CITAT (Motti @ 19-03-2009, 15:56)

Jag vi har det olika fast ändå inte ! jag har i alla fall putsat fönster i dag !otroligt va all skit syns väl i vårsolen

Har också fyllt på fågelautomaten och druckit kaffe ute i solen

När du är färdig kan du komma hit och ta mina fönster, de har inte blivit putsade sen gud vet när... Vet att gubben tog dem en gång efter att jag blev sjuk, men när..? Och det lär väl inte hända igen i brådrasket.
Men jag har varit på stallet ikväll och så har jag skjutit pilbåge, tokkul!
Vi har en stallvärd som skjuter pilbåge från hästryggen, han är vansinnigt duktig, och han hade med sig sin båge så jag fick provskjuta
Kolla in!
Horseback ArcheryEn till