Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 122 123 124 125 126 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Eva i Höga
          Inlägg 18-11-2008, 16:29
          Länk hit: #2461


          Medlem
          Antal inlägg: 3 454
          Medlem sedan:
          12-06-2006
          Medlem nr: 7 932



          Jag ska gå från jobbet nu och till affären och veckohandla. Sen bär det iväg till frissan för att göra slingor, ska bli skönt att piffa upp sig i höstmörkret.


          --------------------
          Eva

          En som inte gör dumheter som ung,
          gör det som gammal!
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 18-11-2008, 16:31
          Länk hit: #2462


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          har jobbat å ska dra från jobbet strax. Köpa kattmat, SL-kort.. så kul bir det


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 18-11-2008, 17:28
          Länk hit: #2463


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          Här händer inte så roligare saker heller men lite nödvändigt är det....
          Bifogad bild
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 19-11-2008, 20:07
          Länk hit: #2464


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Ibland blir det inte som man tänkt sig. Jag hade tänkt börja lite med min hemskrivning i kväll. Men nu har jag drabbats av värsta förkylningen. Så jag får försöka pyssla om mig så mkt att jag klarar resten av veckan på jobbet. Sen får man hoppas att det är bättre i helgen och att jag kan satsa på hemskrivningen då....
          crying.gif

          Redigerat av Aqvakul: 19-11-2008, 20:07


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Grå
          Inlägg 19-11-2008, 21:01
          Länk hit: #2465


          Medlem
          Antal inlägg: 2 648
          Medlem sedan:
          14-07-2007
          Medlem nr: 11 526



          CITAT (Aqvakul @ 19-11-2008, 20:07) *
          Ibland blir det inte som man tänkt sig. Jag hade tänkt börja lite med min hemskrivning i kväll. Men nu har jag drabbats av värsta förkylningen. Så jag får försöka pyssla om mig så mkt att jag klarar resten av veckan på jobbet. Sen får man hoppas att det är bättre i helgen och att jag kan satsa på hemskrivningen då....
          crying.gif


          Hirkum Pirkum! tummenupp.gif

          Själv ska jag strax ta ut tre stora fina solros- och linfrölimpor ur ugnen.
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 19-11-2008, 21:18
          Länk hit: #2466


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          CITAT (Aqvakul @ 19-11-2008, 20:07) *
          Men nu har jag drabbats av värsta förkylningen.

          trostar.gif


          Själv sitter jag framför datorn. Tänker sitter här en stund till och sen ska jag sova. Snart går nog strömmen igen, det blåser som bara den.


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 19-11-2008, 21:33
          Länk hit: #2467


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Grå @ 19-11-2008, 21:01) *
          Hirkum Pirkum! tummenupp.gif

          Hittade en flaska glögg i skåpet - Blossa med kanel och havtorn - inte alls dumt!


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Magdis
          Inlägg 19-11-2008, 22:22
          Länk hit: #2468


          Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem sedan:
          05-07-2004
          Medlem nr: 4 012



          Jag har jobbat kväll och sen har jag varit på ICA och hämtat ut min råsaftscentrifug som jag beställt. Den är nu testad och jag är supernöjd!!
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 20-11-2008, 11:03
          Länk hit: #2469


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          CITAT (Magdis @ 19-11-2008, 22:22) *
          Jag har jobbat kväll och sen har jag varit på ICA och hämtat ut min råsaftscentrifug som jag beställt. Den är nu testad och jag är supernöjd!!

          Har också en och jag är supernöjd tummenupp.gif

          Jag har varit ute i skogen och hämtat lite mossa, ska göra lite krukor på utsidan senare idag, nu har jag lackat ett bord och ska strax koka lingon.


          --------------------
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 22-11-2008, 14:53
          Länk hit: #2470


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Hustrun och jag promenerade upp till stan i det vackra vädret, men något halkiga väglaget. Vi besökte diakonins julmarknad till förmån för de hemlösa, såg en fantastisk fotoutställning av Tio-gruppen på Konsthallen och var en sväng i bokhandeln. Tyvärr var det knökfullt på favoritsyltan, så det blev fika hemma. När jag kom hen så visade det sig att jag missat en svensk herrframgång på skidor. Nåja, det var den härliga utflykten värd...

          Redigerat av Aqvakul: 22-11-2008, 15:12


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 22-11-2008, 14:56
          Länk hit: #2471


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          jag har sopat skridskobanan (dammen) giggle.gif plockat upp lite pynt ur skjulet och fixat med blommorna. Inser att jag behöver köpa in mera blommor så man får lite julmys.. hittade en gammal amaryllis under huset, hoppas att den vill ta sig whistling.gif ´hade gärna haft lite inspiration och pengar att fixa lite pynt


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 23-11-2008, 10:50
          Länk hit: #2472


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Puh och pust! Skrev just "färdigt" min hemtenta!
          Jag får väl finjustera den lite i morgon, men det är en bagatell i sammanhanget.
          Nu får jag tid över till en promenad, träffa barnbarnet och spela Bridge kanske...
          yahoo.gif

          Redigerat av Aqvakul: 23-11-2008, 10:51


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 23-11-2008, 11:02
          Länk hit: #2473


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          har vart ute o pulsat i snön, tagit bort lucköppnaren i växthuset o pulsat lite till. De säger det ska bli storm o snö brrr ohmy.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Eva i Höga
          Inlägg 23-11-2008, 20:21
          Länk hit: #2474


          Medlem
          Antal inlägg: 3 454
          Medlem sedan:
          12-06-2006
          Medlem nr: 7 932



          Har varit hos en kompis och gjort dörrkransar ikväll. Hennes blev fina men mina kan man knappt sätta på dörren, men man lär sig väl, övning ger ju som bekant färdighet. Sen gjorde jag en pepparkaksrulltårta som jag ska ha med till jobbet imorgon.


          --------------------
          Eva

          En som inte gör dumheter som ung,
          gör det som gammal!
           
          Citera
          pejori
          Inlägg 23-11-2008, 21:47
          Länk hit: #2475


          Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem sedan:
          12-01-2004
          Medlem nr: 2 682



          denna helg, har jag ägnat åt att måla köket vitt och att sätta upp en fondvägg tummenupp.gif
          Tycker den är skitsnygg...(foto kommer i morgon vid dagsljus)...och stolt kikade jag i tid och otid på tapeten.
          Vovvarna tyckte mitt beteende var underligt, så efter en del snurrande, hade dom lagt fällben på mej.
          Om jag tog emot med handen, eller ramlade på armen skall vara osagt, men enarmad är jag just nu kompiskram.gif
          Kan nog skylla uteblivning av adventsstädningen på armen tummenupp.gif


          --------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 23-11-2008, 21:58
          Länk hit: #2476


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (pejori @ 23-11-2008, 21:47) *
          denna helg, har jag ägnat åt att måla köket vitt och att sätta upp en fondvägg tummenupp.gif
          Tycker den är skitsnygg...(foto kommer i morgon vid dagsljus)...och stolt kikade jag i tid och otid på tapeten.
          Vovvarna tyckte mitt beteende var underligt, så efter en del snurrande, hade dom lagt fällben på mej.
          Om jag tog emot med handen, eller ramlade på armen skall vara osagt, men enarmad är jag just nu kompiskram.gif
          Kan nog skylla uteblivning av adventsstädningen på armen tummenupp.gif

          rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
          Tack för ett härligt skratt, precis vad jag behövde för att hålla undan måndagsångesten.....

          Redigerat av Aqvakul: 23-11-2008, 21:58


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 24-11-2008, 10:27
          Länk hit: #2477


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Pejori : Jag vet inte om jag ska säga att det känns skönt att man inte är ensam i bedrövelsen med ömmande arm eller inte trostar.gif

          Förra veckan var jag i sundsvall för att dels träffa Sussie F-Flower och för att träffa min massör för en behövlig massage.
          På onsdagen var jag hos Sussie och på torsdagen hos min massör, på fredagen skulle jag tömma kyl och frysen i min lägenhet.
          När jag slängt tre kassar med mat så far jag på rumpan med en sån smäll så att ena skinkan nu har alla nyanser av blå,svart, grönt och lila.
          Armbågen och skulderbladet får sig en sådan smäll så att armen domnade bort.
          Alla revben på vänster sida slår straxt efter i backen, nacken slår jag rakt i ståltröskeln till soprummet och som avslutning smäller huvudet i cementgolvet på insidan.

          Förbannad som ett bi för att inte vaktmästaren sandat så tog jag mig omtöknad till lägenheten där jag fick bosätta mig på toaletten för att kräkas resten av dagen.
          Nu är jag bara öm och flerfärgad på hela vänstersidan, men snacka om en onödig massage som gick helt till spillo crying.gif

          Hoppas att din arm känns bättre idag Pejori.


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Sussie F-Flower
          Inlägg 24-11-2008, 10:45
          Länk hit: #2478


          Medlem
          Antal inlägg: 3 217
          Medlem sedan:
          25-03-2008
          Medlem nr: 14 814



          CITAT (Pia L @ 24-11-2008, 10:27) *
          Förra veckan var jag i sundsvall för att dels träffa Sussie F-Flower och för att träffa min massör för en behövlig massage.
          På onsdagen var jag hos Sussie och på torsdagen hos min massör, på fredagen skulle jag tömma kyl och frysen i min lägenhet.
          När jag slängt tre kassar med mat så far jag på rumpan med en sån smäll så att ena skinkan nu har alla nyanser av blå,svart, grönt och lila.
          Armbågen och skulderbladet får sig en sådan smäll så att armen domnade bort.
          Alla revben på vänster sida slår straxt efter i backen, nacken slår jag rakt i ståltröskeln till soprummet och som avslutning smäller huvudet i cementgolvet på insidan.

          Förbannad som ett bi för att inte vaktmästaren sandat så tog jag mig omtöknad till lägenheten där jag fick bosätta mig på toaletten för att kräkas resten av dagen.
          Nu är jag bara öm och flerfärgad på hela vänstersidan, men snacka om en onödig massage som gick helt till spillo crying.gif

          Hoppas att din arm känns bättre idag Pejori.



          Nämen Heerregud Pia!!!! fear.gif fear.gif fear.gif
          Fy sjutton vad ont du måste ha!!! Vad onödigt!!! Stackars dig trostar.gif !!!
          Jaa.. och du som (förmodligen) kände dig lite bättre efter behandlingen och allting....
          Det var inte lite du slog dig heller!!!
          Hoppas att det känns lite bättre idag, i alla fall. trostar.gif

          Du har väl anmält?

          kompiskram.gif
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 24-11-2008, 10:50
          Länk hit: #2479


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Herregud så otäckt -fear-.gif

          Hoppas att du mår lite bättre idag kompiskram.gif


          --------------------
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 24-11-2008, 10:52
          Länk hit: #2480


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Sussie : Hos Nordeken där jag hyr så lönar det sig inte att anmäla, det finns hyresgäster som har krossat knäna p.g.a. bristande sandning men ändå inte fått rätt emot bostadsföretaget.
          Dom anser att det ÄR sandat......med ett korn per 40 cm, kruxet är att jag inte har så stora fötter unsure.gif
          Det känns något bättre idag och illamåendet är inte så våldsamt längre, inte den bedövade känslan i bakhuvudet heller, men ONT, det lär jag ha ett bra tag till med min sjukdom och allt. crying.gif


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera

          867 sidor V  « < 122 123 124 125 126 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 04-07-2026, 19:14
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon