Vi har haft en riktig höjdaredag:
Först passade vi barnbarnet mellan 10 och 2. Hon var helt underbart glad och mysig hela tiden.
Sen var vi på Trettondagskonsert i Malmö, lättsam operettmusik och hur trevligt som helst
Vi avslutade med lite middag hos svåger och svägerska: Hummer, inbakad oxfilé och rabarbermousse i glass och champagne.
kunde haft det sämre...