CITAT (Myosotis @ 03-04-2009, 11:43)

Så roligt, Red Top! Men glöm inte datorn, annars skulle vi sakna dig!

Självklart! Datorn är med!

Hur skulle jag klara mig utan den och alla kompisar på odla.

Nu är alla plantor upplockade. Det sprakar i vedspisen och kakelugnarna är varma. Vilken lycka!

Vi konstaterade ,guben och jag, att det kändes som i går vi låste och for härifrån, men det var faktiskt den 18:e oktober.
Det var hela 5
o inne när vi kom, utan underhållsvärme, och nu närmar det sig 20
o, efter fyra timmar.
Underbart att veta, att jag inte behöver bo i Fjollträsk förrän till hösten

.