Kallar du det skönt väder Bettis???

Möjligtvis om det finns snö på backen, men det har ni väl inte fått ännu?
Jag hoppas att sonen har vett på att klä sig ordentligt där nere i blåsiga Göteborg (han är lite förkyld nu också)
Själv ska jag packa ihop alla sommarkläder och lite annat som ska transporteras "hem" till Sundsvall i morgon så att vi slipper ha allt kvar här uppe.
Och så söker jag med ljus och lykta efter min massör som jag tänkte skulle få ta en omgång med min rygg medan jag ändå är i hemtrakterna.
Frihet är att ha modet att följa sina känslor.