Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 130 131 132 133 134 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Netha
          Inlägg 31-12-2008, 23:16
          Länk hit: #2621


          Gäster






          Har faktiskt klarat mig på egen hand idag ... inget akutenbesök ... tack o lov yahoo.gif
          Det är så mycket värt att orka andas utan hjälp ... fast sånt tänker man inte på till vardags,
          när man är frisk och mår bra.
           
          Citera
          Gunilla T
          Inlägg 31-12-2008, 23:19
          Länk hit: #2622


          Gäster






          Gott Nytt År på dig Netha..!!
           
          Citera
          Netha
          Inlägg 31-12-2008, 23:20
          Länk hit: #2623


          Gäster






          CITAT (Gunilla T @ 31-12-2008, 23:19) *
          Gott Nytt År på dig Netha..!!

          Detsamma till dig också Gunilla! kompiskram.gif
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 31-12-2008, 23:26
          Länk hit: #2624


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          "Har faktiskt klarat mig på egen hand idag ... inget akutenbesök ... tack o lov"

          Netha, jag börjar att bli äldre och tankarna kommer och går om krämpor, jag tror att jag förstår dig det måste kännas skönt att kunna andas av egen vilja.
          Nu önskar jag dig och andra på tråden GOTT NYTT ÅR!!
          smiley_small_hug.gif
          yaay.gif

          Redigerat av Uggi: 31-12-2008, 23:27


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 31-12-2008, 23:28
          Länk hit: #2625


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Gott Nytt År Uggi! kompiskram.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Netha
          Inlägg 31-12-2008, 23:30
          Länk hit: #2626


          Gäster






          CITAT (Uggi @ 31-12-2008, 23:26) *
          "Har faktiskt klarat mig på egen hand idag ... inget akutenbesök ... tack o lov"

          Netha, jag börjar att bli äldre och tankarna kommer och går om krämpor, jag tror att jag förstår dig det måste kännas skönt att kunna andas av egen vilja.
          Nu önskar jag dig och andra på tråden GOTT NYTT ÅR!!
          smiley_small_hug.gif
          yaay.gif

          Gott nytt år till dig också!:)
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 31-12-2008, 23:33
          Länk hit: #2627


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Tack för hälsningen Aqvakul och GOTT NYTT ÅR!!
          önskar Uggi
          tummenupp.gif


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 01-01-2009, 13:38
          Länk hit: #2628


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Idag blev det en rejäl promenad på en och en halv timme i det strålande solskenet.... wub.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 01-01-2009, 19:01
          Länk hit: #2629


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          2½ timmar här, blå himmel, sol och kallt. Helt underbart!!


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Noak
          Inlägg 01-01-2009, 21:18
          Länk hit: #2630


          Medlem
          Antal inlägg: 2 882
          Medlem sedan:
          03-11-2007
          Medlem nr: 13 081



          Gick en försiktig ispromenad (halt och ganska osäker is) för att plåta det jag missade igår. Underbart väder och bilderna blev nog fina, men nu har förbindelsen mellan kameran och min dator slutat att fungera. JAG AVSKYR ELEKTRONIK när den inte fungerar!
          Sen har jag träffat mitt yngsta barnbarn wub.gif och hennes far och mor, det var verkligen ett plåster på "foto-såren".


          --------------------
          -------------------------
          Södra Norrlands kust- och inland.
          Zon 4
           
          Citera
          Alphaville
          Inlägg 03-01-2009, 13:42
          Länk hit: #2631


          Medlem
          Antal inlägg: 726
          Medlem sedan:
          27-08-2007
          Medlem nr: 12 241



          Idag var jag i Borås och handlade lite. Två nya kalendrar att hänga i hallen och köket. Och så gick jag till Telia för att öka hastigheten på mitt internet-abonemang. Så nu går det mycket fortare. yahoo.gif Har just ätit thailändskmat jag tog med hem. tummenupp.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-01-2009, 14:31
          Länk hit: #2632


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Var påvä'g att taen promenad, men då började det blåsa upp och vräka ner snöblandat regn på tvären... så det blev en snabb sorti in igen...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Lady Hamilton
          Inlägg 03-01-2009, 15:11
          Länk hit: #2633


          Medlem
          Antal inlägg: 9 435
          Medlem sedan:
          22-04-2004
          Medlem nr: 3 363



          Vi skall på revy i kväll Men jag har så förbaskat ont i mitt ena öra så jag vet inte hur jag skall orka Och inte blir det bättre av att det är -16° kallt ute. Bilen lär vara en riktig "frysbox" när vi kommer ut från föreställningen.
          Skall nu testa med att stoppa i en vitlöks klyfta i örat och se om det hjälper mot den värsta spräng smärtan i örat


          --------------------
          Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album.....
          Penseé album


           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 03-01-2009, 15:21
          Länk hit: #2634


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Bifogad bild
          Vad jobbigt med öronvärk!! Hoppas att det snart går över! trostar.gif


          CITAT (Lady Hamilton @ 03-01-2009, 15:11) *
          Vi skall på revy i kväll Men jag har så förbaskat ont i mitt ena öra så jag vet inte hur jag skall orka Och inte blir det bättre av att det är -16° kallt ute. Bilen lär vara en riktig "frysbox" när vi kommer ut från föreställningen.
          Skall nu testa med att stoppa i en vitlöks klyfta i örat och se om det hjälper mot den värsta spräng smärtan i örat


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 05-01-2009, 22:32
          Länk hit: #2635


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Vi har haft en riktig höjdaredag:

          Först passade vi barnbarnet mellan 10 och 2. Hon var helt underbart glad och mysig hela tiden.
          Sen var vi på Trettondagskonsert i Malmö, lättsam operettmusik och hur trevligt som helst
          Vi avslutade med lite middag hos svåger och svägerska: Hummer, inbakad oxfilé och rabarbermousse i glass och champagne.

          kunde haft det sämre... flirting.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Magdis
          Inlägg 06-01-2009, 21:50
          Länk hit: #2636


          Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem sedan:
          05-07-2004
          Medlem nr: 4 012



          Jag gjorde världens vurpa utanför huset idag när jag skulle bära ut lite bråte. Jag har aldrig förr ramlat omkull så in i Norden. Fötterna halkade åt sidan och jag föll som en fura handlöst i backen på sidan. Jag lyckades slå mig på hela sidan av kroppen och till och med sidan av ansiktet smackade i marken, två centimeter från en hög med betongplattor. Det kändes ingenting först men nu har jag ont lite överallt. Handen skrapade jag upp på nåt vis mot betongplattorna eller nåt annat så fingertopparna är skinflådda och handleden och tumleden är ömma. Allt gick så fort så jag fattar egentligen inte vad som hände. Hade huvet hamnat på betongen så hade det kanske inte gått lika bra.
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 06-01-2009, 21:55
          Länk hit: #2637


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Magdis @ 06-01-2009, 21:50) *
          Jag gjorde världens vurpa utanför huset idag när jag skulle bära ut lite bråte. Jag har aldrig förr ramlat omkull så in i Norden. Fötterna halkade åt sidan och jag föll som en fura handlöst i backen på sidan. Jag lyckades slå mig på hela sidan av kroppen och till och med sidan av ansiktet smackade i marken, två centimeter från en hög med betongplattor. Det kändes ingenting först men nu har jag ont lite överallt. Handen skrapade jag upp på nåt vis mot betongplattorna eller nåt annat så fingertopparna är skinflådda och handleden och tumleden är ömma. Allt gick så fort så jag fattar egentligen inte vad som hände. Hade huvet hamnat på betongen så hade det kanske inte gått lika bra.


          det är förfärligt lätt hänt... trostar.gif


          har du sett såna där uppblåsbara kostymer som man leker sumobrottare i på typ kick-off.... naughty.gif



          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 06-01-2009, 21:55
          Länk hit: #2638


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Men ojoj...vilken otur!! Hoppas att du snart mår bättre! Vilken tur att du inte slog huvudet i betongplattorna!
          trostar.gif


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 06-01-2009, 22:19
          Länk hit: #2639


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Aqvakul @ 06-01-2009, 21:55) *
          det är förfärligt lätt hänt... trostar.gif
          har du sett såna där uppblåsbara kostymer som man leker sumobrottare i på typ kick-off.... naughty.gif



          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Magdis
          Inlägg 07-01-2009, 01:22
          Länk hit: #2640


          Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem sedan:
          05-07-2004
          Medlem nr: 4 012



          Tack Irene, jo det känns lite bättre nu.
          Aqva, ja en sån där skulle jag ju definitivt ha haft när jag var ute ikväll. Jag väntade mig dock inte att ramla, det är inte nåt som brukar hända. Jag brukar kunna parera när jag halkar men det var väl en kombination av att fötterna slant undan så vanvettigt fort och att jag bar på en stor plåt som varit framsida till vår gamla värmepanna. Att slå i backen så hastigt att man inte ens hinner hålla upp ansiktet borde ju knappt kunna hända tycker man. giggle.gif
           
          Citera

          867 sidor V  « < 130 131 132 133 134 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 05-07-2026, 00:13
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon