Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 142 143 144 145 146 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Pia L
          Inlägg 27-03-2009, 23:02
          Länk hit: #2861


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Svenska folket har röstat på utveckling och personlighet, ett genomgoare par får man leta efter, Magnus var klart en värdig vinnare.
          Laila kunde redan dansa då hon kom in i tävlingen och har inte haft samma goa utstrålning som Magnus....men jag älskade hennes och Tobias fria dans, och jag avskyr den typen av dans annars.
          En mycket värdig vinnare utsågs och hela familjen är nöjda och glada.


          Appropå dans, själv har jag sorterat i sonens danskassetter....det blev hela 77 stycken, två av hans danspartners har jag och sambon lyckats lägga över på DVD nu med lite effekter och snygga övergångar, det är skitkul att redigera film!!


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 28-03-2009, 07:49
          Länk hit: #2862


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Strax far vi upp till stugan i Blekinge. Det ska bli intressant att se vad som sticker upp i trädgården och om min Rönnsumak har stått pall för herr och fru Rådjur. Det ska anläggas en ny rabatt för Agapanthus, fast plateringen får vänta. Härligt ska det iaf bli... yahoo.gif




          Redigerat av Aqvakul: 28-03-2009, 07:49


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 28-03-2009, 09:01
          Länk hit: #2863


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Ha det så bra i sommarstugan, alltid lika spännande då man kommer dit första gången efter vintern.


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 29-03-2009, 16:07
          Länk hit: #2864


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Besöket i sommarstugan var trevligt. Jag fick mycket gjort och vädret var underbart. Eftersom jag har lite problem med knän och rygg så var jag rädd för att det skulle bli lite överbelastning. Fast nu sitter jag här med rejäl träningsvärk i ändan.... dunno.gif slap.gif




          Redigerat av Aqvakul: 29-03-2009, 16:07


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Gunilla T
          Inlägg 29-03-2009, 16:39
          Länk hit: #2865


          Gäster






          CITAT (Aqvakul @ 29-03-2009, 17:07) *
          Fast nu sitter jag här med rejäl träningsvärk i ändan.... dunno.gif slap.gif


          giggle.gif samma här ...muskler som legat i träda under vinterhalvåret...fast det känns ju lite sköntont eller hur?
           
          Citera
          Betty
          Inlägg 29-03-2009, 16:47
          Länk hit: #2866


          Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 14



          Jag med har lite träningsvärk idag... men inte för att jag gjort nåt speciellt nyttigt egentligen... Var till IKEA igår och knallade runt där i fem timmar rolleyes.gif . Shoppingresultat: Några lampor och en del porslin.


          --------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6



           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 29-03-2009, 20:28
          Länk hit: #2867


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          Jag har planterat om 13 orchideer i eftermiddag och det ser ut att blir riktigt bra. Plockade nogsamt bort atlla gamla rötter och bäddade sedan in dom med vitrmossa och sedan orchidekompost

          Hade tänkt ta en vända ut i trädgården också men symaskinen kom ivägen......


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 29-03-2009, 20:39
          Länk hit: #2868


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Vad ni har varit duktiga idag, jag har mest tittat på sport i TV, men det var nog så ansträngande då Helena åkte skidor och så bra sedan. tummenupp.gif


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 29-03-2009, 20:41
          Länk hit: #2869


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Uggi @ 29-03-2009, 21:39) *
          Vad ni har varit duktiga idag, jag har mest tittat på sport i TV, men det var nog så ansträngande då Helena åkte skidor och så bra sedan. tummenupp.gif

          Den thrillern missade man ju inte... tummenupp.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 29-03-2009, 20:47
          Länk hit: #2870


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          Här har det jobbats hela helgen,och samtidigt har svärmodern varit på besök hela helgen så det var rätt skönt att åka till jobbet,hon har fått umgåtts med sonen och sina barnbarn och det är viktigt att dom har bra relationer.
          Skönt att vara ledig i morgon skönt med sololivet emellanåt. smile.gif
          Ska ta och kolla på Agenda om det där twitter se vad det går ut på.
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 29-03-2009, 20:52
          Länk hit: #2871


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Skall i morgon besiktiga bilen, är det någon som vill hålla tummarna?
          tummenupp.gif rotfl.gif


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 29-03-2009, 20:55
          Länk hit: #2872


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Uggi @ 29-03-2009, 21:52) *
          Skall i morgon besiktiga bilen, är det någon som vill hålla tummarna?
          tummenupp.gif rotfl.gif

          Absolut tummenupp.gif

          (går det ändå på tok, så får du väl byta fransosen mot en japan... naughty.gif )


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 29-03-2009, 20:57
          Länk hit: #2873


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Menar du det confused.gif jag går nog iså fall tillbaka till mina opelbilar.


          --------------------



           
          Citera
          Magdis
          Inlägg 30-03-2009, 19:32
          Länk hit: #2874


          Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem sedan:
          05-07-2004
          Medlem nr: 4 012



          Har just kommit hem efter mässa och en himla massa annat skoj under helgen. Underbart att få krama om barnen efter flera dagars bortavaro!
          Tack Ralf för en trevlig dag i storstan idag i väntan på planet! smile.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 30-03-2009, 19:39
          Länk hit: #2875


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Idag har jag i egenskap av medlem i valberedningen försökt övertala min granne att bli suppleant i bostadsrättsföreningens styrelse. Det gick inte, troligtvis därför att jag är en usel försäljare.....
          Först satt jag själv ett antal år i styrelsen och nu ska jag försöka övertyga andra att göra detsamma.
          Människor tycks vara väldigt upptagna av annat...




          Redigerat av Aqvakul: 30-03-2009, 19:40


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Magdis
          Inlägg 31-03-2009, 12:59
          Länk hit: #2876


          Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem sedan:
          05-07-2004
          Medlem nr: 4 012



          Idag har jag varit, är och skall fortsätta att vara TRÖÖÖÖÖTT! Det tar hårt på en att vara ute och träffa odlaiter. wink.gif nu är det väl snart dags att boka och planera inför nästa år! giggle.gif
           
          Citera
          Azur
          Inlägg 31-03-2009, 13:07
          Länk hit: #2877


          Gäster






          MUAHAHA! naughty.gif

          Har äntligen "lagt ut kontrakt" på den gigantiska 25 meter höga, med 70 cm diameter stam, 150-åriga gran som skuggat vår gräsmatta alldeles för länge. Den står lite illa till men nu är fällare hyrd!

          Jag gillar stora träd, och de blir inte större än så här, men en så stor gran kan verkligen sprida mörker. Lite dåligt samvete över att fälla ett gammalt vårdträd det har jag, men det skall bli så otroligt skönt att bli av med monstret!

          Redigerat av Azur: 31-03-2009, 13:09
           
          Citera
          ystadhelen
          Inlägg 31-03-2009, 13:09
          Länk hit: #2878


          Medlem
          Antal inlägg: 118
          Medlem sedan:
          16-09-2006
          Medlem nr: 8 597



          Sorry. Hamnade på fel ställe.
          Har gjort delvattenbyte i akvariet.
          / Helen
           
          Citera
          Motti
          Inlägg 31-03-2009, 13:30
          Länk hit: #2879


          Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem sedan:
          03-06-2008
          Medlem nr: 16 563



          Jag är väldigt vårtrött men kämpar på sleeping.gif Har gjort en älgryta som jag snart ska smaka på , sen tänkte jag mig en promenad i solsken och fågelsång sen hem och baka matbröd. rolleyes.gif
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 31-03-2009, 13:35
          Länk hit: #2880


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Motti @ 31-03-2009, 14:30) *
          Jag är väldigt vårtrött men kämpar på sleeping.gif Har gjort en älgryta som jag snart ska smaka på , sen tänkte jag mig en promenad i solsken och fågelsång sen hem och baka matbröd. rolleyes.gif

          Ujj, va gott smile.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera

          867 sidor V  « < 142 143 144 145 146 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 11:19
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon