Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 148 149 150 151 152 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Gunilla T
          Inlägg 18-04-2009, 08:36
          Länk hit: #2981


          Gäster






          Ha en riktigt skön dag Aqvakul!

          Själv ska jag kröka rygg igen....om det går!
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 18-04-2009, 08:37
          Länk hit: #2982


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Gunilla T @ 18-04-2009, 09:36) *
          Själv ska jag kröka rygg igen....om det går!

          Lycka till! kompiskram.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 18-04-2009, 08:38
          Länk hit: #2983


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          CITAT (Aqvakul @ 18-04-2009, 08:53) *
          Idag bär det av mot Dronningens by - födelsedagspresent från hustrun.

          Vi ska äta smörrebröd på Dronningens favoritställe och gå på visning av nya operahuset och sen får vi yahoo.gif se...

          Ha en jättefin dag med god mat och div. upptåg. tummenupp.gif


          --------------------



           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 18-04-2009, 10:03
          Länk hit: #2984


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Aqvakul @ 18-04-2009, 08:53) *
          Idag bär det av mot Dronningens by - födelsedagspresent från hustrun.

          Vi ska äta smörrebröd på Dronningens favoritställe och gå på visning av nya operahuset och sen får vi yahoo.gif se...


          Ha det gott! yes.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 19-04-2009, 12:08
          Länk hit: #2985


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Utflykten till Köpenhamn blev en succé! Vi åt fantastiska smörrebröd på Kanalcaféen, gick en runda på Nationalmuseum och drog oss sedan mot Christianshavn. Flödande sol och massor med folk som njöt vid kanalen. Cappucino och morotskaka smakade helt rätt. Det blev en runda in i Christiania också innan vi nådde Holmen och det nya operahuset, där vi fick en flott guidning. Sen tog krafterna slut och vi tog en kort båttur, därefter den förarlösa metron och till sist Öresundståget hem till Lund. En köttbit och lite vin vid halv niotiden och lite TV-tittande avslutade kvällen.

          Bifogad bild
          Bifogad bild




          Bifogad bild
          Bifogad bild



          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Gunilla T
          Inlägg 19-04-2009, 18:36
          Länk hit: #2986


          Gäster






          Vilken härlig dag ni har haft, ser ut som våren kommit långt där nere! Christiania har jag besökt en gång i studiesyfte , usch, det lät illa faktiskt, men kommer ihåg att jag blev väldigt imponerad, det var redan på 90-talet så det är länge sedan.

          Själv har jag tagit en ledig dag från trädgården - härtill är jag nödd och tvungen -vem sa det förresten?
           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 19-04-2009, 18:44
          Länk hit: #2987


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          Det måste väl ha varit Biskop Brask? flirting.gif


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 19-04-2009, 18:46
          Länk hit: #2988


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Red Top @ 19-04-2009, 19:44) *
          Det måste väl ha varit Biskop Brask? flirting.gif

          Biskop Brask. Biskop Brask confused.gif rotfl.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Gunilla T
          Inlägg 19-04-2009, 18:49
          Länk hit: #2989


          Gäster






          CITAT (Red Top @ 19-04-2009, 19:44) *
          Det måste väl ha varit Biskop Brask? flirting.gif


          Javisst var det han med brasklappen tack!

           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 19-04-2009, 20:15
          Länk hit: #2990


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Det stämmer.
          Åker imorgon till sommarstugan och stannar några dagar, skall jobba på båtarna så att de kommer i sjön.


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 19-04-2009, 20:38
          Länk hit: #2991


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Uggi @ 19-04-2009, 21:15) *
          Det stämmer.
          Åker imorgon till sommarstugan och stannar några dagar, skall jobba på båtarna så att de kommer i sjön.


          Du är en flitig pensionär, Uggi!


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 19-04-2009, 20:43
          Länk hit: #2992


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Ja jag vill gärna hålla igång, livet är så kort och det finns så mycket som är spännande att göra.


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 19-04-2009, 20:44
          Länk hit: #2993


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Uggi @ 19-04-2009, 21:43) *
          Ja jag vill gärna hålla igång, livet är så kort och det finns så mycket som är spännande att göra.

          Så härligt att höra, jag hoppas att jag känner likadant vid din ålder! tummenupp.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 20-04-2009, 07:42
          Länk hit: #2994


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Efter en intensiv helg är man nu på hemmaplan igen.
          Vi åkte ner till Stockholm / Tyresö i fredags eftermiddag (60 mil) på Lördagen skulle sonen tävla för första gången på 2½ år efter att ha läkts från TWAR, och naturligtvis ställer han upp på en tävling med värsta möjliga konkurens blink.gif en internationell tävling "Lorraine Trophy"
          Av 14 startande par kom han till final och slutade som 6:a, han har bara tränat i 2 månader med sin nya danspartner så det bådar mycket gott för framtiden för dom.
          På kvällen var jag och lyssnade på mina bröder som hade en spelning i en "knutteklubb", en mycket trevlig tillställning som blev sen....eller tidig hur man nu säger giggle.gif
          Igår eftermiddag åkte vi dom 60 milen hem igen och idag är man rätt så mör i kroppen, men guuuud så stolt jag är över sonen wub.gif


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 20-04-2009, 17:11
          Länk hit: #2995


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          I stället för att gå till vattengympan idag gick jag till skoaffären. Hittade ett par ballerina i svart "spets" som jag bara måste haaaa! Och de passade t o m min stelopererade fot bravo.gif


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Netha
          Inlägg 20-04-2009, 21:55
          Länk hit: #2996


          Gäster






          CITAT (ninnisky @ 20-04-2009, 18:11) *
          I stället för att gå till vattengympan idag gick jag till skoaffären. Hittade ett par ballerina i svart "spets" som jag bara måste haaaa! Och de passade t o m min stelopererade fot bravo.gif

          Åh så härligt att hitta sko som sitter bra!
          Letar själv efter mjuka skor ( mina fötter är väldigt ömma) och idag fick vi reklamhäfte
          från Eurosko
          Får nog göra ett besök där endera dan.



          Redigerat av Netha: 20-04-2009, 21:56
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 22-04-2009, 12:48
          Länk hit: #2997


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Jag ska försöka att sätta igång med brudklänningen....åååååh så trögt att komma igång, jag VET hur den ska se ut.....uppe i huvudet, det är bara det att tanken ska ramla ner i fingrarna också crying.gif unsure.gif


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 22-04-2009, 13:44
          Länk hit: #2998


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Vi har ingen telefon/internet haft sedan påsk wacko.gif så här har det varit trist, men nu lagade dom den igår så vi får se hur länge det varar.


          --------------------
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 22-04-2009, 14:04
          Länk hit: #2999


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Bettis @ 22-04-2009, 14:44) *
          Vi har ingen telefon/internet haft sedan påsk wacko.gif så här har det varit trist, men nu lagade dom den igår så vi får se hur länge det varar.


          Välkommen tillbaka Bettis! yes.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 22-04-2009, 15:00
          Länk hit: #3000


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Trevligt att du är tillbaks, Bettis! kompiskram.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera

          867 sidor V  « < 148 149 150 151 152 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 15:07
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon