Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 123 124 125 126 127 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Aqvakul
          Inlägg 24-11-2008, 11:55
          Länk hit: #2481


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Det låter inte alls bra, Pia. Du fick nog en liten hjärnskakning.

          Sköt om dig!

          trostar.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 24-11-2008, 20:02
          Länk hit: #2482


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          Nu kommer inredarna Simon och Tomas på tv,dom är duktiga måste kika nuuu yes.gif
           
          Citera
          Netha
          Inlägg 02-12-2008, 22:15
          Länk hit: #2483


          Gäster






          Själv har jag stickat två par vantar ... men vill visa makens senaste projekt.
          Den här sparkstöttingen har stått ute, orörd i ett par år.
          Ryska asylsökande var de som senast använde den.
          Dags att rädda från förfall, tyckte jag... och sparken hämtades in.
          Nu är den slipad och putsad och medarna är riktade .. målning påbörjad. smile.gif
          Bifogad bild
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 04-12-2008, 16:02
          Länk hit: #2484


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Jag har avvaktat under det ymniga snöfallet att plogbilen skulle uppenbara sig, men icke sa nicke.
          Det är inte alltid den kommer heller för den delen.
          Det tog närmare två timmar att skotta bort snön från gårdsplanen och vad händer då???

          Jo....den jä**la plogbilen kommer naturligtvis och lägger ett ton ihoppressad snö på infarten, så det var bara att klä på sig igen för att få undan den halvmeter höga drivan.
          Jag är redan less på vintern.....JAG VILL HA VÅR!!!!


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Magdis
          Inlägg 04-12-2008, 16:59
          Länk hit: #2485


          Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem sedan:
          05-07-2004
          Medlem nr: 4 012



          Igår använde jag min bankdosa för internetbetalning för första gången. Bättre sent än aldrig! biggrin.gif Betalade några leksaker jag ropat in på Tradera och förde över en summa från mitt lönekonto till vårt gemensamma E-konto.

          Idag har vi varit på BVC och vägt o mätt Lilleman. Nu är han så stor att han fick stå på en vanlig våg och mätas stående mot väggen. 14,1 kg och 85 cm, ingen långsmalis direkt alltså giggle.gif Han svarade artigt på sköterskans frågor om vad han gillar att leka med och på frågan vad han heter svarade han "Ias". Han väntar ju på att få glasögon nu också, vi var på Ögonmottagningen förra veckan o konstaterade att han har väldigt dålig syn. Vi får se hur många sekunder de glasögonen varar! giggle.gif
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 06-12-2008, 12:54
          Länk hit: #2486


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Nu har jag stått några timmar och badat, blåst torr, kammat, borstat, klippt och klippt klona på den lilla dvärgpudeln wub.gif så fin han blev. I em ska jag och titta på barnbarnen när dom ska sjunga i ett lussetåg i kyrkan.


          --------------------
           
          Citera
          Gunilla T
          Inlägg 06-12-2008, 16:30
          Länk hit: #2487


          Gäster






          Jaha, vad jag skall göra ..sig det!! Känner mig sååå..frustrerad, våra TV apparater fungerar inte...har inte fått se Världscupen på skidor idag och inte får jag se finalen på isdansen ikväll -cry-.gif

          ..kolsvart ute så långpromenad är inte att tänka på..alla böcker är lästa...ingen skidstafett i morgon...

          VAD SKALL JAG GÖRA? help.gif
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 06-12-2008, 16:44
          Länk hit: #2488


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          Har tillbringat några timmar på akuten med maken. En elak förkylning har satt sig i lungorna så idag äntligen kom han på att han behöver hjälp! Lördag f m på akuten - inte många före för alla julhandlar bravo.gif
          jättesmart!


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 06-12-2008, 19:13
          Länk hit: #2489


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Jag tänker ta en paus och dricka en mugg te och några mackor samt ta en titt på TV.
          Hej så länge!Bifogad bild


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 06-12-2008, 19:31
          Länk hit: #2490


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Gunilla T @ 06-12-2008, 16:30) *
          Jaha, vad jag skall göra ..sig det!! Känner mig sååå..frustrerad, våra TV apparater fungerar inte...har inte fått se Världscupen på skidor idag och inte får jag se finalen på isdansen ikväll -cry-.gif

          ..kolsvart ute så långpromenad är inte att tänka på..alla böcker är lästa...ingen skidstafett i morgon...

          VAD SKALL JAG GÖRA? help.gif


          Du har ju dina kompisar på Odla, eller hur.... trostar.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 07-12-2008, 16:36
          Länk hit: #2491


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Prövat ett nytt surdegsbröd, limporna står just nu i ugnen och det börjar dofta härligt yes.gif


          --------------------
           
          Citera
          Gunilla T
          Inlägg 07-12-2008, 16:46
          Länk hit: #2492


          Gäster






          CITAT (Aqvakul @ 06-12-2008, 19:31) *
          Du har ju dina kompisar på Odla, eller hur.... trostar.gif


          Tack, tack Aqvakul - känns mycket bättre idag för jag satte mig i bilen i morse och åkte hem till sonen där jag fick njuta av sporten tillsammans med barnbarnen. Och..blev bjuden på lunch vid TV´n - så det är inte alls synd om mig längre. Till nästa helg skall vi nog har TV i huset igen...
           
          Citera
          Magdis
          Inlägg 07-12-2008, 17:32
          Länk hit: #2493


          Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem sedan:
          05-07-2004
          Medlem nr: 4 012



          Jag har varit på jobbet och haft det allmänt stressigt med blodbad o annat. -fear-.gif
           
          Citera
          Eva i Höga
          Inlägg 07-12-2008, 19:29
          Länk hit: #2494


          Medlem
          Antal inlägg: 3 454
          Medlem sedan:
          12-06-2006
          Medlem nr: 7 932



          Jag har suttit och knåpat på ett sånghäfte till ett 60-årskalas, trodde det var enkelt men när man började leta visor var det inte så lätt att välja, det ska ju passa födelsedagsbarnet. Sen har jag satt en matbrödsdegen som står och jäser och nu ska jag ta itu med stryktvätten. Härlig söndagkväll!


          --------------------
          Eva

          En som inte gör dumheter som ung,
          gör det som gammal!
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 07-12-2008, 19:41
          Länk hit: #2495


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Spelat Bridge i eftermiddag och i morgon börjar en ny arbetsvecka...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          blomkronan
          Inlägg 07-12-2008, 20:44
          Länk hit: #2496


          Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem sedan:
          28-07-2008
          Medlem nr: 17 820



          Jag var på julbord i går, jobbet bjöd, med alla respektive oxå, som var med.
          Det var det häftigaste julbord jag har varit på...
          Där fanns ALLT och det var sååååå gott jag åt så mycke att jag inte fick i mig kaffe och efterrätterna.
          Jobba idag... det var tufft!!!!!!
          Nu ligger jag i soffan och läser på odla och tittar på tv, va skönt att den här dagen är slut nu... det vart många glas champanj i går!!!
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 10-12-2008, 13:56
          Länk hit: #2497


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          "vad ska ni göra eller redan har gjort?"

          Jag börjar väl med det sista då, vad jag har gjort:
          Jag skulle hämta en bil i Husum åt dotterns pojkvän som jag skulle köra ner till Sundsvall på fredag, enligt busstidtabellen så skulle det gå en buss från vägen nedanför 9.38, jag väntade över 20 minuter men ingen buss kom, då kommer en mycket gammal man stapplandes över vägen emot busshållplatsen och frågar mig om jag väntar på någon buss.
          Ja, sa jag, det skulle gå en 9.38, men den har inte kommit ännu.
          Nää, säger han då, den var det längesedan dom drog in, ska du in till byn måste du ringa efter taxi dagen innan. wacko.gif
          Han hade sett att jag stått där och frusit i 20 minuter och tyckte att det inte var så hälsosamt i 12 minusgrader och snålblåst.

          Så vad jag ska göra? Jo, jag ska försöka att tina upp, jag håller formligen på att frysa ihjäl inomhus just nu, så får man väl försöka att ta sig till Husum i morgon då istället.


          Dra in bussturerna!!!!! Hur ska man kunna ta sig härifrån om man inte har bil då??? Bannade byhåla rtfm.gif


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Betty
          Inlägg 10-12-2008, 14:25
          Länk hit: #2498


          Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 14



          Har inte gjort värst mycket idag mer än laddat inför eftermiddagens besök på barnbarnens skola. Det vankas julpyssel, luciatåg Bifogad bild och förhoppningsvis ett gott lussefika. Bara en timme kvar nu... biggrin.gif


          --------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6



           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 10-12-2008, 14:29
          Länk hit: #2499


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Betty @ 10-12-2008, 14:25) *
          Har inte gjort värst mycket idag mer än laddat inför eftermiddagens besök på barnbarnens skola. Det vankas julpyssel, luciatåg Bifogad bild och förhoppningsvis ett gott lussefika. Bara en timme kvar nu... biggrin.gif

          Ha det så trevligt Betty! smile.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 10-12-2008, 14:44
          Länk hit: #2500


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Ja ha det så trevligt ´med julpysslet Betty.

          Jag har rusat runt och letat efter en present till en liten kille på 3veckor, det blev en mjukishund den var jättegosig.


          --------------------
           
          Citera

          867 sidor V  « < 123 124 125 126 127 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 04-07-2026, 19:17
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon