Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 115 116 117 118 119 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Aqvakul
          Inlägg 24-10-2008, 06:48
          Länk hit: #2321


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (AstLar @ 24-10-2008, 07:46) *
          Tar ett dopp? whistling.gif

          tveksamt..... blush.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Noak
          Inlägg 24-10-2008, 08:19
          Länk hit: #2322


          Medlem
          Antal inlägg: 2 882
          Medlem sedan:
          03-11-2007
          Medlem nr: 13 081



          Ska: Kavla upp ärmarna och ta itu med diskberget, tvättberget, dammberget och det-jag-jag-aldrig-hinner-med-i-veckorna-berget. Plus skriva bedömning på 60 elever, plus långpromenad med hunden, plus försöka vila min trasiga rygg.
          Superwoman? That's me.

          P.S. Fast just nu sitter jag ju här förstås...


          --------------------
          -------------------------
          Södra Norrlands kust- och inland.
          Zon 4
           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 24-10-2008, 08:40
          Länk hit: #2323


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          Oj tur att jag inte har så mycket att göra på en ledig dag, men ska ta tag i dagen och göra lite nytta i alla fall som att bädda min säng och dammsuga resten är klart inför helgen

           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 24-10-2008, 08:41
          Länk hit: #2324


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Jag ska packa för en liten helgtripp, först ska vi ner till Stockholm (Tyresö) i eftermiddag och i morgon åker vi med Cinderella till Åland.
          Förhoppningsvis så kommer båten in till kajen i Stockholm på söndag eftermiddag......men det ska ju blåsa så in i..... crying.gif

          Och så får jag inte glömma att posta lite frön innan som jag lovat


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 24-10-2008, 08:43
          Länk hit: #2325


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          CITAT (NIKEN @ 24-10-2008, 09:19) *
          Ska: Kavla upp ärmarna och ta itu med diskberget, tvättberget, dammberget och det-jag-jag-aldrig-hinner-med-i-veckorna-berget. Plus skriva bedömning på 60 elever, plus långpromenad med hunden, plus försöka vila min trasiga rygg.
          Superwoman? That's me.

          P.S. Fast just nu sitter jag ju här förstås...


          rotfl.gif rotfl.gif precis så är det för mig också, borde göra en massa och var sitter jag jo här på Odla giggle.gif


          --------------------
           
          Citera
          blomkronan
          Inlägg 24-10-2008, 10:56
          Länk hit: #2326


          Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem sedan:
          28-07-2008
          Medlem nr: 17 820



          Ja nu får man ta sig i kragen... kan inte sitta här längre flirting.gif
          Tvättberg var det någon som nämde... kan det vara det som växer i badrummet. Jag har ju iallafall något som växer här hemma bravo.gif , inte är det frösådderna!!! g.gif
          Vi ska ha höststädning i bostadsområdet i morgon och jag har tagit på mig att baka 7 st sockerkakor confused.gif varför gjorde jag det? Men jag får springa mellan köket och tvättstugan... Jag kommer iallafall få motion tummenupp.gif //Mari
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 25-10-2008, 11:09
          Länk hit: #2327


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          nu slår jag mitt personrekord tror jag, har dammsugit och torkat golv och tvättat kyl o frys, torkat chili i ugn, städat åt sköldpaddan, bytt lakan och nu gör jag en blåbärspaj... sweatingbullets.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Noak
          Inlägg 25-10-2008, 11:31
          Länk hit: #2328


          Medlem
          Antal inlägg: 2 882
          Medlem sedan:
          03-11-2007
          Medlem nr: 13 081



          Hann visst inte ända fram igår...
          Men tvätten fladdrar, eller vad den nu gör, i halvstormen.
          Disken är tillbaka!?Jag vet ju att jag diskade den igår...?
          Dammsugaren är i alla fall mätt och belåten.
          Jo, ett ganska bra facit från gårdagen.
          Nu ska jag ut och gräva lite, om ryggen håller.


          --------------------
          -------------------------
          Södra Norrlands kust- och inland.
          Zon 4
           
          Citera
          Ramred
          Inlägg 25-10-2008, 15:54
          Länk hit: #2329


          Medlem
          Antal inlägg: 3 297
          Medlem sedan:
          12-01-2008
          Medlem nr: 13 580



          Nu har vi satt årets glögg.
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 26-10-2008, 11:57
          Länk hit: #2330


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (AstLar @ 24-10-2008, 06:46) *
          Tar ett dopp? whistling.gif


          Jo, det blev faktiskt ettt snabbt dopp i havet igår - 12 grader i luften och 10 grader i vattnet - tyvärr blåste det rätt snålt. Jag kan nog garantera att detta var säsongens sista.....

          Redigerat av Aqvakul: 26-10-2008, 11:58


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 26-10-2008, 12:03
          Länk hit: #2331


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Aqvakul @ 26-10-2008, 11:57) *
          Jo, det blev faktiskt ettt snabbt dopp i havet igår - 12 grader i luften och 10 grader i vattnet - tyvärr blåste det rätt snålt. Jag kan nog garantera att detta var säsongens sista.....


          Det skulle jag velat se! crazy.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 26-10-2008, 12:06
          Länk hit: #2332


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Biggan_ @ 26-10-2008, 12:03) *
          Det skulle jag velat se! crazy.gif

          det gick rätt så snabbt.... giggle.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          renate
          Inlägg 26-10-2008, 12:07
          Länk hit: #2333


          Medlem
          Antal inlägg: 5 656
          Medlem sedan:
          28-02-2003
          Medlem nr: 834



          CITAT (Aqvakul @ 26-10-2008, 11:57) *
          Jo, det blev faktiskt ettt snabbt dopp i havet igår - 12 grader i luften och 10 grader i vattnet - tyvärr blåste det rätt snålt. Jag kan nog garantera att detta var säsongens sista.....


          Badat???????????hu det låter kallt,jag har inte ens badat i somras.
          Jag sitter här,fastnade på ett konstigt sätt i stolen.Jag ska ut på en promenad men det slutar ja aldrig regnar.Jag får ta paraply med mig för ut ska jag.Trädgården har jag förträngt men jag väntar på 2 rosor som jag ska gräva ner.En del krukor ska grävas ner i kallväxthuset för vinterförvaring.


          --------------------
          MVH Renate zon 4
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 26-10-2008, 12:14
          Länk hit: #2334


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Aqvakul @ 26-10-2008, 12:06) *
          det gick rätt så snabbt.... giggle.gif

          Jag förstår det! Det hade väl inte varit läge ens för att hinna få ett bildbevis!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 26-10-2008, 12:21
          Länk hit: #2335


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Biggan_ @ 26-10-2008, 12:14) *
          Jag förstår det! Det hade väl inte varit läge ens för att hinna få ett bildbevis!

          hustrun vägrade att ens följa med till stranden.... whist.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 26-10-2008, 12:27
          Länk hit: #2336


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Aqvakul @ 26-10-2008, 12:21) *
          hustrun vägrade att ens följa med till stranden.... whist.gif

          En så klok fru du har! Hon ville så klart inte se på när du skaffar dej lunginflammation!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 27-10-2008, 10:46
          Länk hit: #2337


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Idag har vi varit och hälsat på och förmiddagsfikat med barnbarnet. I eftermiddag ska vi äntligen se Arn 2, som nu sjunger på sista versen.


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 27-10-2008, 20:05
          Länk hit: #2338


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Aqvakul @ 27-10-2008, 10:46) *
          Idag har vi varit och hälsat på och förmiddagsfikat med barnbarnet. I eftermiddag ska vi äntligen se Arn 2, som nu sjunger på sista versen.

          Det blev ett trevligt biobesök i Malmö och en god bit mat och lite vin på stamsyltan...... yahoo.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Nostalgia
          Inlägg 27-10-2008, 20:20
          Länk hit: #2339


          Medlem
          Antal inlägg: 2 833
          Medlem sedan:
          07-05-2007
          Medlem nr: 10 222



          CITAT (Aqvakul @ 27-10-2008, 20:05) *
          Det blev ett trevligt biobesök i Malmö och en god bit mat och lite vin på stamsyltan...... yahoo.gif


          Låter som en jättemysig dag tummenupp.gif
           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 28-10-2008, 19:35
          Länk hit: #2340


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          Nu ska jag börja rensa och sedan torka drygt 5 kg trattisar som sonen kom med för en stund sen. yes.gif

          Inte så kul när det pågår kanske, men underbart när det är klart och sen kan avnjutas ända till nästa höst yahoo.gif

          Nu ska jag börja rensa och sedan torka drygt 5 kg trattisar som sonen kom med för en stund sen. yes.gif

          Inte så kul när det pågår kanske, men underbart när det är klart och sen kan avnjutas ända till nästa höst yahoo.gif

          Redigerat av Red Top: 28-10-2008, 19:36


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera

          867 sidor V  « < 115 116 117 118 119 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 04-07-2026, 14:28
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon