CITAT (Eva i Höga @ 25-02-2009, 11:31)

Jag sitter hemma och jobbar samtidigt som jag försöker städa lite. Imorgon åker jag till vårt fritidshus på ön - min syster och jag ska tillbringa helgen där för oss själva. Vi ska ta härliga långpromenader, laga god mat, mysa och ägna oss åter systerprat. Det ska bli så underbart!
Låter härligt, ha det så bra!