Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 132 133 134 135 136 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          godanro
          Inlägg 16-01-2009, 21:41
          Länk hit: #2661


          Medlem
          Antal inlägg: 198
          Medlem sedan:
          10-12-2008
          Medlem nr: 20 040






          confused.gif I kväll har jag försökt att lägga in kort i album. Datorn vill inte ta imot bilderna
          Tålamodet börjar tryta efter att jag suttit här flera timmar.
          Nu har jag i alla fall försökt. Så det är bara att ringa och få hjälp no.gif -cry-.gif ranting.gif

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 16-01-2009, 21:54
          Länk hit: #2662


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (godanro @ 16-01-2009, 21:41) *
          confused.gif I kväll har jag försökt att lägga in kort i album. Datorn vill inte ta imot bilderna
          Tålamodet börjar tryta efter att jag suttit här flera timmar.
          Nu har jag i alla fall försökt. Så det är bara att ringa och få hjälp no.gif -cry-.gif ranting.gif

          shit, så frustrerande... trostar.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          blomkronan
          Inlägg 20-01-2009, 12:18
          Länk hit: #2663


          Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem sedan:
          28-07-2008
          Medlem nr: 17 820



          Sista dan i thailand... Men det kanns skont att fa aka hem smile.gif
          Lanktar hem till min hund och alla vaxter...
          Idag har vi shoppat upp vara sista pengar smile.gif i morgon gar planet kl 16 sa vi hinner bada och sola lite till.
          .Mari smile.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 20-01-2009, 14:01
          Länk hit: #2664


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (blomkronan @ 20-01-2009, 12:18) *
          Sista dan i thailand... Men det kanns skont att fa aka hem smile.gif
          Lanktar hem till min hund och alla vaxter...
          Idag har vi shoppat upp vara sista pengar smile.gif i morgon gar planet kl 16 sa vi hinner bada och sola lite till.
          .Mari smile.gif

          Ett par veckor i Thailand hade inte känts helt fel... flirting.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Noak
          Inlägg 20-01-2009, 19:08
          Länk hit: #2665


          Medlem
          Antal inlägg: 2 882
          Medlem sedan:
          03-11-2007
          Medlem nr: 13 081



          Thailand låter bra.
          Där måste man förmodligen inte använda 20 minuter till att befria bilen från snö för att kunna köra hem från jobbet...


          --------------------
          -------------------------
          Södra Norrlands kust- och inland.
          Zon 4
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 20-01-2009, 19:12
          Länk hit: #2666


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (NIKEN @ 20-01-2009, 19:08) *
          Thailand låter bra.
          Där måste man förmodligen inte använda 20 minuter till att befria bilen från snö för att kunna köra hem från jobbet...


          fast de hade nog tyckt det var kul att skotta...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          godanro
          Inlägg 20-01-2009, 22:08
          Länk hit: #2667


          Medlem
          Antal inlägg: 198
          Medlem sedan:
          10-12-2008
          Medlem nr: 20 040




          Var i Karlstad idag. Köpte en sådosa. Behövs efter min första sådd av morötter.
          När jag tog upp dom började jag undra om morötter är mörkrädda eftersom
          dom kramar om varandra så hårt. blush.gif Men dom var goda yes.gif
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 21-01-2009, 14:59
          Länk hit: #2668


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Idag har jag röjt upp här hemma och tvättat, just nu har jag gjort en kålpudding.
          Bifogade bild(er)
          Bifogad bild
           


          --------------------
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 22-01-2009, 15:29
          Länk hit: #2669


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Jag håller på att packa, vi ska göra Tyresö / Stockholm osäkert igen och hämta älsklingens drömbil, en Chrysler PT Cruiser.
          Förhoppningsvis så kommer även jag hem sen i en ny bil, får se om det blev min drömbil också flirting.gif


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 23-01-2009, 10:08
          Länk hit: #2670


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Lycka till med bilköpet Pia.

          Har varit ute med hundarna och sedan ska jag inte göra något mer vettigt idag (mer än att gå ut med hundarna igen blush.gif ) jag ska sitta vid datorn och surfa runt hela dagen yes.gif


          --------------------
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 23-01-2009, 13:49
          Länk hit: #2671


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Nu ska jag iof skala 1/2 kg färska räkor.


          Bifogade bild(er)
          Bifogad bild
           


          --------------------
           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 23-01-2009, 13:58
          Länk hit: #2672


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          Jag har precis gjort en stooor(tycker jag)beställning från Impecta, efter att ha suttit hela förmiddagen och dreglat över allt jag vill ha. Det är ruinerande att älska bommor och andra växter yahoo.gif


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 23-01-2009, 15:24
          Länk hit: #2673


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Red Top @ 23-01-2009, 13:58) *
          Jag har precis gjort en stooor(tycker jag)beställning från Impecta, efter att ha suttit hela förmiddagen och dreglat över allt jag vill ha. Det är ruinerande att älska bommor och andra växter yahoo.gif

          Trädgård är inte en finansiell investering utan en investering av kärlek och passion...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Noak
          Inlägg 23-01-2009, 15:30
          Länk hit: #2674


          Medlem
          Antal inlägg: 2 882
          Medlem sedan:
          03-11-2007
          Medlem nr: 13 081



          Jag tog fram frökatalogerna för att "bara titta", och hade förstås kryssat för frö för en förmögenhet, då min kompis kom med sin hund, som tur var...
          Lång promenad och stelfrusna fingrar och tår, men jätteskönt!


          --------------------
          -------------------------
          Södra Norrlands kust- och inland.
          Zon 4
           
          Citera
          Betty
          Inlägg 23-01-2009, 15:51
          Länk hit: #2675


          Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 14



          Vardagsrumsrenovering pågår... har målat taklister i eftermiddag och senare blir det pizza och slappa framför TV:n, i morron ska vi tapetsera...


          --------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6



           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 23-01-2009, 15:54
          Länk hit: #2676


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          CITAT (Aqvakul @ 23-01-2009, 15:24) *
          Trädgård är inte en finansiell investering utan en investering av kärlek och passion...

          Vad du är klok Aqua smiley_small_hug.gif


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          Eva i Höga
          Inlägg 23-01-2009, 16:08
          Länk hit: #2677


          Medlem
          Antal inlägg: 3 454
          Medlem sedan:
          12-06-2006
          Medlem nr: 7 932



          Jag har jobbat idag och sedan gick jag ut en stund i trädgården och sågade i mina schersminbuskar och en korallkornell. Fick snart gå in för det blåser så himla råkallt och mulet är det, inget härligt alls. Men jag är glad för att jag kunde göra litegrann i trädgården. Nu ska jag laga middag och sen har jag inte lust att göra nåt mer, bara sitta i soffan och slappa, titta på tv och kanske ta ett glas vin, det är ju fredagkväll.


          --------------------
          Eva

          En som inte gör dumheter som ung,
          gör det som gammal!
           
          Citera
          godanro
          Inlägg 23-01-2009, 20:13
          Länk hit: #2678


          Medlem
          Antal inlägg: 198
          Medlem sedan:
          10-12-2008
          Medlem nr: 20 040



          Har varit ute och gått med hunden.
          Gick genom stadsparken
          Där håller dom på att gräva med grävskopor
          så där är det blött och lerigt. Men man får tänka på
          att det blir fint till sommaren.
           
          Citera
          Calla
          Inlägg 23-01-2009, 22:16
          Länk hit: #2679


          Medlem
          Antal inlägg: 7
          Medlem sedan:
          20-01-2009
          Medlem nr: 20 654



          Jag ska ta reda på vad min nya orkidé egentligen är av för slag. Är ny på området o läste visst lite fel, så nu står jag här o ser dum ut. whist.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 23-01-2009, 22:35
          Länk hit: #2680


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Calla @ 23-01-2009, 22:16) *
          Jag ska ta reda på vad min nya orkidé egentligen är av för slag. Är ny på området o läste visst lite fel, så nu står jag här o ser dum ut. whist.gif

          "alla barn i början"- Lycka till med artbestämningen! kompiskram.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera

          867 sidor V  « < 132 133 134 135 136 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 05-07-2026, 01:34
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon