Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 144 145 146 147 148 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Myosotis
          Inlägg 03-04-2009, 10:43
          Länk hit: #2901


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          Så roligt, Red Top! Men glöm inte datorn, annars skulle vi sakna dig! smiley_small_hug.gif


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 03-04-2009, 10:50
          Länk hit: #2902


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Bifogad bild

          Vad härligt Netha! Grattis!

          CITAT (Netha @ 02-04-2009, 22:47) *
          Firade häromdagen 44-årig bröllopsdag. wub.gif


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 03-04-2009, 19:39
          Länk hit: #2903


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          CITAT (Myosotis @ 03-04-2009, 11:43) *
          Så roligt, Red Top! Men glöm inte datorn, annars skulle vi sakna dig! smiley_small_hug.gif


          Självklart! Datorn är med! kompiskram.gif Hur skulle jag klara mig utan den och alla kompisar på odla. confused.gif

          Nu är alla plantor upplockade. Det sprakar i vedspisen och kakelugnarna är varma. Vilken lycka! yahoo.gif Vi konstaterade ,guben och jag, att det kändes som i går vi låste och for härifrån, men det var faktiskt den 18:e oktober.

          Det var hela 5o inne när vi kom, utan underhållsvärme, och nu närmar det sig 20o, efter fyra timmar.

          Underbart att veta, att jag inte behöver bo i Fjollträsk förrän till hösten yahoo.gif .


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          Netha
          Inlägg 03-04-2009, 21:53
          Länk hit: #2904


          Gäster






          CITAT (Irene_L @ 03-04-2009, 11:50) *
          Bifogad bild

          Vad härligt Netha! Grattis!

          Tack! wub.gif
          CITAT (Biggan_ @ 03-04-2009, 10:47) *
          Grattis Netha med man! Det är många år! rose.gif


          Tack! wub.gif

          Visst är det måååånga år ... och inte har vi en endaste gång ens haft ett riktigt gräl. wub.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 04-04-2009, 10:17
          Länk hit: #2905


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Nu ska här ut och promenera - 15 grader och sol betyder shorts och sandaler... wub.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 04-04-2009, 10:18
          Länk hit: #2906


          Gäster






          Ska också ge mig ut, men i skogen är det säkert inte så varmt, så jag tar nog långbyxor wink.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 05-04-2009, 09:10
          Länk hit: #2907


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Idag är det 35 år sen vi förlovade oss wub.gif. Hustrun vill inte prata om saken, än mindre fira tiildragelsen. Tydligen tyckte hon att förlovningen var tramsig, men ändå sa hon ja... Någon som kan förklara? En gång missade jag att uppvakta på bröllopsdagen (var på trädgårdskurs), då blev hon rejält stött.. confused.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 05-04-2009, 09:14
          Länk hit: #2908


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          Hm, nej det förstår jag inte... men GRATTIS i alla fall! rose.gif


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 05-04-2009, 10:14
          Länk hit: #2909


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          Ja här har det glömts bort förlovningsdagar och födelsedagar. Men jag är inte arg mer än 3 sekunder ungefär. Men jag fick en vacker blomkvast på namnsdagen. Vad förvånad jag blev confused.gif Visste inte om det själv.... sleeping.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 05-04-2009, 10:57
          Länk hit: #2910


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Vi har promenerat vid pass 1½ timme längs Höjeå m.m och sett påskliljor och forsythia i blom.
          Det var betydligt friskare väder idag än igår.


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 05-04-2009, 11:01
          Länk hit: #2911


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          Hemma hos oss är det alltid jag som glömmer, inte "husbonden"(även kallad guben wub.gif ).

          Jag kanske är undantaget, som bekräftar regeln crazy.gif

          Idag hade jag tänkt försöka städa lite i rabatterna, men solen sviker, så det blir lite inomhuspyssel i stället.


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 05-04-2009, 11:04
          Länk hit: #2912


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          här blir det gästbesök... därmed följer lite städning som inte gjorts innan whistling.gif fast jag har ändå sått en del frön, tittat till växthuset och lite annat. Till påsk blir det storstädning i växthuset och förhoppningsvis lite mer grönska


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 05-04-2009, 12:02
          Länk hit: #2913


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (skogstroll @ 05-04-2009, 12:04) *
          här blir det gästbesök... därmed följer lite städning som inte gjorts innan whistling.gif fast jag har ändå sått en del frön, tittat till växthuset och lite annat. Till påsk blir det storstädning i växthuset och förhoppningsvis lite mer grönska

          Jaa, växthuset ja.. wacko.gif Vi har fortfarande kvar granen där inne sleep.gif Och här har det såtts fröer så det räcker. Sambon har bräddsått tomatfröer så vi skulle behöva ett växthus på flera hundra kvadrat giggle.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          titti49zon6
          Inlägg 06-04-2009, 08:52
          Länk hit: #2914


          Medlem
          Antal inlägg: 2 009
          Medlem sedan:
          15-03-2005
          Medlem nr: 5 169



          Har varit till tandläkaren idag fear.gif tog med mig min "Karolinerkudde"eftersom jag har så vansinnigt
          ont i ryggen,4:e bröstkotan som har hakat upp sig tydligen. Det gick riktigt bra att ligga där hos tandläkaren
          med kudde bakom ryggen bravo.gif
          om 1 timme ska jag till sjukgymnasten och se om han kan göra nåt åt mitt onda, det blir bara lättare
          massage och värmebehandling . Manipulering tål jag inte ännu.
          Jag vill inte ha ont längre...har massor av blommor att plantera om -cry-.gif


          --------------------
          Glad fd. amatörodlare vid Norrbottenskusten zon 5-6
           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 06-04-2009, 10:33
          Länk hit: #2915


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          Nu ska jag åka till Uppsala och köpa en massa prylar till alla mina sådder. Och ko-på-påse förstås!
          Rösta flitigt när jag är borta från datorn och inte kan puffa giggle.gif tummenupp.gif kompiskram.gif


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 06-04-2009, 10:59
          Länk hit: #2916


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Jag har röjt i rabatterna och klippt ner nästan alla rosor.


          --------------------
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 06-04-2009, 11:22
          Länk hit: #2917


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Jag köpte ju "grisen i säcken" i februari.....en lång historia som tyvärr inte går att göra kort, idag har jag varit och ombesiktat liket och kan ni tänka er.....LIKET LEVER!!! yahoo.gif
          Nu har jag en skattad och försäkrad bil med sommar och vinterdäck....nu börjar den likna det jag trodde mig köpa 5/2.....men har kostat ca. 4 000 mer än jag tänkte mig.

          Redigerat av Pia L: 06-04-2009, 11:23


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Farbror Blå
          Inlägg 06-04-2009, 11:36
          Länk hit: #2918


          Medlem
          Antal inlägg: 3 471
          Medlem sedan:
          23-09-2005
          Medlem nr: 6 573



          I trädgården har jag hittills hunnit.... skotta undan lite snö ur en av drivorna längs uppfarten, så man slipper pulsa in på gräset..
          JO, jag skakade av snö från buskar och träd för två veckor sen, så dom inte skulle knäckas.. annars finns här inte mycket att göra ännu.


          --------------------
           
          Citera
          Alba
          Inlägg 06-04-2009, 11:40
          Länk hit: #2919


          Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem sedan:
          30-08-2006
          Medlem nr: 8 513



          Jag ha fyllt på fågelmat.......plumsade i snö upp till knäna (knäna.....heter det så giggle.gif).....men fåglarna blev glada.

          Redigerat av Alba: 06-04-2009, 11:41
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 06-04-2009, 11:44
          Länk hit: #2920


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Jag har varit och handlat födelsedagspresent till äldsta sonen som fyller år imorgon. Nu sitter jag här framför datorn och vilar mig lite! yes.gif


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera

          867 sidor V  « < 144 145 146 147 148 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 12:34
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon