Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 114 115 116 117 118 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Chamomille
          Inlägg 18-10-2008, 14:12
          Länk hit: #2301


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (titti49zon6 @ 18-10-2008, 14:31) *
          Idag har jag varit på Löjromsfestival yes.gif fick smaka på tre olika
          löjromssnittar....jättegoda
          Ulf Elving och en mästerkock från Göteborg hade Kalixfiskarna
          tagit hit för att tala om löjfisket och rommens förnämlighet
          För den som är intresserad kan jag tala om att dagspriset på löjrom direkt från fiskarna ligger en bit
          över 1000 Kronor/ kilo blink.gif
          Skulle kanske köpa med mig några kilo när jag åker ner till storstan om några veckor
          och ställa mig på torget o sälja whist.gif

          Oj vad du suktas nu. Blev sugen på mormors sikromsröra yahoo.gif Det blir nog till att göra en räksmörgås med löjrom ikväll yes.gif

          CITAT (skogstroll @ 18-10-2008, 14:33) *
          har vart å köpt nytt månadskort för bussen.. och släpat en matkasse hem phu sweatingbullets.gif

          Släpade du ända från bussen fear.gif


          Själv har jag borstat tänderna för det fastnade en glasnudel mellan 2.


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 18-10-2008, 16:35
          Länk hit: #2302


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Skrivit 2/3 av den där j***a hemtentan. Skitbra blir det inte, men kanske godkänt. Nu tänker jag äta middag och hälla i mig några baljor vin, så ska nog resten gå som "smort".....
          crazy.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Cathis
          Inlägg 18-10-2008, 21:23
          Länk hit: #2303


          Medlem
          Antal inlägg: 3 545
          Medlem sedan:
          06-03-2007
          Medlem nr: 9 230



          Har skickat iväg dottern på tävling, idag gick det bra, gissa om jag är stolt smile.gif

          Har haft konsert med kören idag, gick över förväntan faktiskt. Nu är jag ganska seg så det blir
          inte mycket mer idag sleep.gif


          --------------------




           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 18-10-2008, 21:27
          Länk hit: #2304


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Aqvakul @ 18-10-2008, 17:35) *
          Skrivit 2/3 av den där j***a hemtentan. Skitbra blir det inte, men kanske godkänt. Nu tänker jag äta middag och hälla i mig några baljor vin, så ska nog resten gå som "smort".....
          crazy.gif

          Klar med eländet, får se om jag är lika nöjd i morgon....


          CITAT (Cathis @ 18-10-2008, 22:23) *
          Har skickat iväg dottern på tävling, idag gick det bra, gissa om jag är stolt smile.gif

          Har haft konsert med kören idag, gick över förväntan faktiskt. Nu är jag ganska seg så det blir
          inte mycket mer idag sleep.gif


          Låter som en riktigt lyckad lördag... tummenupp.gif bravo.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 19-10-2008, 13:08
          Länk hit: #2305


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          staplat ved... d010.gif gör lite slutplock i trädgården. tar in chilin som inte lär klara sig i växthuset länge till... snart är väl allt inbäddat inför vintern (usch jag vill inte ha vinter...)


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 19-10-2008, 13:59
          Länk hit: #2306


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Hustrun och jag har varit på museum och sett utställning om Uppåkra och sen har vi varit på kondis och fikat. När vi var på väg in till stan så stannade en bil. Ut klev mina elever Mohammed och Mohammed och insisterade på att skjutsa oss! Hustrun blev lite förvånad men också en aning fascinerad.

          Redigerat av Aqvakul: 19-10-2008, 14:11


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          pejori
          Inlägg 19-10-2008, 14:01
          Länk hit: #2307


          Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem sedan:
          12-01-2004
          Medlem nr: 2 682



          Jag [b]försöker [/b]städa, men det går inge bra... sweatingbullets.gif ranting.gif
          För varje gång jag går förbi helv***smaskinen (datorn) fastnar jag på odla. nono.gif rtfm.gif
          Stänga av den går inte, det tar så lång tid att starta upp den ju... w00t.gif


          --------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2
           
          Citera
          AstLar
          Inlägg 19-10-2008, 14:05
          Länk hit: #2308


          Medlem
          Antal inlägg: 1 880
          Medlem sedan:
          05-06-2008
          Medlem nr: 16 603



          CITAT (pejori @ 19-10-2008, 15:01) *
          Jag [b]försöker [/b]städa, men det går inge bra... sweatingbullets.gif ranting.gif
          För varje gång jag går förbi helv***smaskinen (datorn) fastnar jag på odla. nono.gif rtfm.gif
          Stänga av den går inte, det tar så lång tid att starta upp den ju... w00t.gif


          Jag förstår precis!
          Sitter på jobbet för att betala lite räkningar och gå igenom kvalitetsmanualen.
          Gör jag det kanske?!!
          Jag kan ju inte stänga av helv***smaskinen jag heller. no.gif



           
          Citera
          Noak
          Inlägg 19-10-2008, 14:11
          Länk hit: #2309


          Medlem
          Antal inlägg: 2 882
          Medlem sedan:
          03-11-2007
          Medlem nr: 13 081



          Sitter egentligen vid datorn för att tillverka ett stycke engelska-prov till min sexa, men det är så himla tråkigt...
          Har också ett projekt "flytta möbler i sovrummet" på gång, men blev lite astmatisk av dammet rolleyes.gif så jag måste gå därifrån. Frågan är vad min man säger när han ska gå och lägga sig, sängen är under ett ton böcker från en bokhylla jag flyttade på.
          Tror att jag går ut och krattar löv istället, mycket hälsosammare.


          --------------------
          -------------------------
          Södra Norrlands kust- och inland.
          Zon 4
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 19-10-2008, 14:18
          Länk hit: #2310


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (NIKEN @ 19-10-2008, 15:11) *
          Sitter egentligen vid datorn för att tillverka ett stycke engelska-prov till min sexa, men det är så himla tråkigt...
          Har också ett projekt "flytta möbler i sovrummet" på gång, men blev lite astmatisk av dammet rolleyes.gif så jag måste gå därifrån. Frågan är vad min man säger när han ska gå och lägga sig, sängen är under ett ton böcker från en bokhylla jag flyttade på.
          Tror att jag går ut och krattar löv istället, mycket hälsosammare.

          som det kan bli.... giggle.gif

          gå du ut och kratta....det är trevligt... tummenupp.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 19-10-2008, 14:26
          Länk hit: #2311


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          nu är jag trött på att vinterbädda i trädgården... JAG VILL HA VÅÅÅÅR!!! crazy.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 20-10-2008, 08:29
          Länk hit: #2312


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Ska snart till läkaren sedan ska jag åka till Blå Stjärna med den ena hunden och röntga bakbenet som han haltar på.


          --------------------
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 20-10-2008, 14:12
          Länk hit: #2313


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Undervisat hela dagen med världens blyhjälm på huvudet. (Vill inte bli sjuk!) Nu ska jag snart gå hem och lägga mig en stund. sad.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 21-10-2008, 16:29
          Länk hit: #2314


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          Nu ger jag upp blir så förb.........

          Äta och gå en långpromenad
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 21-10-2008, 16:33
          Länk hit: #2315


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Vippan @ 21-10-2008, 17:29) *
          Nu ger jag upp blir så förb.........

          Äta och gå en långpromenad

          Långpromenader brukar pigga upp.... flirting.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 22-10-2008, 10:13
          Länk hit: #2316


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Ryggskott idag så här kommer det inte att bli mycket gjort och ont gör det också crying.gif
          Bifogade miniatyrbild(er)
          Bifogad bild

           


          --------------------
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 22-10-2008, 11:20
          Länk hit: #2317


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Bettis @ 22-10-2008, 11:13) *
          Ryggskott idag så här kommer det inte att bli mycket gjort och ont gör det också crying.gif


          trostar.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 23-10-2008, 11:50
          Länk hit: #2318


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Tack Biggan thanks.gif
          Något bättre i ryggen idag.

          Gubben ringde just och dom hade skjutit älg, så nu blir det gott kött i frysen yes.gif .

          Nu ska jag försöka ta mig ut med hundarna en sväng.



          --------------------
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 24-10-2008, 06:43
          Länk hit: #2319


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Åker upp till stugan i Blekinge - fyra veckor sen sist. Det ska bli trevligt, men också lite vemodigt. Ställer i ordning för vintern!


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          AstLar
          Inlägg 24-10-2008, 06:46
          Länk hit: #2320


          Medlem
          Antal inlägg: 1 880
          Medlem sedan:
          05-06-2008
          Medlem nr: 16 603



          CITAT (Aqvakul @ 24-10-2008, 07:43) *
          Åker upp till stugan i Blekinge - fyra veckor sen sist. Det ska bli trevligt, men också lite vemodigt. Ställer i ordning för vintern!


          Tar ett dopp? whistling.gif
           
          Citera

          867 sidor V  « < 114 115 116 117 118 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 04-07-2026, 14:28
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon