CITAT (titti49zon6 @ 18-10-2008, 14:31)

Idag har jag varit på Löjromsfestival

fick smaka på tre olika
löjromssnittar....jättegoda
Ulf Elving och en mästerkock från Göteborg hade Kalixfiskarna
tagit hit för att tala om löjfisket och rommens förnämlighet
För den som är intresserad kan jag tala om att dagspriset på löjrom direkt från fiskarna ligger en bit
över 1000 Kronor/ kilo
Skulle kanske köpa med mig några kilo när jag åker ner till storstan om några veckor
och ställa mig på torget o sälja

Oj vad du suktas nu. Blev sugen på mormors sikromsröra

Det blir nog till att göra en räksmörgås med löjrom ikväll

CITAT (skogstroll @ 18-10-2008, 14:33)

har vart å köpt nytt månadskort för bussen.. och släpat en matkasse hem phu

Släpade du ända från bussen
Själv har jag borstat tänderna för det fastnade en glasnudel mellan 2.