CITAT (Lady Hamilton @ 13-04-2009, 20:15)

Jo tack foten håller nog på att bli bättre

Jag har en svullnad runt fotleden och är rejält blå men annars är det ingen större fara. Får jag bara ta det lungnt några dagar så kommer jag att vara "på banan" snabbt igen

Är på väg till jobbet strax och där har vi en typ av "klisterlinda" som jag tänkte testa att använda.
Du kanske borde vänta några dagar innan du springer en maraton eller nåt sånt.
CITAT (Lady Hamilton @ 13-04-2009, 20:15)

Det där att jag gick hem.....det gick väldigt bra, men det var när jag hade kommit hem och började "ta det lugnt"......det var då foten svullnade upp på riktigt
Som sagt:
Hoppas nu att foten blir bra snart!
CITAT (Netha @ 13-04-2009, 21:35)

Eländes eländes elände!
Igår började det stinka DÖD i arbetsrummet.
Maken tömde det snabbt ... med påföljd att det stack till i ryggen så nu har han svårt att sitta, stå
och gå ... får nog ringa kiropraktor om det inte lättar.
Tror det är samma jävulskap som nov-dec 2000 då det låg massor av döda möss under golvet.
Värmen vi haft nu, har fått dem att tina och lukta ... Åh fy fasen så det stinker.
Hoppas bara att vi slipper flytta ut, för det orkar jag inte med.
Vi kan bo hos dotter om det behövs, men härhemma har jag alla hjälpmedel installerade.
Aldrig får man vara riktigt glad för länge.

Men imorron em ska jag iaf träna med syrgas... längtar.

Försöker tänka som så att ... Efter regn kommer sol. :-)

Vad äckligt! I det gamla huset hittade vi en mumifierad vessla i väggen, den luktade i alla fall inte längre... Förstår att man inte vill flytta ut, hoppas det ordnar sig!
Dina sockor är såå fina!

CITAT (Aqvakul @ 13-04-2009, 18:55)

Det var nära att det blev ett premiärdopp i fredags - men så kul ska man väl inte ha på långfredan...
[attachment=33278:badtemp.jpg]
Brrrrr!!