Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 141 142 143 144 145 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Aqvakul
          Inlägg 21-03-2009, 11:03
          Länk hit: #2841


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Bokade just en flygresa till Barcelona för en långweekend i oktober. Hustrun och jag har i åratal pratat om att åka dit. Äntligen blir det av.


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 22-03-2009, 09:10
          Länk hit: #2842


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          I natt har jag haft ett styck 1½ årigt barnbarn snusande i armhålan, klättrande över mig och slitande i näsa och kinder. Jag är utmattad med mycket lycklig!


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 22-03-2009, 09:58
          Länk hit: #2843


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          CITAT (Aqvakul @ 20-03-2009, 18:52) *
          I morgon ska vi passa vårt älskade barnbarn och för första gången ska hon sova över - spännande men också lite pirrigt...

          Hej Aqvakul hur har natten varit, har erat barnbarn sovit?
          Om ca en månad är det vår tur att ha vårt barnbarn som då är 14 månader.


          --------------------



           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 23-03-2009, 21:54
          Länk hit: #2844


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Jag avsutar dagen, skall i morgon upp och svarva två stycken skålar åt en smycke designer.
          God Natt!!


          --------------------



           
          Citera
          Motti
          Inlägg 23-03-2009, 22:21
          Länk hit: #2845


          Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem sedan:
          03-06-2008
          Medlem nr: 16 563



          I dag har jag klippt småbjörkar satt i en kruka ute och lusat ner dom med Påskfjädrar rolleyes.gif ska nog börja påskpynta inne också men lite försiktigt till att börja med,sen drar man på med det sista lite närmare inpå Påsken.Om det bara ville höra upp att snöa också nu confused.gif
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 25-03-2009, 09:34
          Länk hit: #2846


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Nu slutar jag, går till hobbyrummet och svarvar skålar, vi "hörs" senare. kompiskram.gif


          --------------------



           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 25-03-2009, 10:22
          Länk hit: #2847


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Strålande sol så jag ska nog ut och röja i rabatterna en stund.


          --------------------
           
          Citera
          titti49zon6
          Inlägg 25-03-2009, 11:09
          Länk hit: #2848


          Medlem
          Antal inlägg: 2 009
          Medlem sedan:
          15-03-2005
          Medlem nr: 5 169



          Jag skall fira att det är 200 år sen fredsfördraget mellan Sverige och Rysslan slöts här i byn


          --------------------
          Glad fd. amatörodlare vid Norrbottenskusten zon 5-6
           
          Citera
          Alba
          Inlägg 25-03-2009, 11:20
          Länk hit: #2849


          Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem sedan:
          30-08-2006
          Medlem nr: 8 513



          CITAT (titti49zon6 @ 25-03-2009, 11:09) *
          Jag skall fira att det är 200 år sen fredsfördraget mellan Sverige och Rysslan slöts här i byn



          Men....det visste jag inte. Bor du på en så historisk plats.
           
          Citera
          titti49zon6
          Inlägg 25-03-2009, 11:53
          Länk hit: #2850


          Medlem
          Antal inlägg: 2 009
          Medlem sedan:
          15-03-2005
          Medlem nr: 5 169



          Japp, jag bor på historisk mark
          I centrala Kalix finns minnesmärket "Ryssgraven" som rymmer svenska, finska och ryska soldater som dog under kriget. I Månsbyn, strax utanför Kalix, finns fortfarande delar av gården som användes när svenska och ryska militärer skrev på ett avtal om vapenvila i mars 1809.
          Jag bor bara några hundra meter från gården och idag är det 200 år sen så här ska firas med ärtsoppa som serveras av hemvärnet.
          Det blir även avtäckning av en minnesskylt och lite sång samt kaffe och våfflor
          Solen skiner från en klar himmel så det blir säkert trevligt


          --------------------
          Glad fd. amatörodlare vid Norrbottenskusten zon 5-6
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 25-03-2009, 11:58
          Länk hit: #2851


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          Spännande!


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 25-03-2009, 12:17
          Länk hit: #2852


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          200 år av fred - inte illa!


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Motti
          Inlägg 25-03-2009, 16:24
          Länk hit: #2853


          Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem sedan:
          03-06-2008
          Medlem nr: 16 563



          Har varit ute och matat fåglarna med ost äpple och bröd,i dag har det varit svårt att få något gjort inne efter som det varit strålande solsken i dag fast bara 2 +.Mycket man borde gjort igentligen som kan vänta tills i morgon rolleyes.gif
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 25-03-2009, 17:07
          Länk hit: #2854


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          Jag har kört ett pass med vattengumpa och sedan handlat lite fisk och lagat till.
          Kokt kolja med äggsås, skirat smör och lite nyriven pepparrot.... Mums vad gott det var!




          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 25-03-2009, 17:38
          Länk hit: #2855


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (ninnisky @ 25-03-2009, 17:07) *
          Jag har kört ett pass med vattengumpa och sedan handlat lite fisk och lagat till.
          Kokt kolja med äggsås, skirat smör och lite nyriven pepparrot.... Mums vad gott det var!


          Ja, det låter verkligen gott! tummenupp.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Netha
          Inlägg 25-03-2009, 22:25
          Länk hit: #2856


          Gäster






          Varit på sjukhuset .. skulle träna med syrgas (trampa cykel) men det gick åt skogen.
          Klarade av 1,5 min men sen sa hjärtat Stopp!

          mad.gif

          Tar nya tag imorron. smile.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 25-03-2009, 22:31
          Länk hit: #2857


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Netha @ 25-03-2009, 22:25) *
          Varit på sjukhuset .. skulle träna med syrgas (trampa cykel) men det gick åt skogen.
          Klarade av 1,5 min men sen sa hjärtat Stopp!

          mad.gif

          Tar nya tag imorron. smile.gif


          Kom igen! trostar.gif kompiskram.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Netha
          Inlägg 25-03-2009, 22:34
          Länk hit: #2858


          Gäster






          CITAT (Aqvakul @ 25-03-2009, 22:31) *
          Kom igen! trostar.gif kompiskram.gif

          Japp! tummenupp.gif
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 27-03-2009, 22:23
          Länk hit: #2859


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          nu får vi se upplösningen Let:s Dance confused.gif


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 27-03-2009, 22:53
          Länk hit: #2860


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Uggi @ 27-03-2009, 22:23) *
          nu får vi se upplösningen Let:s Dance confused.gif

          Den folklige, goe och lugne Magnus vann över lite bichiga Laila - någon som är förvånad?

          På rena dansmeriter skulle naturlitvis resultatet blivit det omvända...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera

          867 sidor V  « < 141 142 143 144 145 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 10:21
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon