Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 126 127 128 129 130 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Magdis
          Inlägg 26-12-2008, 01:12
          Länk hit: #2541


          Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem sedan:
          05-07-2004
          Medlem nr: 4 012



          CITAT (Biggan_ @ 26-12-2008, 00:25) *
          rotfl.gif Det fick jag också! rotfl.gif Kom att tänka på sådana där långhåriga after ski-moonboots, fast med jättelånga skaft! rotfl.gif


          Förlåt Magdis, men du inbjöd själv till det! biggrin.gif

          Japp. precis så ser jag ut. biggrin.gif
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 26-12-2008, 01:21
          Länk hit: #2542


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          Ni är tokiga biggrin.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 26-12-2008, 10:17
          Länk hit: #2543


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Är idag bortbjuden på att äta lutfisk till middag, det skall bli gott, åker till blosterhandlaren och köper den första vårbuketten med de nyinkomna tulpanerna, de första blommorna ser så fina ut.
          En föraning om kommande vår. rose.gif


          Bifogad bild



          --------------------



           
          Citera
          blomkronan
          Inlägg 26-12-2008, 11:29
          Länk hit: #2544


          Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem sedan:
          28-07-2008
          Medlem nr: 17 820



          CITAT (Magdis @ 25-12-2008, 21:46) *
          Så brukar det bli för mig när jag rakar benen! rolleyes.gif

          rotfl.gif

          CITAT
          En föraning om kommande vår.

          Äntligen... yahoo.gif tulpanerna kommer och dagarna blir längre...

          Idag ska jag upp med dottern till centrum sweatingbullets.gif hon vill hitta en ny tröja eller kläning till nyår... ursch det är mellandagsrea... det kommer bli jobbigt... trängas med alla. Men kanske jag kan hitta något till mig själv smile.gif På vägen hem ska jag ta en sväng in på plantagen, det är dax att så... biggrin.gif behöver flera krukor och jord...
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 26-12-2008, 12:26
          Länk hit: #2545


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Nu slutar jag och åker och äter lutfisken.
          tummenupp.gif


          --------------------



           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 26-12-2008, 12:27
          Länk hit: #2546


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Uggi @ 26-12-2008, 12:26) *
          Nu slutar jag och åker och äter lutfisken.
          tummenupp.gif



          Smaklig spis! tummenupp.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 26-12-2008, 13:04
          Länk hit: #2547


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          Jag tror att jag skall ta en promenad nu innan jobbet. Här är underbart väder idag. Någon minusgrad, solsken och rimfrosten ligger kvar, sååå vackert! yes.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 26-12-2008, 14:42
          Länk hit: #2548


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Åkte till Kåsebergaoch "klättrade upp" till Ale stenar - en förunderlig upplevelse i ett solstrålande väder!


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          mamamaggan
          Inlägg 26-12-2008, 17:21
          Länk hit: #2549


          Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem sedan:
          11-11-2003
          Medlem nr: 2 558



          CITAT (Aqvakul @ 26-12-2008, 14:42) *
          Åkte till Kåsebergaoch "klättrade upp" till Ale stenar - en förunderlig upplevelse i ett solstrålande väder!



          Och du hade ingen kamera med dig ? Hade gärna sett en bild därifrån . Antar att det är minst lika vackert där nu som på sommaren.

          Jag ska snart göra det som jag gjort hela dagen , sova! Är i stort sett helt utslagen av en bedrövlig förkylning som jag haft i två veckor . Först kunde jag inte sova p g a framförallt hostan men nu gör jag inget annat än sover . Kan inte äta heller så jag har gått ner fyra kilo på några veckor. I o f s skadar det inte men det går lite för snabbt bara.


          --------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

          Att känna skuld är att vara human
           
          Citera
          Netha
          Inlägg 26-12-2008, 20:59
          Länk hit: #2550


          Gäster






          Traditionsenlig kycklingmiddag med hela familjen samlad. smile.gif

          Sedan har jag också hunnit med att sticka ett par sockar till femåringen.Bifogad bild
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 26-12-2008, 22:30
          Länk hit: #2551


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (mamamaggan @ 26-12-2008, 17:21) *
          Och du hade ingen kamera med dig ? Hade gärna sett en bild därifrån . Antar att det är minst lika vackert där nu som på sommaren.

          Jodå, jag har nästan alltid kameran med...

          Bifogad bild
          Bifogad bild


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Netha
          Inlägg 26-12-2008, 22:32
          Länk hit: #2552


          Gäster






          CITAT (Aqvakul @ 26-12-2008, 22:30) *
          Jodå, jag har nästan alltid kameran med...

          Bifogad bild
          Bifogad bild

          Detta hade jag velat se irl. smile.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 26-12-2008, 22:40
          Länk hit: #2553


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          det fantastiska med Ale stenar är inte om det är en vikingagrav eöller en astronomisk kalender, utan det fantastiska läget. Det ligger cirka 40 meter över havet och kusten stupar brant. Man har en fantastisk utsikt över hela Skånes sydkust.


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          EKLO
          Inlägg 26-12-2008, 23:47
          Länk hit: #2554


          Medlem
          Antal inlägg: 2 398
          Medlem sedan:
          10-08-2007
          Medlem nr: 11 952



          Traditionsenlig annandagsbastu (vedeldad förstås) med havsdopp i goda vänners lag, och sedan god middag med mkt rödvin i varma sommarstugan. Mareld var det dessutom - en finfin afton med andra ord! Blankt stilla hav, och bara ytterst lite is på stranden här i södra bohuslän .

           
          Citera
          Magdis
          Inlägg 26-12-2008, 23:58
          Länk hit: #2555


          Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem sedan:
          05-07-2004
          Medlem nr: 4 012



          Jag har spelat på Nintendo Wii´t som vi köpte till hela familjen i julklapp och nu har jag en rejäl träningsvärk i axlarna efter att ha boxats som en galning och slagit knock out på alla motståndarna i första ronden. smile.gif
           
          Citera
          blomkronan
          Inlägg 27-12-2008, 00:04
          Länk hit: #2556


          Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem sedan:
          28-07-2008
          Medlem nr: 17 820



          CITAT (Aqvakul @ 26-12-2008, 22:30) *
          Jodå, jag har nästan alltid kameran med...

          Bifogad bild
          Bifogad bild

          Vilken härlig dag du måste ha haft, ser att det var härligt väder oxå smile.gif
          Räknade du antalet stenar...? vore kul att veta hur många dom är... smile.gif
           
          Citera
          DragonLady
          Inlägg 27-12-2008, 01:15
          Länk hit: #2557


          Medlem
          Antal inlägg: 1 762
          Medlem sedan:
          10-10-2005
          Medlem nr: 6 663



          CITAT (Aqvakul @ 26-12-2008, 22:30) *
          Jodå, jag har nästan alltid kameran med...

          Bifogad bild
          Bifogad bild



          Åh vilka fina bilder du fick tummenupp.gif
          Utsikten måste vara sagolik... skulle också vilja se med egna ögon yes.gif
          Kan du något om panorama bilder?
          Skulle varit häftigt och tagit bilder för en sådan just där yes.gif


          --------------------
          I mitt nästa liv skall jag vara en katt hos en snäll gammal dam!!

           
          Citera
          mamamaggan
          Inlägg 27-12-2008, 07:49
          Länk hit: #2558


          Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem sedan:
          11-11-2003
          Medlem nr: 2 558



          Vilka underbara bilder !


          Ale stenar finns på en verkligen storslagen plats . När vi var där för ett par år sedan hölls det ett bröllop där uppe. Måste ha varit något alldeles speciellt att få vigas där.


          --------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

          Att känna skuld är att vara human
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 27-12-2008, 11:32
          Länk hit: #2559


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (DragonLady @ 27-12-2008, 01:15) *
          Åh vilka fina bilder du fick tummenupp.gif
          Utsikten måste vara sagolik... skulle också vilja se med egna ögon yes.gif
          Kan du något om panorama bilder?
          Skulle varit häftigt och tagit bilder för en sådan just där yes.gif

          Det går att ta panoramabilder med min kamera, men jag har naturligtvis inte lärt mig det... blush.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Noak
          Inlägg 27-12-2008, 12:06
          Länk hit: #2560


          Medlem
          Antal inlägg: 2 882
          Medlem sedan:
          03-11-2007
          Medlem nr: 13 081



          Har tagit fram alla räkningar
          och så har jag sneglat på dem en stund,
          sen satte jag mig här med Odla av nån anledning...
          Har också gått en promenad med hunden, den första i jul eftersom jag varit sjuk. Underbart väder och en vacker soluppgång över bergen.


          --------------------
          -------------------------
          Södra Norrlands kust- och inland.
          Zon 4
           
          Citera

          867 sidor V  « < 126 127 128 129 130 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 04-07-2026, 21:44
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon