CITAT (Netha @ 10-04-2009, 00:43)

Blev ju kvar några nystan från bägge tröjorna, så jag tog tillvara och påbörjade denna.
Ska bli till nästa barnbarn som väntas till hösten ... fast då får hon/han växa till sig ett år till tröjan passar.

[attachment=33036:Tr_ja_av...stgarner.jpg]
Biggan ... jo barnbarnen är sååå glada åt allt stickat.
T.ex fuskpolon i alpackaull jag stickade till tvillingarna häromveckan.
[attachment=33037:Fuskpolon.JPG]
Alpacka är härligt att sticka i, mjukt och fint blir det