Grattis Irene-L härligt att slippa gå dit igen (och billigare

)
Jag har som vanligt varit ute med hundarna och sedan åkte jag till Blå Stjärnan och gav lilleman sin ettårs spruta, han fyller faktiskt 1 år idag

. Sedan en sväng till pappa och tittade till honom, åkte sedan till dottern som är sjukskriven och tjötade en stund, sedan till ICA efter det var det lika bra att gå ut med hundarna igen, hemma 12.00

. Nu ska jag ta det lugnt en stund, gubben är och jagar älg så det blir ingen middag här idag.