Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 135 136 137 138 139 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Chamomille
          Inlägg 10-02-2009, 19:31
          Länk hit: #2721


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          Matat höns och tappat det lilla ägget som fanns wacko.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Cathis
          Inlägg 10-02-2009, 22:53
          Länk hit: #2722


          Medlem
          Antal inlägg: 3 545
          Medlem sedan:
          06-03-2007
          Medlem nr: 9 230



          Jobbat som vanligt, inget sportlov för mig inte, varit ute med hunden och sen
          det som han tycker är mindre kul: pälsvård för hela slanten, får väl erkänna
          att jag inte heller tycker det är så himla kul alla gånger blink.gif


          --------------------




           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 10-02-2009, 23:04
          Länk hit: #2723


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          har mest slöat i dag
           
          Citera
          zissi
          Inlägg 11-02-2009, 15:14
          Länk hit: #2724


          Medlem
          Antal inlägg: 3 077
          Medlem sedan:
          01-05-2005
          Medlem nr: 5 640



          Jag har nyss ringt till Hällestad buss o bokat en resa till Nordiska trädgårdar lördagen den 28/3. Irene L är det som lurat mig dit, men kul ska det bli ändå!!
          Jag skulle ju åka förra året men fick influensa (som jag ytterst sällan har annars) så det blev tyvärr inställt för min del.
          Jag ska leta reda på mina Odla-knappar ...........vi har ju flyttat nyligen så riktigt allt vet jag inte vart jag har i nuläget.


          --------------------
          Balkong- och frilandsodling i zon 3
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 11-02-2009, 15:19
          Länk hit: #2725


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          yahoo.gif Åhhh vad kul att du ska följa med....jag längtar tills vi ska på mässan!! yes.gif


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          godanro
          Inlägg 11-02-2009, 18:48
          Länk hit: #2726


          Medlem
          Antal inlägg: 198
          Medlem sedan:
          10-12-2008
          Medlem nr: 20 040




          Har opererat bort en godartad tumör från kinden.
          En snabb och enkel operation. 000.gif Väninnan min var
          här eftersom jag inte ville gå ut i kylan - 9 grader
          Vi tittade i trädgårdsböcker och planerar men vi
          hinner ändra oss flera gånger innan spaden ska ner. blomma.gif
          Kommer att ta det lungt resten av kvällen. d010.gif
           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 11-02-2009, 20:07
          Länk hit: #2727


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          Har gjort 3kg nyttig, sockerfri müssli! Det doftar gott i hela huset biggrin.gif


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 12-02-2009, 11:35
          Länk hit: #2728


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          CITAT (Red Top @ 11-02-2009, 20:07) *
          Har gjort 3kg nyttig, sockerfri müssli! Det doftar gott i hela huset biggrin.gif


          Red Top
          Kan jag få receptet på sockerfri musli+?
           
          Citera
          Betty
          Inlägg 12-02-2009, 12:16
          Länk hit: #2729


          Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 14



          Nu när ljuset börjar återvända är det hög tid att börja plantera om krukväxterna. sweatingbullets.gif Ingen risk att man får för lite att göra i eftermiddag, måste nog iväg och köpa mer blomjord med lite senare... men först ska jag äta lunch. smile.gif

          Redigerat av Betty: 12-02-2009, 12:17


          --------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6



           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 12-02-2009, 12:50
          Länk hit: #2730


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          CITAT (Vippan @ 12-02-2009, 11:35) *
          Red Top
          Kan jag få receptet på sockerfri musli+?

          Det kan jag väl ordna, men inte just nu, för jag ska iväg och klippa mig smile.gif


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 12-02-2009, 13:22
          Länk hit: #2731


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Red Top @ 12-02-2009, 12:50) *
          Det kan jag väl ordna, men inte just nu, för jag ska iväg och klippa mig smile.gif

          Näää... Varför ta bort dom gulliga flätorna?


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 12-02-2009, 13:27
          Länk hit: #2732


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Chamomille @ 12-02-2009, 13:22) *
          Näää... Varför ta bort dom gulliga flätorna?

          rotfl.gif
          Nä, precis!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Eva i Höga
          Inlägg 12-02-2009, 14:52
          Länk hit: #2733


          Medlem
          Antal inlägg: 3 454
          Medlem sedan:
          12-06-2006
          Medlem nr: 7 932



          Har jobbat färdigt för idag. Solen lyser in genom fönstren och jag ser att jag hade inte så rent och fint som jag trodde. Måste städa! Men det är ganska kul att städa när det är fint väder.


          --------------------
          Eva

          En som inte gör dumheter som ung,
          gör det som gammal!
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 12-02-2009, 17:03
          Länk hit: #2734


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          Barnbarnet har varit hos oss hela veckan biggrin.gif - vi har ju sportlov här i Götet - och idag gjorde vi ett trevligt besök på Stadsmuseet. Fika måste man också i det vackra kafeet. På hemvägen gick sedan vi längs kajen och fram till Operan. Underbart väder!


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Pjater
          Inlägg 12-02-2009, 17:18
          Länk hit: #2735


          Gäster






          Ska koka kaffe nu sen försöka klara kid icarus tongue.gif hahahaha
           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 13-02-2009, 08:12
          Länk hit: #2736


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          CITAT (Chamomille @ 12-02-2009, 13:22) *
          Näää... Varför ta bort dom gulliga flätorna?

          Jag behöver dem inte längre! Kan ju njuta av dem här på odla varje dag a0a.gif a0a.gif

          CITAT (Vippan @ 12-02-2009, 11:35) *
          Red Top
          Kan jag få receptet på sockerfri musli+?

          Nu ligger receptet under recept kompiskram.gif


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          godanro
          Inlägg 15-02-2009, 18:21
          Länk hit: #2737


          Medlem
          Antal inlägg: 198
          Medlem sedan:
          10-12-2008
          Medlem nr: 20 040



          Har varit ute på isen och njöt av öppna landskap.
          Känner mig frusen så nu ska det bli gott med en kopp te. happy.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 15-02-2009, 18:23
          Länk hit: #2738


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Idag skulle jag titta på skidor på TV, träffa mitt barnbarn och spela Bridge...

          Men jag har mest suttit och mått dåligt med hosta och värk...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 16-02-2009, 10:00
          Länk hit: #2739


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Har varit ute med alla hundarna, lilla valpen är så söt. Sedan städade jag kylskåpet och nu ska jag skriva ut Red Top:s recept på musli för det lät så himla gott.


          --------------------
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 16-02-2009, 10:02
          Länk hit: #2740


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Idag känner jag mig lite bättre - håller på att packa, i morgon bär det av till Madeira...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera

          867 sidor V  « < 135 136 137 138 139 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 05-07-2026, 02:42
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon