Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 112 113 114 115 116 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Aqvakul
          Inlägg 13-10-2008, 18:52
          Länk hit: #2261


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Vippan @ 13-10-2008, 19:50) *
          Snipp snapp snut
          så var snart Måndagen slut
          Jobbet gick som på räls
          nästan så man kan bli frälst
          Kvällen blir lugn och stilla
          kommer att tidigt i sängen trilla
          Skriva rim är rätt kul
          men väntar nog tills det blir jul
          Nu ska jag sluta dilla
          och på datorn lite pilla


          Denna dikt muntrade iaf upp mig.... bravo.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 13-10-2008, 18:58
          Länk hit: #2262


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          CITAT (Aqvakul @ 13-10-2008, 19:52) *
          Denna dikt muntrade iaf upp mig.... bravo.gif



          smile.gif det behöver vi alla ha en dos av varje dag
           
          Citera
          Felicia
          Inlägg 13-10-2008, 19:20
          Länk hit: #2263


          Medlem
          Antal inlägg: 776
          Medlem sedan:
          14-02-2006
          Medlem nr: 7 076



          Härligt Vippan! Känner igen mig tongue.gif
          Jag har jobbat idag och vips var klockan en kvart efter när jag egentligen skulle ha slutat. Dagarna bara rusar iväg. I kväll är jag ensam hemma och får ha datorn helt för mig själv så då blir jag ju sittande här naughty.gif


          --------------------

          Felicia, glad odlare i Zon 7
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 14-10-2008, 07:28
          Länk hit: #2264


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Var tidigt på jobbet och packade upp alla mina saker och satte upp på hyllorna, som jag monterade igår.
          yahoo.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 14-10-2008, 13:08
          Länk hit: #2265


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Ut med hundarna sedan har kompisen och jag haft valpkurs mellan 10-12, sedan ut igen med hundarna och nu ska jag börja röja här hemma en stund.


          --------------------
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 14-10-2008, 13:57
          Länk hit: #2266


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          Har varit på Rehab-vattengympa och på vägen hem stannade jag till vid torget och bl a köpte jag hallon. Dom ska jag kalasa på nu...
          Maken är på landet och tar upp båten !


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 14-10-2008, 19:54
          Länk hit: #2267


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          I kväll fick jag min hemtenta, som ska vara inlämnad om en vecka. Här ska skrivas om hur ryska revolutionen påverkat världen på olika sätt och om utvecklingen i Väst- och Östeuropa 25 år efter kriget.
          Det blir att ligga i, jobbar ju heltid plus tar hand om en opererad fru. Helgen är "räddad", fruktar att jag kommer att få prioritera bort Odla. Men det ger ju er andra desto mer utrymme.....



          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Noak
          Inlägg 14-10-2008, 20:24
          Länk hit: #2268


          Medlem
          Antal inlägg: 2 882
          Medlem sedan:
          03-11-2007
          Medlem nr: 13 081



          Nyligen hemkommen från jobbet- arbetat till fem, sen föräldramöte.
          Ska slänga i mig en macka och ta ett varmt bad, sen sova....


          --------------------
          -------------------------
          Södra Norrlands kust- och inland.
          Zon 4
           
          Citera
          Netha
          Inlägg 14-10-2008, 21:53
          Länk hit: #2269


          Gäster






          Firat barnbarn och svärson (inte hans barn) som fyller år idag. Ätit god tårta mm. smile.gif
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 15-10-2008, 07:39
          Länk hit: #2270


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Har precis varit hos tandläkaren. yahoo.gif Jag hade inga hål....bara lite tandsten. Ändå är det 2,5 år sen jag var där. Dom hade missat att kalla mig och jag ringer inte själv...jaja jag vet att det är dumt men det går bara inte giggle.gif

          Nu ska jag sitta här på Odla och ta det lite lugnt ett tag! tummenupp.gif


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 15-10-2008, 09:55
          Länk hit: #2271


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Irene_L @ 15-10-2008, 08:39) *
          Har precis varit hos tandläkaren. yahoo.gif Jag hade inga hål....bara lite tandsten. Ändå är det 2,5 år sen jag var där. Dom hade missat att kalla mig och jag ringer inte själv...jaja jag vet att det är dumt men det går bara inte giggle.gif

          Nu ska jag sitta här på Odla och ta det lite lugnt ett tag! tummenupp.gif


          Så skönt! Grattis Irene! blomma.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 15-10-2008, 10:36
          Länk hit: #2272


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          thanks.gif Biggan! Ja jag är sååå glad!


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 15-10-2008, 11:36
          Länk hit: #2273


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Grattis Irene-L härligt att slippa gå dit igen (och billigare giggle.gif )

          Jag har som vanligt varit ute med hundarna och sedan åkte jag till Blå Stjärnan och gav lilleman sin ettårs spruta, han fyller faktiskt 1 år idag hbd.gif . Sedan en sväng till pappa och tittade till honom, åkte sedan till dottern som är sjukskriven och tjötade en stund, sedan till ICA efter det var det lika bra att gå ut med hundarna igen, hemma 12.00 sweatingbullets.gif . Nu ska jag ta det lugnt en stund, gubben är och jagar älg så det blir ingen middag här idag.


          --------------------
           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 15-10-2008, 16:52
          Länk hit: #2274


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          Här ska det städas, får se om jag orkar laga käk till mig sen.
           
          Citera
          Trädet (ZonV)
          Inlägg 15-10-2008, 16:54
          Länk hit: #2275


          Medlem
          Antal inlägg: 197
          Medlem sedan:
          01-05-2005
          Medlem nr: 5 634



          Stod och köade för köpa några pavor Bordeaux 2005 från bolaget kl 10:00 idag. Få se om man får några pavor, är den bästa årgång sen 40-talet. biggrin.gif
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 15-10-2008, 19:52
          Länk hit: #2276


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          Sorry, lite OT: Vad är pavor för ett konstigt ord? Var kommer det ifrån? Har bara hört det nån gång förr men irriterar mig på det, det låter så fult tycker jag. Hoppas du fick ditt vin iallafall!


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 15-10-2008, 19:58
          Länk hit: #2277


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Myosotis @ 15-10-2008, 20:52) *
          Sorry, lite OT: Vad är pavor för ett konstigt ord? Var kommer det ifrån? Har bara hört det nån gång förr men irriterar mig på det, det låter så fult tycker jag. Hoppas du fick ditt vin iallafall!


          Slangordet pava är känt sedan 1847, känt från de kringvandrande knallarnas slangspråk månsing.

          Hämtad från "http://sv.wiktionary.org/wiki/vinpava"


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 15-10-2008, 20:09
          Länk hit: #2278


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          Jaha! Tack! Är det utbredd kanske? Är det bara jag som har missat det?


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 15-10-2008, 20:12
          Länk hit: #2279


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          tror att det är typisk Stockholmsslang


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 16-10-2008, 09:31
          Länk hit: #2280


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Jag ska åka ner till Sundsvall och hämta eventuella överlevare (krukväxterna)


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera

          867 sidor V  « < 112 113 114 115 116 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 03-07-2026, 10:54
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon