Från semestern och fram till i fredags förra veckan hade jag kunnat ge och göra vad som helst för att få ett sabbatsår, en herrans lång semester. Jag gick på knäna, fullständigt, och ingenting på någon arbetsplats var roligt nog.
Alltså tog jag ledigt i måndags och i fredags förra veckan och bara gjorde saker som jag ville göra. - och det var inte så mycket egentligen, bara ha lite lugn och ro.
Jag har haft ruggiga problem med min rygg, axlar och nacke senaste tiden och inatt vaknade jag av att jag hade så ont i min vänstra skuldra och axel så jag var helt kallsvettig. Jag valde att stanna hemma för att vila idag, jag kan knappt röra armen.
Jag har älskat att jobba, hela livet och det är en fullständig katastrof när man inte känner någon glädje över att ge sig iväg och man tillbringar dagen på en annan ort och bara längtar hem.
Kontentan är att nu sitter jag helt plötsligt och trummar med fingrarna och VILL ÅKA OCH JOBBA!!!
Den efterlängtade jobbarlusten har infunnit sig igen, tack gode gud, och jag hoppas nu att den håller i sig fram till julledigheten - det är ju trots allt bara några veckor dit.
Ja, jag längtar till imorgon, när jag får åka och jobba