Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 140 141 142 143 144 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Chamomille
          Inlägg 13-03-2009, 10:58
          Länk hit: #2821


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          Kollar på Dr Snuggles och äter renskav.

          Ska... Vet inte.. wacko.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 13-03-2009, 16:21
          Länk hit: #2822


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          hm vad olika det kan va whistling.gif själv blåser jag varmluftpistol på ett gammalt skåp (OBS inga fina målningar under) och dricker kokkaffe smile.gif

          Redigerat av skogstroll: 13-03-2009, 16:21


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Betty
          Inlägg 13-03-2009, 17:06
          Länk hit: #2823


          Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 14



          Har sått en massa fröer idag - och inte vält en enda kruka trots att det är fredag den 13:e idag! biggrin.gif Räknar inte med att det ska hända någon olycka under resten av dagen och kvällen heller. Planerar för räkpaj och ett glas vin eller två till middag och i övrigt sedvanligt fredagsmys i soffan. smile.gif


          --------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 13-03-2009, 17:07
          Länk hit: #2824


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Betty @ 13-03-2009, 17:06) *
          Planerar för räkpaj och ett glas vin eller två till middag och i övrigt sedvanligt fredagsmys i soffan. smile.gif

          Det låter trevligt.. naughty.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 15-03-2009, 08:24
          Länk hit: #2825


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          Var på Weibulls igår o handlade för ett presentkort jag fick av mor och far. Är det de små oansenliga fröpaketen som gör att man tror att de är så billiga? Blev i alla fall lite (mer) fröer, en fin regnbågsiris som slog ut redan under hemresan på bussen giggle.gif Sen blev det en balkonglåda också smile.gif

          Idag ska jag jaga dammråttor med snabeldraken sweatingbullets.gif

          Redigerat av skogstroll: 15-03-2009, 08:25


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Magdis
          Inlägg 18-03-2009, 08:57
          Länk hit: #2826


          Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem sedan:
          05-07-2004
          Medlem nr: 4 012



          Nu har jag skickat in ansökan till kursen i Kardiologi i höst. Det är en 15 poängs vidareutbildning för sjuksköterskor och det ska bli jättespännande att lära sig allt om hur man tolkar EKG och annat inom hjärtmedicin som är av nytta där jag jobbar (särskilt när jourläkarna har mycket at göra och inte hinner svara på sökaren direkt) smile.gif
           
          Citera
          Betty
          Inlägg 18-03-2009, 09:46
          Länk hit: #2827


          Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 14



          Igår var jag och köpte biljetter till Ulla Hasselmarks föreläsning Trädgårdsdrömmar den 1/4, Kulturens Hus i Luleå. Nu längtar jag efter våren... rose.gif


          --------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6



           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 18-03-2009, 21:00
          Länk hit: #2828


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Nu skall jag titta på den danska serien på ettan.


          --------------------



           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 19-03-2009, 11:56
          Länk hit: #2829


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          Kom precis hem från en tur til "Stora Sjukhuset". Har fått kortisonsprutor i lederna, så i morgon hoppas jag att jag är en rörlig och kul typ igen smile.gif; och att den sura gamla kärringen, som gått omkring i mina kläder den senaste månaden, låser in sig i någon mörk skrubb och stannar där till nästa vinter; så att, glada trädgårdsälskande jag får en chans.


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 19-03-2009, 13:17
          Länk hit: #2830


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Red Top @ 19-03-2009, 11:56) *
          Kom precis hem från en tur til "Stora Sjukhuset". Har fått kortisonsprutor i lederna, så i morgon hoppas jag att jag är en rörlig och kul typ igen smile.gif ; och att den sura gamla kärringen, som gått omkring i mina kläder den senaste månaden, låser in sig i någon mörk skrubb och stannar där till nästa vinter; så att, glada trädgårdsälskande jag får en chans.


          Den där sura gamla kärringen har du dolt väldigt väl tycker jag! kompiskram.gif Hoppas nu att du får hjälp av sprutorna och blir av med värsta värken så att du blir en kul typ i trädgårdslandet! smiley_small_hug.gif
          Hmmm....måste erkänna att jag faktiskt får lite smått galna visioner.... giggle.gif rotfl.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 19-03-2009, 15:50
          Länk hit: #2831


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          Håller med Biggan, det märks aldrig här att du har känt dig som en sur kärring! kompiskram.gif Hoppas du mår bättre nu!


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Motti
          Inlägg 19-03-2009, 15:56
          Länk hit: #2832


          Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem sedan:
          03-06-2008
          Medlem nr: 16 563



          Jag vi har det olika fast ändå inte ! jag har i alla fall putsat fönster i dag !otroligt va all skit syns väl i vårsolen dunno.gif Har också fyllt på fågelautomaten och druckit kaffe ute i solen yes.gif
           
          Citera
          Tosan
          Inlägg 19-03-2009, 23:16
          Länk hit: #2833


          Medlem
          Antal inlägg: 4 016
          Medlem sedan:
          31-05-2007
          Medlem nr: 10 798



          CITAT (Motti @ 19-03-2009, 15:56) *
          Jag vi har det olika fast ändå inte ! jag har i alla fall putsat fönster i dag !otroligt va all skit syns väl i vårsolen dunno.gif Har också fyllt på fågelautomaten och druckit kaffe ute i solen yes.gif

          När du är färdig kan du komma hit och ta mina fönster, de har inte blivit putsade sen gud vet när... Vet att gubben tog dem en gång efter att jag blev sjuk, men när..? Och det lär väl inte hända igen i brådrasket.

          Men jag har varit på stallet ikväll och så har jag skjutit pilbåge, tokkul!
          Vi har en stallvärd som skjuter pilbåge från hästryggen, han är vansinnigt duktig, och han hade med sig sin båge så jag fick provskjuta biggrin.gif

          Kolla in! Horseback Archery
          En till


          --------------------
          Stolt HBT-kompis
           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 20-03-2009, 06:45
          Länk hit: #2834


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          CITAT (Biggan_ @ 19-03-2009, 13:17) *
          Den där sura gamla kärringen har du dolt väldigt väl tycker jag! kompiskram.gif Hoppas nu att du får hjälp av sprutorna och blir av med värsta värken så att du blir en kul typ i trädgårdslandet! smiley_small_hug.gif
          Hmmm....måste erkänna att jag faktiskt får lite smått galna visioner.... giggle.gif rotfl.gif

          CITAT (Myosotis @ 19-03-2009, 15:50) *
          Håller med Biggan, det märks aldrig här att du har känt dig som en sur kärring! kompiskram.gif Hoppas du mår bättre nu!

          Ren självbevarelsedrift.flirting.gif Det är mindre ansträngande att le yes.gif än att se sur ut. sad.gif

          I dag mår jag toppen!!! yahoo.gif smiley_small_hug.gif


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 20-03-2009, 13:04
          Länk hit: #2835


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Red Top @ 20-03-2009, 06:45) *
          Ren självbevarelsedrift. flirting.gif Det är mindre ansträngande att le yes.gif än att se sur ut. sad.gif

          I dag mår jag toppen!!! yahoo.gif smiley_small_hug.gif


          kompiskram.gif yahoo.gif smiley_small_hug.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 20-03-2009, 18:50
          Länk hit: #2836


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Jag skall snart logga ut för att äta en bit mat och sedan blir det nog ettan eller fyran på TV, ha en fortsatt bra kväll!


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 20-03-2009, 18:52
          Länk hit: #2837


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          I morgon ska vi passa vårt älskade barnbarn och för första gången ska hon sova över - spännande men också lite pirrigt...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Netha
          Inlägg 20-03-2009, 22:13
          Länk hit: #2838


          Gäster






          Monterat första tröjan och påbörjat stickning av den andra.
          Hittills har jag stickat 23 par sockar och 13 par vantar plus en tröja ...
          allt detta sen jag kom hem efter sjukhusvistelse i mitten av december. biggrin.gif

          Har börjat förstå varför det ploppar upp fler o fler stickkaféer runtom i landet. tongue.gif
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 20-03-2009, 22:24
          Länk hit: #2839


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          CITAT (Netha @ 20-03-2009, 22:13) *
          Monterat första tröjan och påbörjat stickning av den andra.
          Hittills har jag stickat 23 par sockar och 13 par vantar plus en tröja ...
          allt detta sen jag kom hem efter sjukhusvistelse i mitten av december. biggrin.gif

          Har börjat förstå varför det ploppar upp fler o fler stickkaféer runtom i landet. tongue.gif


          bravo.gif Åhhh vad duktig du är! tummenupp.gif


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Netha
          Inlägg 20-03-2009, 22:31
          Länk hit: #2840


          Gäster






          CITAT (Irene_L @ 20-03-2009, 22:24) *
          bravo.gif Åhhh vad duktig du är! tummenupp.gif

          thanks.gif
          Att ha ett par stickor och garn att jobba med ... det ger en skön känsla av att kunna skapa.
           
          Citera

          867 sidor V  « < 140 141 142 143 144 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 10:21
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon