Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 137 138 139 140 141 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Betty
          Inlägg 24-02-2009, 10:14
          Länk hit: #2761


          Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 14



          Idag ska jag ta mig en promenad på några kilometer och på hemvägen ska jag gå förbi ett konditori och köpa ett par semlor. Idag är det Fettisdagen ju! yahoo.gif
          Bifogad bild

          ...fast jag har ju tjuvstartat som vanligt, har säkert tryckt i mig ett tiotal semlor redan i år whist.gif


          --------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6



           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 25-02-2009, 11:28
          Länk hit: #2762


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Satt här och funderade, i går var det 10 månader till julafton!!!!! alltså är det 10 månader till juldagen idag -fear-.gif tiden går fort giggle.gif


          --------------------
           
          Citera
          Eva i Höga
          Inlägg 25-02-2009, 11:31
          Länk hit: #2763


          Medlem
          Antal inlägg: 3 454
          Medlem sedan:
          12-06-2006
          Medlem nr: 7 932



          Jag sitter hemma och jobbar samtidigt som jag försöker städa lite. Imorgon åker jag till vårt fritidshus på ön - min syster och jag ska tillbringa helgen där för oss själva. Vi ska ta härliga långpromenader, laga god mat, mysa och ägna oss åt systerprat. Det ska bli så underbart!

          Redigerat av Eva i Höga: 25-02-2009, 12:23


          --------------------
          Eva

          En som inte gör dumheter som ung,
          gör det som gammal!
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 25-02-2009, 12:13
          Länk hit: #2764


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Eva i Höga @ 25-02-2009, 11:31) *
          Jag sitter hemma och jobbar samtidigt som jag försöker städa lite. Imorgon åker jag till vårt fritidshus på ön - min syster och jag ska tillbringa helgen där för oss själva. Vi ska ta härliga långpromenader, laga god mat, mysa och ägna oss åter systerprat. Det ska bli så underbart!

          Låter härligt, ha det så bra!


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Eva i Höga
          Inlägg 25-02-2009, 12:24
          Länk hit: #2765


          Medlem
          Antal inlägg: 3 454
          Medlem sedan:
          12-06-2006
          Medlem nr: 7 932



          Tack, det ska vi ha! Åh, om det vore kväll snart och sen är det imorgon. Längtar som ett litet barn. Tänk att man vill att tiden ska gå fort - och äldre blir man!


          --------------------
          Eva

          En som inte gör dumheter som ung,
          gör det som gammal!
           
          Citera
          DragonLady
          Inlägg 25-02-2009, 13:59
          Länk hit: #2766


          Medlem
          Antal inlägg: 1 762
          Medlem sedan:
          10-10-2005
          Medlem nr: 6 663



          Ska hämta min nya dator idag yahoo.gif
          min andra ville de inte laga igen så de skickar mig en ny.. blir att börja om från början igen.. alla mejl o sånt är borta för evigt.. crying.gif
          Dessutom är det vista på denna nya o då funkar ju inte mina programskivor jag har ranting.gif


          --------------------
          I mitt nästa liv skall jag vara en katt hos en snäll gammal dam!!

           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 25-02-2009, 20:59
          Länk hit: #2767


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Jag skall gå ut till frugan och titta på den Danska serien som börjar på 1:an kl nio, rätt bra. tummenupp.gif


          --------------------



           
          Citera
          Eva i Höga
          Inlägg 26-02-2009, 09:04
          Länk hit: #2768


          Medlem
          Antal inlägg: 3 454
          Medlem sedan:
          12-06-2006
          Medlem nr: 7 932



          Den danska serien gillar jag också. Danska serier, deckare, osv är helt i min smak.


          --------------------
          Eva

          En som inte gör dumheter som ung,
          gör det som gammal!
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 26-02-2009, 09:33
          Länk hit: #2769


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Men det var mycket ledsamheter i gårdagens avsnitt, det blir nog trevligare en annan gång.
          Jag håller med dig danskarna har gjort åtskilliga bra serier. tummenupp.gif


          --------------------



           
          Citera
          Eva i Höga
          Inlägg 26-02-2009, 09:44
          Länk hit: #2770


          Medlem
          Antal inlägg: 3 454
          Medlem sedan:
          12-06-2006
          Medlem nr: 7 932



          Efter ledsamheter blir det bara bättre! Lyckan finns nånstans!


          --------------------
          Eva

          En som inte gör dumheter som ung,
          gör det som gammal!
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 27-02-2009, 07:41
          Länk hit: #2771


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          i eftermiddag ska jag STÄDA....

          i morgon far vi upp till Blekinge och hämtar nya bilen...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Noak
          Inlägg 27-02-2009, 08:17
          Länk hit: #2772


          Medlem
          Antal inlägg: 2 882
          Medlem sedan:
          03-11-2007
          Medlem nr: 13 081



          Väntar på sotare som ska ta bort kajbo ur skorstenen. SEN ska jag städa...Och så lite mer. Och bara njuta av att vara ledig en vecka...


          --------------------
          -------------------------
          Södra Norrlands kust- och inland.
          Zon 4
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 27-02-2009, 10:34
          Länk hit: #2773


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          jag ska ut på stan o leta presenter, och handla lite smarriga ostar till helgens släktkalas smile.gif usch vad svårt det är att köpa presenter åt karlar... unsure.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 27-02-2009, 10:38
          Länk hit: #2774


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          Jag ska ut och gå en långpromenad i solen,,i kväll ska jag gå på teater The Producers ska bli skoj
           
          Citera
          Noak
          Inlägg 27-02-2009, 11:55
          Länk hit: #2775


          Medlem
          Antal inlägg: 2 882
          Medlem sedan:
          03-11-2007
          Medlem nr: 13 081



          Nu är kajboet borta och huset fullt av sot och blöta tidningar.
          Jag hade ingen aning om att ett "litet" kajbo kunde väga nästan tio kg...


          --------------------
          -------------------------
          Södra Norrlands kust- och inland.
          Zon 4
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 27-02-2009, 22:49
          Länk hit: #2776


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Jag har precis lagt ut en tråd med bilder från Blandy´s Garden på Madeira i "Småprat om trädgård"...

          Det var lite pill med att välja ut och sen förminska bilderna - men resultatet blev helt OK....


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 28-02-2009, 08:59
          Länk hit: #2777


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Strålande väder i Göteborg, strax ska jag hämta dottern och sedan ska vi till Sätila på hundutställning första gången hon ställer ut sin lilla hund.


          --------------------
           
          Citera
          ylvahi
          Inlägg 28-02-2009, 13:40
          Länk hit: #2778


          Medlem
          Antal inlägg: 1 870
          Medlem sedan:
          05-05-2007
          Medlem nr: 10 191



          Håller på att röja undan veckans kvarlämningar. Fattar inte att så mycket hamnar på fel plats.
          Grannarna kommer över ikväll på lite mat.(Om gubbens migrän ger med sej)


          --------------------
           
          Citera
          diva&hero
          Inlägg 28-02-2009, 16:20
          Länk hit: #2779


          Medlem
          Antal inlägg: 523
          Medlem sedan:
          21-12-2008
          Medlem nr: 20 189



          Jag ska jobba några timmar ikväll.. Sen ska jag hem och ta en hutt med Dukoral (drickvaccin för magen),åker ju till Egypten snart.
          Senare i kväll ska jag och min älskling ta ett glas vin och lägga oss i utomhus spabadet. Skönt!


          --------------------
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 02-03-2009, 08:07
          Länk hit: #2780


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Kaffebryggaren på jobbet började brinna - vilken början på veckan....


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera

          867 sidor V  « < 137 138 139 140 141 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 05-07-2026, 04:24
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon