Käkat frukost med skrutten, idag e det dags att packa hans väska och överlämna till exet.. kommer att saaaaaakna min skruttis..

samtidigt som jag tycker om att vara för mej själv.. konstig känsla...
Har ett par timmar sedan innan jobbarhelgen börjar klockan 16.00. Det e höstmarknad i stan idag ifall någon behöver strumpor, godis eller cocosbollar!! Stor hemvändar helg.. man träffar alltid på gamla klasskompisar som man inte sett på år och dag och förundras alltid över HUR GAMLA de blivit... ??!! För det har ju inte jag blivit... väl... eller???!!!
Kålsoppa e den lokala specialitén under helgen... blandat med stinkbomber kan ni ju GISSA hur stan luktar!!

Lika bra att gömma sej på jobbet tror jag.. tar en sväng på torget på lördagen för cocosbollar går ju alltid ned.. dessutom kan man frysa dem! hihi
Har feng shui:at lite i två garderober, plockat undan lite som man aldrig använder och sorterat bort sommarkläder.. letat förgäves än så länge efter vantar.. e kallt att cykla på mornarna nu.. blir nog till att köpa nya.. hur kommer det sej att det ALLTID försvinner en låda när man flyttar.. precis som sockar i tvättmaskinen... Sockmonster och flyttmonster...
Före detta Morinablomman..