CITAT (Betty @ 01-04-2009, 15:08)

Ska på Ulla Hasselmarks föreläsning
Trädgårdslängtan och växthusdrömmar ikväll.

CITAT (Bettis @ 01-04-2009, 15:10)

Så trevligt, hoppas vi får höra lite från föreläsningen i morgon .
Det var en trevlig och inspirerande kväll, Ulla visade bilder från sin egen trädgård och pratade om allt från vårens första blommor, köksträdgården, kryddodling, till trädgården i vintervila. Hon visade massor av fina bilder, hon är ju inte bara skribent och författare - hon är dessutom en duktig fotograf. Vi fick flera bra tips och idéer om allt från odling till blomsterarrangemang. Ja, jag vart så inspirerad så jag satte mig vid datorn genast då jag kom hem och surfade in på en sida hon tipsade om:
Gourmetgarage det är en firma som säljer italienska fröer. Varning: Det är väldigt lätt att få ihop en rätt dyr beställning på den där sidan, de har ju så mycket trevligt som man absolut behöver...