Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 118 119 120 121 122 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          aanderss
          Inlägg 05-11-2008, 20:58
          Länk hit: #2381


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          jaha vad fel man kan ha
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 06-11-2008, 09:23
          Länk hit: #2382


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          Igår köpte jag en kaffekvarn o gjorde eget chilipulver igår på mina habanerosar som så snällt mognade inne på fönsterbrädan när det blivit för kallt ute!

          Supersupergott och staaarkt bravo.gif Kockens och Santa Maria kan slänga sig i väggen giggle.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 06-11-2008, 10:06
          Länk hit: #2383


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (skogstroll @ 06-11-2008, 09:23) *
          Kockens och Santa Maria kan slänga sig i väggen giggle.gif

          yes.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Sussie F-Flower
          Inlägg 06-11-2008, 10:10
          Länk hit: #2384


          Medlem
          Antal inlägg: 3 217
          Medlem sedan:
          25-03-2008
          Medlem nr: 14 814



          Jag har: packat ryggsäcken med (hemgjorda, för en gångs skull... tummenupp.gif ) nybakade tekakor med tjälknöl och en termos kaffe. Har även packat plåster, handskar, toapapper, påsar m.m.

          Jag ska: åka till skogen och hugga lite ved igen. Plockar väl lite vitmossa också på samma gång... åsså tänkte jag ta några tunna slanor som jag ska böja till, så att det blir som en U-spaljé, ifall att mina passifloror tänker växa något över vintern...

          That's my day!
           
          Citera
          blomkronan
          Inlägg 06-11-2008, 13:25
          Länk hit: #2385


          Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem sedan:
          28-07-2008
          Medlem nr: 17 820



          CITAT (Sussie F-Flower @ 06-11-2008, 10:10) *
          Jag har: packat ryggsäcken med (hemgjorda, för en gångs skull... tummenupp.gif ) nybakade tekakor med tjälknöl och en termos kaffe. Har även packat plåster, handskar, toapapper, påsar m.m.

          Jag ska: åka till skogen och hugga lite ved igen. Plockar väl lite vitmossa också på samma gång... åsså tänkte jag ta några tunna slanor som jag ska böja till, så att det blir som en U-spaljé, ifall att mina passifloror tänker växa något över vintern...

          That's my day!


          Va härligt cool.gif hoppas du fick en mysig dag kompiskram.gif //Mari

          Själv tog jag sovmorgon... d010.gif satte på kaffe, satte mig framför datorn... borde gjort som du! Jag har min lediga dag idag = gör vad jag vill dag yahoo.gif Min dotter har kommit hem från skolan nu så vi ska ta och baka något gott, och göra läxorna tillsamans. Idag ska vi lära oss alla sjöar, städer och länder i Europa. Har kunnat det en gång i tiden.... confused.gif giggle.gif
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 06-11-2008, 14:03
          Länk hit: #2386


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Städat, städat, städat och där imellan sprungit ut med hundarna sweatingbullets.gif (ibland tittar jag in här också giggle.gif )


          --------------------
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 06-11-2008, 21:02
          Länk hit: #2387


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Bifogad bild

          Skall i morgon göra klart detta träningsredskap till en sjuk äldre man, sedan ut i trädgården och kratta dagens nedfallna löv. whist.gif


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 06-11-2008, 21:07
          Länk hit: #2388


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Uggi @ 06-11-2008, 21:02) *
          Bifogad bild

          Skall i morgon göra klart detta träningsredskap till en sjuk äldre man, sedan ut i trädgården och kratta dagens nedfallna löv. whist.gif

          Det var ett spännande träningsredskap. Hur fungerar det?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 06-11-2008, 22:23
          Länk hit: #2389


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Den är till för personer med svaga muskler i armarna. Personen sitter bakom brädan och lägger armen på klossen till vänster, sedan skall han/hon flytta rullen så långt bort som möjligt, släppa den och den rullar ned.
          Klossen som är emellan brädorna flyttar man fram eller tillbaka allt efter hur stor lutning man vill ha på rullbrädan. Sedan är det bara att jobba på. Jag har inte hittat på detta har endast fått en ritning, men det verkar jättebra. bravo.gif


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 06-11-2008, 22:26
          Länk hit: #2390


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Uggi @ 06-11-2008, 22:23) *
          Den är till för personer med svaga muskler i armarna. Personen sitter bakom brädan och lägger armen på klossen till vänster, sedan skall han/hon flytta rullen så långt bort som möjligt, släppa den och den rullar ned.
          Klossen som är emellan brädorna flyttar man fram eller tillbaka allt efter hur stor lutning man vill ha på rullbrädan. Sedan är det bara att jobba på. Jag har inte hittat på detta har endast fått en ritning, men det verkar jättebra. bravo.gif


          Nu förstår jag. Tycker du om att snickra?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 06-11-2008, 22:34
          Länk hit: #2391


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Jag har ett hobby rum i källaren på 50 m2, vid dåligt väder och vinterhalvåret är det mycket arbete, från dubbelsängar ned till smörknivar, många kubbspel har jag gjort både i ene, ek och äppleträ.


          --------------------



           
          Citera
          sqrulan
          Inlägg 07-11-2008, 11:45
          Länk hit: #2392


          Medlem
          Antal inlägg: 3 211
          Medlem sedan:
          09-03-2007
          Medlem nr: 9 264



          I dag ska jag städa, hoppas jag! g.gif Jag sitter och väntar på att lusten ska komma! Är det någon som vet var han är???


          --------------------
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 07-11-2008, 11:55
          Länk hit: #2393


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          dunno.gif inte här...


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 07-11-2008, 12:04
          Länk hit: #2394


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          Här är han:


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          sqrulan
          Inlägg 07-11-2008, 12:09
          Länk hit: #2395


          Medlem
          Antal inlägg: 3 211
          Medlem sedan:
          09-03-2007
          Medlem nr: 9 264



          ranting.gif Nämen va tusan!!! Nu får han väl ändå komma snart jag har ju väntat hela morgonen! Ska jag bli tvungen att till kalla Måste eller Tvungen? ranting.gif
          Att dom aldrig kan vara på plats då man verkligen behöver dom, rackarns slappisar!!! thumbdown.gif
          coolgleam.gif


          --------------------
           
          Citera
          sqrulan
          Inlägg 07-11-2008, 12:15
          Länk hit: #2396


          Medlem
          Antal inlägg: 3 211
          Medlem sedan:
          09-03-2007
          Medlem nr: 9 264



          CITAT (Red Top @ 07-11-2008, 12:04) *
          Här är han:


          help.gif Jag har ju glömt att han såg ut så! g.gif När städade jag sist...hm....Visste inte att han var så ..snygg.. a0a.gif


          --------------------
           
          Citera
          sqrulan
          Inlägg 07-11-2008, 13:18
          Länk hit: #2397


          Medlem
          Antal inlägg: 3 211
          Medlem sedan:
          09-03-2007
          Medlem nr: 9 264



          dunno.gif Vi ses, för nu kom "Måste"!suck!!!!


          --------------------
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 07-11-2008, 17:22
          Länk hit: #2398


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Jag har fredagsstädat lite, skönt när det är gjort!


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 07-11-2008, 17:35
          Länk hit: #2399


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Bifogad bild

          Här ser ni ett kubbspel som jag har gjort, lite pyssel på regniga höstdagar.


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 07-11-2008, 17:37
          Länk hit: #2400


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Uggi @ 07-11-2008, 17:35) *
          Bifogad bild

          Här ser ni ett kubbspel som jag har gjort, lite pyssel på regniga höstdagar.


          Så snyggt! tummenupp.gif wub.gif Vilket trädslag är det?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera

          867 sidor V  « < 118 119 120 121 122 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 04-07-2026, 16:56
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon