CITAT (Aqvakul @ 23-02-2009, 11:34)

solat lite, ska aka en tur in till Funchal, lyxmiddag ikvall - i morgon bar det hemat...
Solat? Fast det bara är 18 grader?
Brrr... Ha en trevlig middag, hoppas det även smakar gott! Och ha en trygg hemfärd i morron!
Låter jag lite avis?

(här blåser och snöar det för fullt)