|
Jag har jobbat idag och sedan gick jag ut en stund i trädgården och sågade i mina schersminbuskar och en korallkornell. Fick snart gå in för det blåser så himla råkallt och mulet är det, inget härligt alls. Men jag är glad för att jag kunde göra litegrann i trädgården. Nu ska jag laga middag och sen har jag inte lust att göra nåt mer, bara sitta i soffan och slappa, titta på tv och kanske ta ett glas vin, det är ju fredagkväll.
--------------------
Eva
En som inte gör dumheter som ung, gör det som gammal!
|