CITAT (mamamaggan @ 31-12-2008, 00:57)

Slagits för min mans rätt att bli behandlad som en människa av Försäkringskassan
Underligt... vissa får slåss för att FÅ jobba... och andra för att få var sjuka!! jag tänker på tex ms-sjuka i rullstol som ska förlora sjukpenningen pga att dom
inte jobbar!!!! var är rättvisan i vårt land???? Vill man jobba... ska man FÅ jobba tycker jag iallafall!
Vad har jag gjort idag? jo... jobbat. Det var kul i dag...vad då lågkunjuktur

säljrekord!!! på två dagar... utan mellandagsrea! (vi har inte det!)
efter jobbet åkte jag till ett kvällsöppet-apotek.... tandvärk! eller rättare sagt en visdomstand är på väg...

köpte en gele som ska ta bort inflamationen, jag har ringt till alla tandakuter vi har i stan (stockholm har många) ingen kan ta bort tanden nu!!! inflamationen måste bort först!!!
Men jag ser det possetiva i det hela... en visdomstand kommer nu... snart 40 års fyllda
(man är inte äldre... än vad man känner sig

)