Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 120 121 122 123 124 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Chamomille
          Inlägg 09-11-2008, 19:33
          Länk hit: #2421


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Grå @ 09-11-2008, 10:08) *
          Något åt det här hållet... smile.gif

          [attachment=27014:weemeeblues.JPG]
          "They got a honeysuckle growing on a honeysuckle wine
          And a love is a blooming there all of the time
          Well every southern bell is a mississippi queen
          Down the mississippi down to new orleans..."

          Nu ska här plockas ner Halloweenpynt och städas...

          giggle.gif

          Själv har jag varit arg och ska bli arg angry.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 09-11-2008, 19:36
          Länk hit: #2422


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          Här har friden lagt sig svärmor har rest hem smile.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 09-11-2008, 19:37
          Länk hit: #2423


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Vippan @ 09-11-2008, 19:36) *
          Här har friden lagt sig svärmor har rest hem smile.gif

          och... naughty.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 09-11-2008, 20:12
          Länk hit: #2424


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Vippan @ 09-11-2008, 19:36) *
          Här har friden lagt sig svärmor har rest hem smile.gif

          giggle.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 09-11-2008, 22:44
          Länk hit: #2425


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          Har varit på restaurang med barn och barnbarn och sedan sett Mary Poppins på Göteborgsoperan.
          Gå och se den - ni som har tillfälle - den var sååå bra. En riktig humörhöjare i novemberrusket!



          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 15-11-2008, 11:57
          Länk hit: #2426


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Har varit ute en långpromenad med barnbarnet i duggregnet. Med över 10 grader i luften känns det mer som i slutet av april än i mitten på november.

          IKväll bär det av mot Ystad och middag med "italienskgruppen".


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Grå
          Inlägg 15-11-2008, 12:25
          Länk hit: #2427


          Medlem
          Antal inlägg: 2 648
          Medlem sedan:
          14-07-2007
          Medlem nr: 11 526



          Sitter och lyssnar på när vedpannan Egor mullrar trivsamt nere i källaren. Henrik "vill göra nå't" idag, men kan inte komma på vad och jag vill som vanligt bara vara hemma och uggla, så det har blivit en intressekonflikt.
          Vi får väl se vem som tar sig helskinnad ur den...

          Nu ska jag damma av mina krukväxter tror jag... *ugglar iväg*
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 15-11-2008, 12:46
          Länk hit: #2428


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          Ska mest "slappa" hela dagen efter gårdagens besök på Ullared!
          Fast en liten tur ner till symaskinen blir nog svårt att undvika

          Redigerat av ninnisky: 15-11-2008, 12:47


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Grå
          Inlägg 15-11-2008, 17:09
          Länk hit: #2429


          Medlem
          Antal inlägg: 2 648
          Medlem sedan:
          14-07-2007
          Medlem nr: 11 526



          Nu gör vi ett nytt försök med "I am Legend"

          ...startar från där vi slutade igår, får se hur länge jag pallar idag...

          -fear-.gif
           
          Citera
          Gunilla T
          Inlägg 15-11-2008, 17:45
          Länk hit: #2430


          Gäster






          CITAT (Grå @ 15-11-2008, 17:09) *
          Nu gör vi ett nytt försök med "I am Legend"

          ...startar från där vi slutade igår, får se hur länge jag pallar idag...

          -fear-.gif


          Sedär..en till..trodde jag var själv..

          ..och dagen har jag tillbringat med att städa i trädgården efter grävlingens härjningar i natt-måtte det bli lite kallare snart så han/hon går och lägger sig..
           
          Citera
          Grå
          Inlägg 15-11-2008, 17:55
          Länk hit: #2431


          Medlem
          Antal inlägg: 2 648
          Medlem sedan:
          14-07-2007
          Medlem nr: 11 526



          Ja, fast nu var den slut *allaredan??*
          Det som jag trodde bara var början på filmen var i stort sett mitten och sedan var det bara lite snask och slafs kvar och så var den slut... skumt.
          Knäpp regissör som inte spinner på med ett så bra grundtema som filmen faktiskt hade... synd..

          Jag tror jag ska bli filmregissör i mitt nästa liv.
           
          Citera
          henriks
          Inlägg 15-11-2008, 19:05
          Länk hit: #2432


          Medlem
          Antal inlägg: 895
          Medlem sedan:
          17-02-2008
          Medlem nr: 14 105



          eller lite senare i detta? kanske tom bättre än kriminalpolis, som du säkert skulle vara duktig på också eftersom du oftast löser de flesta kriminalfilmer lång innan jag ens kommit på tanken om vem som är skurken

          Redigerat av henriks: 15-11-2008, 19:06


          --------------------
           
          Citera
          Grå
          Inlägg 15-11-2008, 19:15
          Länk hit: #2433


          Medlem
          Antal inlägg: 2 648
          Medlem sedan:
          14-07-2007
          Medlem nr: 11 526



          hmmm.. kriminalregissör med filmistiska böjelser = Homofilm..?

          Nej, nu är det nog dags att göra något annat...
           
          Citera
          Grå
          Inlägg 15-11-2008, 21:20
          Länk hit: #2434


          Medlem
          Antal inlägg: 2 648
          Medlem sedan:
          14-07-2007
          Medlem nr: 11 526



          Läser och läser och läser och utrönar vem som ska få bli årets bästa kåseriblogg enligt Hönshuset 2008

          - och smaskar pepparkakor med grönmögelost och te smile.gif


          Red. glömde mellanslag...


          Redigerat av Grå: 15-11-2008, 21:21
           
          Citera
          Farbror Blå
          Inlägg 15-11-2008, 21:28
          Länk hit: #2435


          Medlem
          Antal inlägg: 3 471
          Medlem sedan:
          23-09-2005
          Medlem nr: 6 573



          Haft konsert i Rättvisk kyrka, med två vokalensembler.
          Musik av Schütz, Monteverdi, Lindberg och nyskrivna Dan Anderssontolkningar.

          Precis kommit hem efter en mörk bildfärd och tatt av mej kostymen, med det coola skärpet.. ( när det bara ska va svart kostym hela tiden mååste jag bara få revoltera liite i smyg wink.gif )


          --------------------
           
          Citera
          Noak
          Inlägg 15-11-2008, 22:01
          Länk hit: #2436


          Medlem
          Antal inlägg: 2 882
          Medlem sedan:
          03-11-2007
          Medlem nr: 13 081



          Varit ute med hunden i det klara månskenet. Lite kusligt var det...
          Träden droppar isdroppar så det klirrar lite lätt, vackert, men som sagt lite kusligt.


          --------------------
          -------------------------
          Södra Norrlands kust- och inland.
          Zon 4
           
          Citera
          Magdis
          Inlägg 16-11-2008, 10:58
          Länk hit: #2437


          Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem sedan:
          05-07-2004
          Medlem nr: 4 012



          Gör just nu: Sitter med en stor caffe latte och lyssnar på barnens skratt när de busar tillsammans. Lillemans stora idol just nu är storasyrran och han ropar ständigt på "Iiiiii-in"! (Caroline) och vill leka. Han blir så lycklig när hon ställer upp och leker.''

          Ska göra: Jobba inatt tyvärr. Blev uppringd från jobbet imorse eftersom sköterskan som skulle jobba inatt har fått influensa. Det är OK att hoppa in extra tycker jag men det känns alltid jobbigt med just oplanerade nätter. Har varit vaken sen före 7 dessutom. sleeping.gif
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 16-11-2008, 19:11
          Länk hit: #2438


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          Har haft strömavbrott utan förvarning i 4½ timmar. Såå mycket blåste det inte. sad.gif


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          MayaLisa
          Inlägg 16-11-2008, 19:28
          Länk hit: #2439


          Medlem
          Antal inlägg: 486
          Medlem sedan:
          01-10-2007
          Medlem nr: 12 685



          Haft dottersonen i helgen och vi har gjort allt möjligt från att konstatera att jag har en kool koja under köksbordet, till att skutta på klipporna ute vid havet och plocka fina stenar, köra singel runt bäcken, städa tillsammans, han rulla mattor jag skakade dem, jag dammsög, han la tillbaks mattor...åt en god middag med honom , dottern och lilla mågen...själv en stund sen ska jag hämta sonen som flyttat hem "en stund" vilket är riktigt trevligt.
          /Maya

          Redigerat av MayaLisa: 16-11-2008, 19:29


          --------------------
          *************************
          Roslagen zon 3-4

          Det är själva resan som är livet!
          Då du kommit ända fram så är det slut...
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 16-11-2008, 19:34
          Länk hit: #2440


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Slappat efter gårdagens festande

          Spelat Bridge - kändes som det gick uselt, men Anita och jag kom ändå på övre halvan


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera

          867 sidor V  « < 120 121 122 123 124 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 04-07-2026, 18:09
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon