Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 128 129 130 131 132 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Netha
          Inlägg 29-12-2008, 22:25
          Länk hit: #2581


          Gäster






          CITAT (Betty @ 29-12-2008, 21:40) *
          Var ut och kikade lite på mellandagsrean idag. Råkade köpa en ny jättedivansoffa...

          Det var 70% rabatt på den så vi kunde bara inte låta bli... rolleyes.gif

          Var det på Suomi soffa?
          Jesses vad låga priser de har ohmy.gif
           
          Citera
          Betty
          Inlägg 29-12-2008, 22:31
          Länk hit: #2582


          Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 14



          CITAT (Netha @ 29-12-2008, 22:25) *
          Var det på Suomi soffa?
          Jesses vad låga priser de har ohmy.gif


          Japp! biggrin.gif Det var en svart anilinskinnssoffa, hela 3 meter lång. (vi fick 27150:- i rabatt på den...)

          Redigerat av Betty: 29-12-2008, 22:32


          --------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6



           
          Citera
          Netha
          Inlägg 29-12-2008, 22:38
          Länk hit: #2583


          Gäster






          CITAT (Betty @ 29-12-2008, 22:31) *
          Japp! biggrin.gif Det var en svart anilinskinnssoffa, hela 3 meter lång. (vi fick 27150:- i rabatt på den...)

          Åh herreje! Hade jag bott närmare så hade jag bytt ut min på stuberten.


          Själv har jag tillbringat timmar på akuten ... imorron röntgen och träffa doktor igen.
          Tur att sjukvården med dess fina personal finns och kan hjälpa en. tummenupp.gif

          Redigerat av Netha: 29-12-2008, 22:39
           
          Citera
          Betty
          Inlägg 29-12-2008, 22:41
          Länk hit: #2584


          Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 14



          CITAT (Netha @ 29-12-2008, 22:38) *
          Åh herreje! Hade jag bott närmare så hade jag bytt ut min på stuberten.


          Själv har jag tillbringat timmar på akuten ... imorron röntgen och träffa doktor igen.
          Tur att sjukvården med dess fina personal finns och kan hjälpa en. tummenupp.gif


          Men så tråkigt! Hoppas du mår bättre nu då. trostar.gif


          --------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6



           
          Citera
          Netha
          Inlägg 29-12-2008, 22:42
          Länk hit: #2585


          Gäster






          CITAT (Betty @ 29-12-2008, 22:41) *
          Men så tråkigt! Hoppas du mår bättre nu då. trostar.gif

          thanks.gif ja, tack vare proffsen. smile.gif
           
          Citera
          Fenja
          Inlägg 29-12-2008, 22:55
          Länk hit: #2586


          Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem sedan:
          27-02-2004
          Medlem nr: 2 892



          Jaja, här sitter samma kärringar och tjôtar om ingenting nytt... *vinkelivink*
          Mvh
          Fenja


          --------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."
           
          Citera
          Netha
          Inlägg 29-12-2008, 23:01
          Länk hit: #2587


          Gäster






          Bifogad bildRestgarnssockar smile.gif
           
          Citera
          Fenja
          Inlägg 29-12-2008, 23:02
          Länk hit: #2588


          Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem sedan:
          27-02-2004
          Medlem nr: 2 892



          Det är väl en rätt vänlig beskrivning av... skapelsen...
          Mvh
          Fenja


          --------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."
           
          Citera
          Betty
          Inlägg 29-12-2008, 23:11
          Länk hit: #2589


          Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 14



          Bifogad bild


          --------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6



           
          Citera
          Fenja
          Inlägg 29-12-2008, 23:15
          Länk hit: #2590


          Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem sedan:
          27-02-2004
          Medlem nr: 2 892



          Mmmmmmm tongue.gif och ni sitter och svarar varandra...
          Mvh
          Fenja


          --------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 29-12-2008, 23:17
          Länk hit: #2591


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Netha @ 29-12-2008, 23:01) *
          Bifogad bildRestgarnssockar smile.gif

          Fryser du om fötterna flirting.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Netha
          Inlägg 29-12-2008, 23:19
          Länk hit: #2592


          Gäster






          CITAT (Chamomille @ 29-12-2008, 23:17) *
          Fryser du om fötterna flirting.gif

          Inte alls .. jag fick fina fårskinnstofflor i julklapp. smile.gif
          Alla sockar är till barnbarnen.
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 29-12-2008, 23:23
          Länk hit: #2593


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Netha @ 29-12-2008, 23:19) *
          Inte alls .. jag fick fina fårskinnstofflor i julklapp. smile.gif
          Alla sockar är till barnbarnen.

          Ja, det var värst vad du stickar på biggrin.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Netha
          Inlägg 29-12-2008, 23:27
          Länk hit: #2594


          Gäster






          CITAT (Chamomille @ 29-12-2008, 23:23) *
          Ja, det var värst vad du stickar på biggrin.gif

          Familjen vill bromsa, men jag tror att det bara gör gott att jobba på litegrann ...
          tror inte du det också?
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 30-12-2008, 00:06
          Länk hit: #2595


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Netha @ 29-12-2008, 23:27) *
          Familjen vill bromsa, men jag tror att det bara gör gott att jobba på litegrann ...
          tror inte du det också?

          Jooda, alltid nyttigt att pyssla yes.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 30-12-2008, 11:29
          Länk hit: #2596


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          blir nog inget stickande här i dag... rolleyes.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Gunilla T
          Inlägg 30-12-2008, 11:42
          Länk hit: #2597


          Gäster






          CITAT (Aqvakul @ 30-12-2008, 11:29) *
          blir nog inget stickande här i dag... rolleyes.gif


          Nähäää..? ...och vaffo inte de´då?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 30-12-2008, 13:48
          Länk hit: #2598


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Gunilla T @ 30-12-2008, 11:42) *
          Nähäää..? ...och vaffo inte de´då?


          har varit och storhandlat och nu är jag trött...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 30-12-2008, 15:10
          Länk hit: #2599


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Nu har jag skickat in min hemtenta - så nu kan jag verkligen känna mig ledig till den sjunde... yahoo.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 30-12-2008, 15:24
          Länk hit: #2600


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          CITAT (Aqvakul @ 30-12-2008, 15:10) *
          Nu har jag skickat in min hemtenta - så nu kan jag verkligen känna mig ledig till den sjunde... yahoo.gif

          Bra jobbat, det känns rätt skönt när den väl är inlämnad!! bravo.gif
          Skall snart fika och sen en tur till backen det har varit mycket folk där idag, ikväll är det träning.


          --------------------



           
          Citera

          867 sidor V  « < 128 129 130 131 132 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 04-07-2026, 22:52
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon