Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 136 137 138 139 140 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Red Top
          Inlägg 16-02-2009, 10:05
          Länk hit: #2741


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          Madeira? Är det inte där de har en så läskigt kort landningsbana, som slutar vid ett stuuuup?


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 16-02-2009, 10:16
          Länk hit: #2742


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Nej, den är utbyggd som en jättelång brygga ut i havet och lär vara något längre än Arlanda.


          I år ska vi bo uppe i bergen...

          http://www.solresor.se/solresor/Index.j2e?id=206

          Redigerat av Aqvakul: 16-02-2009, 10:26


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 16-02-2009, 10:30
          Länk hit: #2743


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          Det ser underbart ut!
          Sniffa lite på blommorna åt mig. yes.gif


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 16-02-2009, 13:18
          Länk hit: #2744


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Nu har jag frisknat till så mkt att det är kiosken och ungersk korv med mos som gäller och därefter hämta barnbarnet på dagis... wub.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Eva i Höga
          Inlägg 16-02-2009, 13:29
          Länk hit: #2745


          Medlem
          Antal inlägg: 3 454
          Medlem sedan:
          12-06-2006
          Medlem nr: 7 932



          CITAT (Aqvakul @ 16-02-2009, 10:02) *
          Idag känner jag mig lite bättre - håller på att packa, i morgon bär det av till Madeira...


          Så underbart att komma till Madeira, var där för lite drygt ett år sedan. Det är fantastiskt med all växtlighet som finns där och vilken landskap, det är hisnande! Packa ner mig i väskan, snälla!


          --------------------
          Eva

          En som inte gör dumheter som ung,
          gör det som gammal!
           
          Citera
          Motti
          Inlägg 16-02-2009, 13:32
          Länk hit: #2746


          Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem sedan:
          03-06-2008
          Medlem nr: 16 563



          I dag har det inte blivit så mycket gjort än !satt på diskmaskinen giggle.gif en tvättmaskin giggle.gif varit och hämtat posten släppt ut katten ätit frukost druckit kaffe.Det va inte så kreativt rolleyes.gif Har gardiner som borde sättas upp och så har jag tänkt brottas med dammsugaren en stund och laga lite mat.Sen har jag tänkt baka matbröd också.Måndagar är lite latdag för mig wink.gif Skönt att kunna ta sig en sån.

          Motti
           
          Citera
          Eva i Höga
          Inlägg 16-02-2009, 14:56
          Länk hit: #2747


          Medlem
          Antal inlägg: 3 454
          Medlem sedan:
          12-06-2006
          Medlem nr: 7 932



          Har just fört över en massa pengar till ett annat företag. Grabbarna åkte iväg och tittade på en båt och ringde hem sen och sa: BETALA! Ja, ja, det är pengar ut och pengar in, så ska det ju vara.
          Nu ska vi dricka lite eftermiddagskaffe. Varför är man alltid så seg på måndagar?


          --------------------
          Eva

          En som inte gör dumheter som ung,
          gör det som gammal!
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 21-02-2009, 15:54
          Länk hit: #2748


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Vi håller på att totalrenovera doterns rum (gästrummet) hittills så har vi målat det gamla mörka furutaket vitt och just nu håller vi på att sätta upp silvergråa tapeter med en snygg svart/silver/vit bård runtom.
          Rummet ska gå helt i svart/silvergrått och vitt, stilrent och ett rum för avkoppling.

          Det blir sååååå snyggt....tycker jag ialla fall giggle.gif


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          godanro
          Inlägg 21-02-2009, 16:03
          Länk hit: #2749


          Medlem
          Antal inlägg: 198
          Medlem sedan:
          10-12-2008
          Medlem nr: 20 040



          Ska försöka att koppla i den nya skrivaren.Det jag bävar för är att få programvaran att bli rätt. Har försökt med att fixa programet till den trådlösa musen men det verkar som den får behålla svansen.
          Det är väll inget annat o göra än att be om hjälp eftersom jag är kass på datorer.
           
          Citera
          Eva i Höga
          Inlägg 21-02-2009, 16:08
          Länk hit: #2750


          Medlem
          Antal inlägg: 3 454
          Medlem sedan:
          12-06-2006
          Medlem nr: 7 932



          CITAT (Pia L @ 21-02-2009, 15:54) *
          Vi håller på att totalrenovera doterns rum (gästrummet) hittills så har vi målat det gamla mörka furutaket vitt och just nu håller vi på att sätta upp silvergråa tapeter med en snygg svart/silver/vit bård runtom.
          Rummet ska gå helt i svart/silvergrått och vitt, stilrent och ett rum för avkoppling.

          Det blir sååååå snyggt....tycker jag ialla fall giggle.gif


          Det är så kul att göra om lite hemma, det piggar upp! Jag har sytt nya köksgardiner och satt upp dem nu. Det blev så fint, jag är jättenöjd. När ändå symaskinen var framme sydde jag ett överdrag till en kudde som jag lagt på sängen. Sängen har ett nytt överkast som jag just virkat klart och det är jag också jättenöjd med.


          --------------------
          Eva

          En som inte gör dumheter som ung,
          gör det som gammal!
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 22-02-2009, 15:15
          Länk hit: #2751


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Jag skall snart avsluta Forummet och sätta på lite kaffe samt äta kakor och tårta som blev över efter mitt 75-årskalas i går.


          --------------------



           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 22-02-2009, 15:18
          Länk hit: #2752


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          fan vad de var seg o jobba i natt
           
          Citera
          Solstorm
          Inlägg 22-02-2009, 16:33
          Länk hit: #2753


          Medlem
          Antal inlägg: 2 933
          Medlem sedan:
          03-01-2008
          Medlem nr: 13 452



          CITAT (Uggi @ 22-02-2009, 15:15) *
          Jag skall snart avsluta Forummet och sätta på lite kaffe samt äta kakor och tårta som blev över efter mitt 75-årskalas i går.


          Grattis Uggi! Hoppas du fick en bra dag igår. Och idag också såklart.
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 22-02-2009, 17:49
          Länk hit: #2754


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          Jag har målat min anslagstavla för tredje gången.
          Ska .... vet inte...


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Snöflinga
          Inlägg 22-02-2009, 21:19
          Länk hit: #2755


          Medlem
          Antal inlägg: 3 999
          Medlem sedan:
          01-08-2004
          Medlem nr: 4 203



          CITAT (Uggi @ 22-02-2009, 15:15) *
          Jag skall snart avsluta Forummet och sätta på lite kaffe samt äta kakor och tårta som blev över efter mitt 75-årskalas i går.


          GRATTIS GRATTIS blomma.gif smiley_small_hug.gif rose.gif Klart du skall smaska tårta och kakor ... man fyller ju bara en gång om året tongue.gif
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 22-02-2009, 21:21
          Länk hit: #2756


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Snöflinga @ 22-02-2009, 21:19) *
          GRATTIS GRATTIS blomma.gif smiley_small_hug.gif rose.gif Klart du skall smaska tårta och kakor ... man fyller ju bara en gång om året tongue.gif


          Psssst,psssst, han fyller inte år förrän efter midnatt!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Snöflinga
          Inlägg 22-02-2009, 21:41
          Länk hit: #2757


          Medlem
          Antal inlägg: 3 999
          Medlem sedan:
          01-08-2004
          Medlem nr: 4 203



          CITAT (Biggan_ @ 22-02-2009, 21:21) *
          Psssst,psssst, han fyller inte år förrän efter midnatt!


          blush.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 23-02-2009, 11:34
          Länk hit: #2758


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          solat lite, ska aka en tur in till Funchal, lyxmiddag ikvall - i morgon bar det hemat...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Betty
          Inlägg 23-02-2009, 11:47
          Länk hit: #2759


          Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 14



          CITAT (Aqvakul @ 23-02-2009, 11:34) *
          solat lite, ska aka en tur in till Funchal, lyxmiddag ikvall - i morgon bar det hemat...

          Solat? Fast det bara är 18 grader? Brrr... Ha en trevlig middag, hoppas det även smakar gott! Och ha en trygg hemfärd i morron!
          Låter jag lite avis? naughty.gif (här blåser och snöar det för fullt)


          --------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6



           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 23-02-2009, 18:45
          Länk hit: #2760


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Aqvakul @ 23-02-2009, 11:34) *
          solat lite, ska aka en tur in till Funchal, lyxmiddag ikvall - i morgon bar det hemat...

          Vahettere.. Blev du 30 eller?


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera

          867 sidor V  « < 136 137 138 139 140 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 05-07-2026, 04:04
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon