Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 133 134 135 136 137 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Lady Hamilton
          Inlägg 24-01-2009, 17:08
          Länk hit: #2681


          Medlem
          Antal inlägg: 9 435
          Medlem sedan:
          22-04-2004
          Medlem nr: 3 363



          I dag har jag bytt ut alla mina lysrör till ny fräscha blush.gif Eftersom jag använder mina rör nästan året om brukar jag byta varje år


          --------------------
          Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album.....
          Penseé album


           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 24-01-2009, 17:37
          Länk hit: #2682


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          Jag har rensat alla fröer jag tog tillvara i fjol. Gjort små papperskuvert och stoppat i fröer.

          Kom att tänka på ett tips jag tror jag läste här på odla. Att man kan ta gamla diskettlådor och förvara fröer i. Jättepraktiskt faktiskt. Har försökt med allt möjligt förut, men detta var bäst! yahoo.gif


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          mojan
          Inlägg 24-01-2009, 17:45
          Länk hit: #2683


          Medlem
          Antal inlägg: 1 785
          Medlem sedan:
          18-03-2007
          Medlem nr: 9 395



          Idag har jag varit ute och räfsat det jag inte hann i höstas (blev nästan klar). sweatingbullets.gif
          Imorgon tänkte jag sätta om pelargonerna som klarat vintern Ny jord, vatten och ljus. Beskar dem gjorde jag igår.


          --------------------
          Zon 3
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 24-01-2009, 18:11
          Länk hit: #2684


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          har varit och snålshoppat lite på Rusta smile.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 25-01-2009, 19:33
          Länk hit: #2685


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Idag vann jag och min partner Monica en Bridgetävling i överlägsen stil. Vi spelade riktigt bra på nästan alla brickor. Den som säger att det är lika roligt att delta som att vinna, den ljuger.....


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 27-01-2009, 14:32
          Länk hit: #2686


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Idag har jag varit hos tandläkaren och lagat ett hål så nu sitter jag här och väntar på att bedövningen ska släppa
          Bifogade bild(er)
          Bifogad bild
           


          --------------------
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 27-01-2009, 14:49
          Länk hit: #2687


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Bettis @ 27-01-2009, 14:32) *
          Idag har jag varit hos tandläkaren och lagat ett hål så nu sitter jag här och väntar på att bedövningen ska släppa

          sad.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 27-01-2009, 15:03
          Länk hit: #2688


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Jag har skissat på en brudklänning som jag ska sy upp, men jag har gott om tid på mig giggle.gif


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Lars-Olof Arvids
          Inlägg 27-01-2009, 15:39
          Länk hit: #2689


          Gäster






          Jag har haft det väldigt trevligt i helgen. På lördagen var jag på en hellyckad odla-träff som ni kan läsa om under "resor och evenemang". På söndag förmiddag sålde jag krukväxter på en välbesökt loppmarknad i Spekeröd, vilket gick över förväntan bra. Tydligen hade folk slängt ut sina julblommor och ville ha något nytt i fönstren. Från loppmarknaden fick jag skjuts till Stenungsunds station och kunde ta tåget till Uddevalla där Trädgårdsamatörerna hade möte. Programmet den här gången var att medlemmar visade bilder från trädgårdsresor och annat kul de hade varit med på under året. Och så var det förstås ett stort lotteri på skänkta växter - tack och lov vann jag bara lite frön, nu när det äntligen har blivit lite plats framför fönstren...

          Olle

          Redigerat av Lars-Olof Arvids: 27-01-2009, 15:42
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 27-01-2009, 16:07
          Länk hit: #2690


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Pia L @ 27-01-2009, 15:03) *
          Jag har skissat på en brudklänning som jag ska sy upp, men jag har gott om tid på mig giggle.gif

          är det dags att gratulera... confused.gif flirting.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 27-01-2009, 17:20
          Länk hit: #2691


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          flirting.gif I slutet av Juli ialla fall


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 27-01-2009, 17:47
          Länk hit: #2692


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Pia L @ 27-01-2009, 17:20) *
          flirting.gif I slutet av Juli ialla fall

          om det är spikat, så får det bli ett stort Grattis nu.... rose.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 27-01-2009, 19:15
          Länk hit: #2693


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          Nu ska jag förflytta mig till soffan och dricka varmt the, känner mig som en rugguggla frusen o trött får bli tidigt i snarkofagen i kväll ska titta lite på tv o läsa Amelia först..

          Najti najti Sweden.
           
          Citera
          godanro
          Inlägg 27-01-2009, 22:34
          Länk hit: #2694


          Medlem
          Antal inlägg: 198
          Medlem sedan:
          10-12-2008
          Medlem nr: 20 040




          Har varit ute på en helt onödig resa så jag är lite butter.
          Så det är bäst att jag gör så lite som möjligt
           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 28-01-2009, 10:15
          Länk hit: #2695


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          Ska snart åka på Thaimassage en härlig stund som alla borde unna sig.
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 28-01-2009, 11:33
          Länk hit: #2696


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Pia L @ 27-01-2009, 15:03) *
          Jag har skissat på en brudklänning som jag ska sy upp, men jag har gott om tid på mig giggle.gif

          Jag tyckte det stod kissat duh.gif giggle.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 28-01-2009, 12:28
          Länk hit: #2697


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          rotfl.gif Det ska väl vara om man kissar på sig av ren nervositet blush.gif Nä, jag har skissat klart på klänningen och ska bara fixa tyget nu, den ska vara vit med insydda blå/turkosa stenar i.

          Nervositén kommer nog då jag fått för mig att sjunga crying.gif i kyrkan också, tanken kändes så rätt när jag bestämde med mina bröder som ska spela i kyrkan....den här valde jag för den förmedlar bäst min känsla för älsklingen

          http://www.youtube.com/watch?v=LZW_q6RMnOk


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 28-01-2009, 13:37
          Länk hit: #2698


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          CITAT (Pia L @ 28-01-2009, 12:28) *
          Nervositén kommer nog då jag fått för mig att sjunga crying.gif i kyrkan också, tanken kändes så rätt när jag bestämde med mina bröder som ska spela i kyrkan....den här valde jag för den förmedlar bäst min känsla för älsklingen

          http://www.youtube.com/watch?v=LZW_q6RMnOk

          Pia den är såååå fin, en av mina favoriter och GRATTIS.

          Jag har varit ute med dottern och hennes valp en Volpino Italiano och lagt viltspår idag, dom små liven börjar bli väldigt duktiga, sedan sprang vi i affärer en stund. Nu har jag kört igång tvättmaskinen och ska börja dammsuga lite.


          --------------------
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 28-01-2009, 13:56
          Länk hit: #2699


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Pia L @ 28-01-2009, 12:28) *

          wub.gif

          Vad är det som är grattis?


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 28-01-2009, 14:20
          Länk hit: #2700


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Chamomille : Grattis till mig förstås som har hittat den mest underbara man kan tänka sig.....att han får dras med en nitlott är väl bara att beklaga kanske flirting.gif


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera

          867 sidor V  « < 133 134 135 136 137 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 05-07-2026, 01:34
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon