan. wub.gif

Citera
          Krolliljan
          Inlägg 04-10-2007, 20:59
          Länk hit: #237

Medlem
          Antal inlägg: 10 192
          Medlem nr: 10 539

I morgon ska vi äntligen sätta en brudslöja på en permanent plats(?)

Den stackaren har fått flytta flera gånger och mellanlandat i kruka två gånger.blush.gif ( stackarn)

--------------------

Citera
          Eva-Helene
          Inlägg 04-10-2007, 21:01
          Länk hit: #238

Medlem
          Antal inlägg: 6 295
          Medlem nr: 11 365

Jag har också varit produktiv. Tar en liten liten paus nu, sedan ska jag virka det sista halva varvet på överkastet! Snart klar! Jippiiiiiiiiiiiiiiii

--------------------
          Ju mer du vet, ju mindre förstår du (Zhuang Zi)

cancer.gif

Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 05-10-2007, 08:57
          Länk hit: #239

Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem nr: 8 660

Käkat frukost med skrutten, idag e det dags att packa hans väska och överlämna till exet.. kommer att saaaaaakna min skruttis.. crying.gif samtidigt som jag tycker om att vara för mej själv.. konstig känsla...

Har ett par timmar sedan innan jobbarhelgen börjar klockan 16.00. Det e höstmarknad i stan idag ifall någon behöver strumpor, godis eller cocosbollar!! Stor hemvändar helg.. man träffar alltid på gamla klasskompisar som man inte sett på år och dag och förundras alltid över HUR GAMLA de blivit... ??!! För det har ju inte jag blivit... väl... eller???!!! angel_not.gif
          Kålsoppa e den lokala specialitén under helgen... blandat med stinkbomber kan ni ju GISSA hur stan luktar!! blink.gif Lika bra att gömma sej på jobbet tror jag.. tar en sväng på torget på lördagen för cocosbollar går ju alltid ned.. dessutom kan man frysa dem! hihi

Har feng shui:at lite i två garderober, plockat undan lite som man aldrig använder och sorterat bort sommarkläder.. letat förgäves än så länge efter vantar.. e kallt att cykla på mornarna nu.. blir nog till att köpa nya.. hur kommer det sej att det ALLTID försvinner en låda när man flyttar.. precis som sockar i tvättmaskinen... Sockmonster och flyttmonster... ninja.gif

--------------------
          Före detta Morinablomman..

Citera
          aanderss
          Inlägg 05-10-2007, 09:01
          Länk hit: #240

Medlem

CITAT (Kajsa i Arvika @ 05-10-2007, 09:57) *
          Käkat frukost med skrutten, idag e det dags att packa hans väska och överlämna till exet.. kommer att saaaaaakna min skruttis.. crying.gif samtidigt som jag tycker om att vara för mej själv.. konstig känsla...

Har ett par timmar sedan innan jobbarhelgen börjar klockan 16.00. Det e höstmarknad i stan idag ifall någon behöver strumpor, godis eller cocosbollar!! Stor hemvändar helg.. man träffar alltid på gamla klasskompisar som man inte sett på år och dag och förundras alltid över HUR GAMLA de blivit... ??!! För det har ju inte jag blivit... väl... eller???!!! angel_not.gif
          Kålsoppa e den lokala specialitén under helgen... blandat med stinkbomber kan ni ju GISSA hur stan luktar!! blink.gif Lika bra att gömma sej på jobbet tror jag.. tar en sväng på torget på lördagen för cocosbollar går ju alltid ned.. dessutom kan man frysa dem! hihi

Har feng shui:at lite i två garderober, plockat undan lite som man aldrig använder och sorterat bort sommarkläder.. letat förgäves än så länge efter vantar.. e kallt att cykla på mornarna nu.. blir nog till att köpa nya.. hur kommer det sej att det ALLTID försvinner en låda när man flyttar.. precis som sockar i tvättmaskinen... Sockmonster och flyttmonster... ninja.gif

har dina skyhöha klackstövlar kommit? rotfl.gif

själv har jjag varit på interviju i dag

Citera

867 sidor V  « < 10 11 12 13 14 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 19-06-2026, 12:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon