En mysig dag snart till ända ... började med tomtegrötfrukost vid niosnåret med hela familjen ( 11 pers) samlad
(en tradition sen måååånga år)
fortsatte sedan på em med julbord, tomte, klappar, då var också bror och svägerska med.
Efter all mat, fika, gotter var det dags att sätta maskor och påbörja sockar par två och nu ska jag just påbörja hälen i den andra ... det är sååå avslappnande att sticka.
Hoppas att ni alla har haft en fin, lugn och skön dag.
God fortsättning på helgen!