CITAT (Gunilla T @ 28-12-2008, 09:35)

Oj, oj, oj Neta så vackra sockor och vantar...
..jag har stickat mycket förut men kan tyvärr inte göra det mera men jag blir glad bara av att se dina vackra alster..
Förstår hur det känns, har ju inte kunnat sticka på massor av år, men nu går det hur lätt som helst.
CITAT (Bettis @ 28-12-2008, 11:37)

Å så fina sockor och vantar Neta härliga färger.
Jag kör tvättmaskinen idag, det får räcka

Det blev ett par idag också

Jag älskar Järbo garn... finns i så många härliga färger.

28-12-08.jpg