Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 121 122 123 124 125 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          henriks
          Inlägg 16-11-2008, 19:45
          Länk hit: #2441


          Medlem
          Antal inlägg: 895
          Medlem sedan:
          17-02-2008
          Medlem nr: 14 105



          Varit uppe vid huset idag och röjt lite...

          i morgon "smäller" det


          --------------------
           
          Citera
          MayaLisa
          Inlägg 16-11-2008, 19:49
          Länk hit: #2442


          Medlem
          Antal inlägg: 486
          Medlem sedan:
          01-10-2007
          Medlem nr: 12 685



          CITAT (henriks @ 16-11-2008, 19:45) *
          i morgon "smäller" det


          Vaddå smäller? ohmy.gif


          --------------------
          *************************
          Roslagen zon 3-4

          Det är själva resan som är livet!
          Då du kommit ända fram så är det slut...
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 16-11-2008, 19:51
          Länk hit: #2443


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          inte här väl?!! -fear-.gif


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 16-11-2008, 19:58
          Länk hit: #2444


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          är det möjligen Henrik bin ladin som slår till... crazy.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          badabing
          Inlägg 16-11-2008, 20:09
          Länk hit: #2445


          Medlem
          Antal inlägg: 113
          Medlem sedan:
          18-09-2008
          Medlem nr: 18 984



          Var och åt middag ute med några vänner och senare ikväll ska jag korrekturläsa en släktings arbete och dricka en kopp te!
           
          Citera
          henriks
          Inlägg 16-11-2008, 20:19
          Länk hit: #2446


          Medlem
          Antal inlägg: 895
          Medlem sedan:
          17-02-2008
          Medlem nr: 14 105



          CITAT (MayaLisa @ 16-11-2008, 19:49) *
          Vaddå smäller? ohmy.gif

          CITAT (Aqvakul @ 16-11-2008, 19:58) *
          är det möjligen Henrik bin ladin som slår till... crazy.gif


          biggrin.gif

          "Ta det inte så håårt...."

          Smällen jag väntar på är från spikpistolen!

          mao kommer vi att påbörja stommen i morgon. Bilder kommer i "hustråden" var så säker

          edit:Henrik den store kanske? vill helst inte befatta mig med bin ladin... FRA kan höra på! ;-)

          Redigerat av henriks: 16-11-2008, 20:20


          --------------------
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 16-11-2008, 20:54
          Länk hit: #2447


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Bifogad bild

          Var ute i fm-solen och plockade ned de sista äpplena från Ingrid Marie trädet.


          --------------------



           
          Citera
          ylvahi
          Inlägg 16-11-2008, 20:56
          Länk hit: #2448


          Medlem
          Antal inlägg: 1 870
          Medlem sedan:
          05-05-2007
          Medlem nr: 10 191



          Idag har vi och nästan hela tjocka släkten varit här och firat våran "lilla" son som fyllde 18 i fredags. Fattar inte vart åren tagit vägen.
          Bifogad bild


          --------------------
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 16-11-2008, 21:02
          Länk hit: #2449


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Bifogad bild
          Henrik Lycka till igen!!
          Själv skall jag lägga plåt på ett lifthus i vår slalombacke.
          Bifogad bild


          Redigerat av Uggi: 16-11-2008, 21:05


          --------------------



           
          Citera
          Cathis
          Inlägg 16-11-2008, 21:08
          Länk hit: #2450


          Medlem
          Antal inlägg: 3 545
          Medlem sedan:
          06-03-2007
          Medlem nr: 9 230



          Jag har suttit i en skyttehall i stort sett hela helgen och rättat tavlor och fört protokoll.
          Gissa om jag är helt slut i huvudet nu sweatingbullets.gif


          --------------------




           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 17-11-2008, 09:56
          Länk hit: #2451


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          God morgon alla rolleyes.gif 07.15 lämnades bilen för service, sedan gick hundarna och jag hem tog ca 1tim. Idag är det ett härligt väder så det var väldigt skönt. Sol och -3,5 .


          Bifogade miniatyrbild(er)
          Bifogad bild

           


          --------------------
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 17-11-2008, 11:31
          Länk hit: #2452


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Jag har undervisat sen klockan åtta. Nu ska jag ta lite lunch och sen är det på det igen!


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 17-11-2008, 11:32
          Länk hit: #2453


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Kallar du det skönt väder Bettis??? confused.gif Möjligtvis om det finns snö på backen, men det har ni väl inte fått ännu?
          Jag hoppas att sonen har vett på att klä sig ordentligt där nere i blåsiga Göteborg (han är lite förkyld nu också)

          Själv ska jag packa ihop alla sommarkläder och lite annat som ska transporteras "hem" till Sundsvall i morgon så att vi slipper ha allt kvar här uppe.
          Och så söker jag med ljus och lykta efter min massör som jag tänkte skulle få ta en omgång med min rygg medan jag ändå är i hemtrakterna.


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          embees
          Inlägg 17-11-2008, 11:43
          Länk hit: #2454


          Medlem
          Antal inlägg: 942
          Medlem sedan:
          08-06-2005
          Medlem nr: 5 956



          Har äntligen blivit klar med bubbelplasten i växthuset under helgen. I natt hade vi flera minusgrader men i övervintringsrummet i växthuset var det flera plus.
          Yes, det funkar! yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif


          --------------------
          ******Majsan-zon 1******
          På kanten till Österlen
          >>>>>>>>><<<<<<<<<
           
          Citera
          Grå
          Inlägg 17-11-2008, 17:56
          Länk hit: #2455


          Medlem
          Antal inlägg: 2 648
          Medlem sedan:
          14-07-2007
          Medlem nr: 11 526



          Bakar pizzasnurror och diskar (halleluja!) samtidigt, och tittar till internet emellanåt så att det säkert inte har krupit iväg någonstans. Enligt receptet skulle degen jäsa dragfritt i rumstemperatur en halvtimme, men jag antar att de med "rumstemperatur" inte menar 14 grader, så den får jäsa lite längre. Pannan var lite svårflörtad idag när jag kom hem från jobbet, men nu mullrar den gott igen så det blir snart varmt.

           
          Citera
          Eva i Höga
          Inlägg 17-11-2008, 19:28
          Länk hit: #2456


          Medlem
          Antal inlägg: 3 454
          Medlem sedan:
          12-06-2006
          Medlem nr: 7 932



          Ja du Grå, hoppas du fått upp värmen inne annars får nog degen jäsa länge, men det sägs att den blir godare och bättre om den får jäsa länge och det är lite kallare.
          Jag har jobbat och lagat mat och diskat och ska nu göra en kaka för att ta med till jobbet imorgon. Har sonen som chef och det är ganska kul men arbetskamraterna får förklara för kunderna ibland att det är mor och son när vi träter. Jargongen kan vara ganska rå vilket inte utomstående förstår alltid. När de får veta att det är mor o son ser de också likheten. Vi har trevligt och nytta av varann och det är en stor glädje att se hur sonen lyckas.


          --------------------
          Eva

          En som inte gör dumheter som ung,
          gör det som gammal!
           
          Citera
          Grå
          Inlägg 17-11-2008, 20:49
          Länk hit: #2457


          Medlem
          Antal inlägg: 2 648
          Medlem sedan:
          14-07-2007
          Medlem nr: 11 526



          Bifogad bild


          *mums mums*
          *chunk chunk*
          *smask*

           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 18-11-2008, 05:54
          Länk hit: #2458


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Idag bär det av "hemöver" till Sundsvall några dagar för en behövlig massage och träffa Sussie F-flower igen.
          Hittar jag ingen dator under veckan så får jag läsa igen mig på fredag då jag kommer tillbaka, ha en skön vecka alla och kör försiktigt på dom lömska vintervägarna (det ska jag)


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 18-11-2008, 07:12
          Länk hit: #2459


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Sovit uslare än vanligt, lång dag på jobbet, föreläsning och hemtenta som lämnas ut i kväll. Det känns lite tungt!


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 18-11-2008, 12:27
          Länk hit: #2460


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Var ute med hundarna i morse och det regnade på tvären och blåste som attan, jag var blåt in på bara kroppen. Kläder och hundar hängdes på tork giggle.gif . Sedan har jag städat sovrummet riktigt ordentligt och då menar jag riktigt ordentligt, suttit vid datorn och vilat mig en stund. Nu ska jag ut med hundarna igen men det har slutat regna som tur är men det blåser fortfarande.
          Bifogade bild(er)
          Bifogad bild
           


          --------------------
           
          Citera

          867 sidor V  « < 121 122 123 124 125 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 04-07-2026, 18:09
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon