CITAT (Pia L @ 28-01-2009, 12:28)

Nervositén kommer nog då jag fått för mig att sjunga

i kyrkan också, tanken kändes så rätt när jag bestämde med mina bröder som ska spela i kyrkan....den här valde jag för den förmedlar bäst min känsla för älsklingen
http://www.youtube.com/watch?v=LZW_q6RMnOkPia den är såååå fin, en av mina favoriter och
GRATTIS.
Jag har varit ute med dottern och hennes valp en Volpino Italiano och lagt viltspår idag, dom små liven börjar bli väldigt duktiga, sedan sprang vi i affärer en stund. Nu har jag kört igång tvättmaskinen och ska börja dammsuga lite.