|
Vinterdäcken är framletade och ska på, allhelgonahelgen brukar innebära första snön.( och mina sommardäck är otillåtet slitna.)
Måste handla blommor och ljus till gravarna.
Blev aldrig färdig med höstgrävningen av grönsakslandet, men det är ju inte tjälat än, så kanske det blir lite grävning under lovet.
--------------------
------------------------- Södra Norrlands kust- och inland. Zon 4
|