Efter en intensiv helg är man nu på hemmaplan igen.
Vi åkte ner till Stockholm / Tyresö i fredags eftermiddag (60 mil) på Lördagen skulle sonen tävla för första gången på 2½ år efter att ha läkts från TWAR, och naturligtvis ställer han upp på en tävling med värsta möjliga konkurens

en internationell tävling "Lorraine Trophy"
Av 14 startande par kom han till final och slutade som 6:a, han har bara tränat i 2 månader med sin nya danspartner så det bådar mycket gott för framtiden för dom.
På kvällen var jag och lyssnade på mina bröder som hade en spelning i en "knutteklubb", en mycket trevlig tillställning som blev sen....eller tidig hur man nu säger
Igår eftermiddag åkte vi dom 60 milen hem igen och idag är man rätt så mör i kroppen, men guuuud så stolt jag är över sonen
Frihet är att ha modet att följa sina känslor.