CITAT (Kajsa i Arvika @ 11-01-2009, 20:47)

Håller på att flyttpackar och e kanonförkyld... varenda gång jag böjer mej ner sprängvärker det i bihålorna..

Lådor överallt! Har visat lägenheten för en tjej idag, hon verkade intresserad, så nu får föreningen säga sitt..
Grattis Kajsa du fick lagenheten

Nu kan du odla mera med din nya uteplats

Vad har jag gjort: I dag steg vi upp kl 8 at pa frukostbuffen... gick ner till polen en stund, det blev sa varmt (30 grader i skuggan) sa vi tog en promenad pa stranden

Gick ner pa strand resturangen och at lunch... tog en massage pa 2 timmar nere pa stranden... vila... akte in till stan och at midda... shoppa lite i butikerna och sedan akte vi hem till hotellet och jag hyrde en data for att kolla in pa odla.nu...
Med 6 timmars forskjutning sa er det dax att ga och lagga sig nu...(24.00) ska rida elefant i morgonbitti i regnskogen-djungeln

jag ar i paradiset...
(vill inte gora er avundsjuka

)
Halsningar fran thailand...

Mari