Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 113 114 115 116 117 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Vippan
          Inlägg 16-10-2008, 09:43
          Länk hit: #2281


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          I dag är det en sån där riktigt grå höstdag egentligen kunde man stanna kvar i sängen och läsa en god bok, men man har en del måsten som ska göras även på lediga dagar.
          Måste handla mat ekar i kylskåpet
          Måste hälsa på en jättesjuk jobbarkompis
          Måste tvätta
          No problems blir inga fritidsproblem i dag heller
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 16-10-2008, 15:14
          Länk hit: #2282


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          nu har jag jobbat i fyra dagar usch... tog ledigt fredag tackålov så kan jag spåna runt lite i trädgården... fundera på hönshuset... göra en blåbärspaj kanske... sköönt... sen måste jag flytta olivträdet och fikonet till en lite varmare plats än växthuset

          PS en pava kanske slinker ner giggle.gif Pava är väl inget nytt under solen confused.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 16-10-2008, 15:16
          Länk hit: #2283


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Borde jobba med min hemtenta - varför är det så svårt att komma igång?

          Redigerat av Aqvakul: 16-10-2008, 15:17


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 16-10-2008, 15:40
          Länk hit: #2284


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (stennie @ 08-10-2008, 21:53) *
          benen vill inte gå ihop!!!!

          giggle.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 16-10-2008, 15:53
          Länk hit: #2285


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          CITAT (Aqvakul @ 15-10-2008, 21:12) *
          tror att det är typisk Stockholmsslang

          Så är det nog yes.gif Används nog inte lika mycket nu som förr.

          Idag har jag bara gjort tråkiga saker. Hängt ner fuchsiorna, som fortfarande blommar, i jordkällaren där de ska få sova i vinter. Börjat packa allt som ska hem till Fjollträsk. Går i ide på lördag -cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 16-10-2008, 20:03
          Länk hit: #2286


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          fear.gif Men du försvinner väl inte från odla?!


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 16-10-2008, 20:20
          Länk hit: #2287


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          CITAT (Myosotis @ 16-10-2008, 21:03) *
          fear.gif Men du försvinner väl inte från odla?!

          Å, nej!
          Så lätt blir ni inte av med mig. Med odla kan jag ju bevara lite sommar i själen året runt!
          Vi har faktiskt fungerande uppkopplingar även i Fjollträsk, även om vi säger fula ord om flaskor giggle.gif


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 16-10-2008, 20:47
          Länk hit: #2288


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Red Top @ 16-10-2008, 21:20) *
          Å, nej!
          Så lätt blir ni inte av med mig. Med odla kan jag ju bevara lite sommar i själen året runt!
          Vi har faktiskt fungerande uppkopplingar även i Fjollträsk, även om vi säger fula ord om flaskor giggle.gif

          Varför kallar du "Stan" för Fjollträsk? Är du norrlänning? naughty.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 16-10-2008, 20:52
          Länk hit: #2289


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          CITAT (Aqvakul @ 16-10-2008, 21:47) *
          Varför kallar du "Stan" för Fjollträsk? Är du norrlänning? naughty.gif


          Nästan!
          Farfarsfar, som var från Råneå, gjorde prästens piga med barn och fick skyndsamt flotta sig ner genom Sverige. Hamnade i Hälsingborg och blev kvar där. En ättling flyttade sedermera till "Stan" flirting.gif

          Redigerat av Red Top: 16-10-2008, 20:53


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          Magdis
          Inlägg 16-10-2008, 20:53
          Länk hit: #2290


          Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem sedan:
          05-07-2004
          Medlem nr: 4 012



          CITAT (skogstroll @ 16-10-2008, 16:14) *
          PS en pava kanske slinker ner giggle.gif Pava är väl inget nytt under solen confused.gif

          I min värld står "pava" för Palliativ vårdavdelning.
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 16-10-2008, 21:00
          Länk hit: #2291


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Magdis @ 16-10-2008, 21:53) *
          I min värld står "pava" för Palliativ vårdavdelning.

          lite "institutionsskadad" kanhända... smiley_small_hug.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Nostalgia
          Inlägg 17-10-2008, 10:52
          Länk hit: #2292


          Medlem
          Antal inlägg: 2 833
          Medlem sedan:
          07-05-2007
          Medlem nr: 10 222



          Älgjaktsveckan går mot sitt slut här i skogarna. Igår blev jag och min hund inringda till eftersök, det blev ett låååångt pass i skogen så idag hoppas JAG att telefonen är tyst men det kanske inte hunden hoppas för han älskar att jobba biggrin.gif
           
          Citera
          Gunilla T
          Inlägg 17-10-2008, 15:46
          Länk hit: #2293


          Gäster






          CITAT (Aqvakul @ 16-10-2008, 16:16) *
          Borde jobba med min hemtenta - varför är det så svårt att komma igång?


          Hemtenta? Trodde det var du som gav hemläxor confused.gif eller håller du på med vidareutbildning?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 17-10-2008, 15:53
          Länk hit: #2294


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Gunilla T @ 17-10-2008, 16:46) *
          Hemtenta? Trodde det var du som gav hemläxor confused.gif eller håller du på med vidareutbildning?

          Vi förväntas ju fortbilda oss - läser en halvfartskurs på Universitetet - Internationell samtidshistoria....


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Gunilla T
          Inlägg 17-10-2008, 16:07
          Länk hit: #2295


          Gäster






          CITAT (Aqvakul @ 17-10-2008, 16:53) *
          Vi förväntas ju fortbilda oss - läser en halvfartskurs på Universitetet - Internationell samtidshistoria....


          Oj, så spännande..jag gillar historia..läser alltid en massa konstiga böcker som ingen annan gillar..vad skall du skriva om?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 17-10-2008, 16:10
          Länk hit: #2296


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Gunilla T @ 17-10-2008, 17:07) *
          Oj, så spännande..jag gillar historia..läser alltid en massa konstiga böcker som ingen annan gillar..vad skall du skriva om?

          Hur ryska revolutionen påverkat utvecklingen i världen och utvecklingen i Europa 1945-1970


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Gunilla T
          Inlägg 17-10-2008, 16:12
          Länk hit: #2297


          Gäster






          Det skulle jag vilja läsa.....
           
          Citera
          Gunilla T
          Inlägg 17-10-2008, 16:22
          Länk hit: #2298


          Gäster






          ...jag menar din analys och slutsatser...
           
          Citera
          titti49zon6
          Inlägg 18-10-2008, 13:31
          Länk hit: #2299


          Medlem
          Antal inlägg: 2 009
          Medlem sedan:
          15-03-2005
          Medlem nr: 5 169



          Idag har jag varit på Löjromsfestival yes.gif fick smaka på tre olika
          löjromssnittar....jättegoda
          Ulf Elving och en mästerkock från Göteborg hade Kalixfiskarna
          tagit hit för att tala om löjfisket och rommens förnämlighet
          För den som är intresserad kan jag tala om att dagspriset på löjrom direkt från fiskarna ligger en bit
          över 1000 Kronor/ kilo blink.gif
          Skulle kanske köpa med mig några kilo när jag åker ner till storstan om några veckor
          och ställa mig på torget o sälja whist.gif


          --------------------
          Glad fd. amatörodlare vid Norrbottenskusten zon 5-6
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 18-10-2008, 13:33
          Länk hit: #2300


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          har vart å köpt nytt månadskort för bussen.. och släpat en matkasse hem phu sweatingbullets.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera

          867 sidor V  « < 113 114 115 116 117 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 03-07-2026, 10:37
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon