Nu har jag klippt ner och planterat om mina pelargoner, alla 30...

Nej, jag samlar inte på dem, försöker i alla fall att låta bli

för jag har verkligen inte plats för dem - men det går inte så värst bra, för det finns ju så många ljuvliga som jag bara måste ha!
Var nyss ut till postlådan och hämtade in dagens postskörd - däribland ett litet brunt kuvert från Odla - Fröerna jag inte kunde låta bli att beställ i fredags har redan kommit!

Så fort det gick! Bonusfröpåsen som jag fick för att jag beställde för över 150:- var Pelargonen 'Maverick Quicksilver F1' - ännu en pellissort till samlingen som jag inte har.