MUAHAHA!
Har äntligen "lagt ut kontrakt" på den gigantiska 25 meter höga, med 70 cm diameter stam, 150-åriga gran som skuggat vår gräsmatta alldeles för länge. Den står lite illa till men nu är fällare hyrd!
Jag gillar stora träd, och de blir inte större än så här, men en så stor gran kan verkligen sprida mörker. Lite dåligt samvete över att fälla ett gammalt vårdträd det har jag, men det skall bli så otroligt skönt att bli av med monstret!
Redigerat av Azur: 31-03-2009, 13:09