|
Haft dottersonen i helgen och vi har gjort allt möjligt från att konstatera att jag har en kool koja under köksbordet, till att skutta på klipporna ute vid havet och plocka fina stenar, köra singel runt bäcken, städa tillsammans, han rulla mattor jag skakade dem, jag dammsög, han la tillbaks mattor...åt en god middag med honom , dottern och lilla mågen...själv en stund sen ska jag hämta sonen som flyttat hem "en stund" vilket är riktigt trevligt. /Maya
Redigerat av MayaLisa: 16-11-2008, 19:29
--------------------
************************* Roslagen zon 3-4
Det är själva resan som är livet! Då du kommit ända fram så är det slut...
|