Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 131 132 133 134 135 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          blomkronan
          Inlägg 07-01-2009, 01:48
          Länk hit: #2641


          Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem sedan:
          28-07-2008
          Medlem nr: 17 820



          Här händer det inte mycke... planet skulle starta kl 24, när vi pressis var på väg att sätta oss i bilen kom meddelandet... planet är 7 timmar försenat ranting.gif så istället för att få åka på den perfekta tiden "natten" då man kan sova sig igenom flygresan ska vi nu få lyfta kl 7 på morgonen!
          Men vad gör det... när vi väll är nere ska vi ha det skönt smile.gif elefantur i regnskogen ser jag framemot yes.gif

          nattinatti... Vi syns mina vänner smile.gif jag kommer nog titta in någon gång under resan smile.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 07-01-2009, 08:06
          Länk hit: #2642


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Arbetsdag - känns konstigt efter 18 dagars ledighet....


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 07-01-2009, 11:20
          Länk hit: #2643


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          CITAT (Magdis @ 06-01-2009, 21:50) *
          Jag gjorde världens vurpa utanför huset idag när jag skulle bära ut lite bråte. Jag har aldrig förr ramlat omkull så in i Norden. Fötterna halkade åt sidan och jag föll som en fura handlöst i backen på sidan. Jag lyckades slå mig på hela sidan av kroppen och till och med sidan av ansiktet smackade i marken, två centimeter från en hög med betongplattor. Det kändes ingenting först men nu har jag ont lite överallt. Handen skrapade jag upp på nåt vis mot betongplattorna eller nåt annat så fingertopparna är skinflådda och handleden och tumleden är ömma. Allt gick så fort så jag fattar egentligen inte vad som hände. Hade huvet hamnat på betongen så hade det kanske inte gått lika bra.

          -fear-.gif trostar.gif


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Magdis
          Inlägg 07-01-2009, 20:17
          Länk hit: #2644


          Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem sedan:
          05-07-2004
          Medlem nr: 4 012



          Jag åkte på att jobba extra inatt. Den som skulle jobbat inatt är sjuk så då ringde chefen till mig. Det är OK att hoppa in extra tycker jag, det trista är att Lilleman ska börja skolas in på dagis imorrn och jag hade gärna velat vara med där hans första dag. Men nu måste jag ligga hemma i sängen istället, för sen ska jag orka jobba fredag, lördag och söndag också. Jag får vara med på inskolningen på fredag istället och sen blir det ju inskolning under nästa vecka också.
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 07-01-2009, 20:33
          Länk hit: #2645


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Månadens pubträff med gamla gänget från byn... trevligt...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Lady Hamilton
          Inlägg 07-01-2009, 20:38
          Länk hit: #2646


          Medlem
          Antal inlägg: 9 435
          Medlem sedan:
          22-04-2004
          Medlem nr: 3 363



          CITAT (Magdis @ 06-01-2009, 21:50) *
          Jag gjorde världens vurpa utanför huset idag när jag skulle bära ut lite bråte. Jag har aldrig förr ramlat omkull så in i Norden. Fötterna halkade åt sidan och jag föll som en fura handlöst i backen på sidan. Jag lyckades slå mig på hela sidan av kroppen och till och med sidan av ansiktet smackade i marken, två centimeter från en hög med betongplattor. Det kändes ingenting först men nu har jag ont lite överallt. Handen skrapade jag upp på nåt vis mot betongplattorna eller nåt annat så fingertopparna är skinflådda och handleden och tumleden är ömma. Allt gick så fort så jag fattar egentligen inte vad som hände. Hade huvet hamnat på betongen så hade det kanske inte gått lika bra.


          Ojdå! Tur att du inte gjorde dig mer illa än du gjorde.........lycka till med jobbet i natt tummenupp.gif

          CITAT (Irene_L @ 03-01-2009, 15:21) *
          [attachment=29118:cc9.gif]
          Vad jobbigt med öronvärk!! Hoppas att det snart går över! trostar.gif



          thanks.gif Irene blush.gif har glömt o läsa i denna tråd så jag har inte sett ditt svar förrens nu


          --------------------
          Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album.....
          Penseé album


           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 09-01-2009, 10:27
          Länk hit: #2647


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          Nehej dags att försöka ta tag i dagen,känns lite segt i dag i kroppen o knoppen, ska ta en långprommis så kanske det klarnar. Skönt med en ledig dag iaf.


          Bifogad bild
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 10-01-2009, 10:13
          Länk hit: #2648


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Min pappa gick bort i tisdags så denna veckan har varit lite rörig, men idag ska jag åka till barnbarnen och träffa deras lilla valp.


          --------------------
           
          Citera
          Christina i Taxi...
          Inlägg 10-01-2009, 10:19
          Länk hit: #2649


          Medlem
          Antal inlägg: 3 894
          Medlem sedan:
          24-05-2004
          Medlem nr: 3 702



          Idag ska jag titta igenom utbudet av Azalea hos Esveld och kanske beställa nåt fint.... wub.gif

          http://www.esveld.nl/engels.htm


          Bettis - beklagar sorgen! sad.gif




          --------------------
          När tillgången på ord är större än efterfrågan är det dags att vara tyst!
          MIN HEMSIDA - VÄLKOMMEN!

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 10-01-2009, 11:14
          Länk hit: #2650


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Här är arbetsfördelningen tydlig - hustrun röjer ut julen och jag städar!
          Ikväll blir det italiens fest och i morgon ska jag läsa in en massa fördjupningsarbeten inför slutseminariet på min universitetskurs. Till kvällen hinner jag förhoppningsvis med lite Bridge.

          Tur att man har att göra i skitvädret! cool.gif




          Bettis!
          Jag känner med din sorg - det tar mer än man tror och under längre tid - Farsan dog för snart två år sen och jag tycker jag tänker på och saknar honom mer än nånsin...

          Redigerat av Aqvakul: 10-01-2009, 11:16


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 10-01-2009, 11:34
          Länk hit: #2651


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          CITAT (Bettis @ 10-01-2009, 10:13) *
          Min pappa gick bort i tisdags så denna veckan har varit lite rörig, men idag ska jag åka till barnbarnen och träffa deras lilla valp.


          Åhh Bettis...så tråkigt sad.gif Jag beklagar sorgen!
          trostar.gif


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 11-01-2009, 01:25
          Länk hit: #2652


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Bettis @ 10-01-2009, 10:13) *
          Min pappa gick bort i tisdags så denna veckan har varit lite rörig, men idag ska jag åka till barnbarnen och träffa deras lilla valp.

          Jag tänker på dig! trostar.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Betty
          Inlägg 11-01-2009, 13:46
          Länk hit: #2653


          Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 14



          CITAT (Bettis @ 10-01-2009, 10:13) *
          Min pappa gick bort i tisdags så denna veckan har varit lite rörig, men idag ska jag åka till barnbarnen och träffa deras lilla valp.


          Så tråkigt Bettis! Jag beklagar din sorg. trostar.gif Hoppas du fick en trevlig stund med barnbarnen och valpen i alla fall.


          --------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6



           
          Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 11-01-2009, 18:27
          Länk hit: #2654


          Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem sedan:
          30-09-2006
          Medlem nr: 8 660



          Ledsamt Bettis.. trostar.gif Konstigt hur det känns när ens föräldrar går bort; "taket" försvinner liksom.. plötsligt tillhör man den äldsta generationen..


          --------------------
          Före detta Morinablomman..
           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 11-01-2009, 20:35
          Länk hit: #2655


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          skall se på spåret kl 9
           
          Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 11-01-2009, 20:47
          Länk hit: #2656


          Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem sedan:
          30-09-2006
          Medlem nr: 8 660



          Håller på att flyttpackar och e kanonförkyld... varenda gång jag böjer mej ner sprängvärker det i bihålorna.. sos.gif Lådor överallt! Har visat lägenheten för en tjej idag, hon verkade intresserad, så nu får föreningen säga sitt..

          Imorron ska jag ut och fika med en kompis, trevligt att bara sitta och slappa ett par timmar, pladdra om allt och alla.. sen e det dags att hämta lillgrabben efter skolan, på kvällen ska jag börja på vattengympa... sos.gif sos.gif kanske lika bra att beställa ambulans redan nu... shy.gif


          --------------------
          Före detta Morinablomman..
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 11-01-2009, 21:28
          Länk hit: #2657


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Kajsa i Arvika @ 11-01-2009, 18:27) *
          Konstigt hur det känns när ens föräldrar går bort; "taket" försvinner liksom.. plötsligt tillhör man den äldsta generationen..


          Precis, det förändrar verkligen ens liv....


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 12-01-2009, 10:26
          Länk hit: #2658


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Tack alla wub.gif pappa var 86 år så han var ju ingen ungdom längre, men jösses vad tomt det blev. Han har aldrig varit sjuk eller uppsökt läkare tidigare, hans medicin var en magnecyl crazy.gif förra året fick han hjärtsvikt, då bad han mig köpa nya magnecyl för dom var slut ninja.gif men då fick vi in honom med ambulans. Så det är två gånger i sitt långa liv som han har varit på sjukhus, han var helt klar i huvudet och somnade bara in. Så nu ska det tömmas lgh mm.

          Idag när vi var ute med hundarna fick vi allt hålla i hatten uj uj vad det blåser, strax ska jag gå och plocka bort ljusstakarna från fönstren, nu är julen slut naughty.gif


          --------------------
           
          Citera
          blomkronan
          Inlägg 16-01-2009, 18:19
          Länk hit: #2659


          Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem sedan:
          28-07-2008
          Medlem nr: 17 820



          CITAT (Kajsa i Arvika @ 11-01-2009, 20:47) *
          Håller på att flyttpackar och e kanonförkyld... varenda gång jag böjer mej ner sprängvärker det i bihålorna.. sos.gif Lådor överallt! Har visat lägenheten för en tjej idag, hon verkade intresserad, så nu får föreningen säga sitt..

          Grattis Kajsa du fick lagenheten biggrin.gif Nu kan du odla mera med din nya uteplats smile.gif




          Vad har jag gjort:
          I dag steg vi upp kl 8 at pa frukostbuffen... gick ner till polen en stund, det blev sa varmt (30 grader i skuggan) sa vi tog en promenad pa stranden smile.gif
          Gick ner pa strand resturangen och at lunch... tog en massage pa 2 timmar nere pa stranden... vila... akte in till stan och at midda... shoppa lite i butikerna och sedan akte vi hem till hotellet och jag hyrde en data for att kolla in pa odla.nu...
          Med 6 timmars forskjutning sa er det dax att ga och lagga sig nu...(24.00) ska rida elefant i morgonbitti i regnskogen-djungeln biggrin.gif

          yahoo.gif jag ar i paradiset...
          (vill inte gora er avundsjuka naughty.gif)

          Halsningar fran thailand... smile.gif Mari
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 16-01-2009, 21:03
          Länk hit: #2660


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Avundsjuk, vad då... flirting.gif

          Redigerat av Aqvakul: 16-01-2009, 21:04


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera

          867 sidor V  « < 131 132 133 134 135 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 05-07-2026, 00:16
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon