Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 149 150 151 152 153 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Bettis
          Inlägg 23-04-2009, 14:18
          Länk hit: #3001


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tack
          Bifogade bild(er)
          Bifogad bild
           


          --------------------
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 23-04-2009, 17:02
          Länk hit: #3002


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Hämtat barnbarnet på dagis - passade på att leka i sandlådan med diverse andra barn i det underbara vädret...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Starfight
          Inlägg 23-04-2009, 18:23
          Länk hit: #3003


          Medlem
          Antal inlägg: 173
          Medlem sedan:
          14-07-2006
          Medlem nr: 8 184



          Har precis druckit kaffe & uppdaterat datorn till nya Ubuntu 9.04. Och planterat mina Agave plantor som kom idag, som jag köpt hos Wermlands Desert Plants.

          Redigerat av Starfight: 23-04-2009, 18:23


          --------------------
          /Starfight

           
          Citera
          pejori
          Inlägg 24-04-2009, 22:54
          Länk hit: #3004


          Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem sedan:
          12-01-2004
          Medlem nr: 2 682



          Jag har efter tre dagar äntligen fått mitt sovrum klart efter renoveringen...
          Men...inte kan jag hålla mej på ett ställe inte, så nu står ett sex hundra liters akvarium på högkant, och jag har inte en susning om, vad jag ska ställa det.
          Dessutom släpar jag runt på resten av lägeheten, då jag skall måla v-rummet, men var tvungen att vänta tills s-rummet var klart...(det var lila innan och nu skall v-rummet bli samma lila)... tummenupp.gif
          Så här spacklas och släpas saker, då jag vill ha möbleringen klar innan jag målar... whistling.gif
          Jag är helt galen...jag veeeet. crying.gif


          --------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 25-04-2009, 08:13
          Länk hit: #3005


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Jag har precis ätit frukost. Nu ska jag bara göra iordning mig . Sen ska vi åka till uppfödaren och hälsa på valparna och Milla wub.gif Underbart!!!


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 25-04-2009, 08:16
          Länk hit: #3006


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Skall idag tömma dammen så gott det går och rengöra den.


          --------------------



           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 25-04-2009, 15:21
          Länk hit: #3007


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Det måste ha sett sanslöst sjukt ut!! crazy.gif Men jag har stått i linne och skottat undan en snödriva som var 2 meter bred, 4 meter lång och drygt metern hör nedför slänten.
          Jag vet att den så småningom skulle ha tinat själv, men här ovanför slänten kan man inte gå om man inte har vadarstövlar på ungefär och jag vill så gärna skynda på så att det torkar och jag kan ta mig fram till mina rabatter.
          Grannarna tittar lite mysko på mig när jag ordnade en rejäl pulkbacke.....och termometern visar 40 grader i solen rotfl.gif
          Sen har vi hjälpts åt att kapa ett träd som jag tyckte skymde solen på altanen, har man inte att göra så får man väl ordna det giggle.gif


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 25-04-2009, 18:02
          Länk hit: #3008


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          CITAT (Pia L @ 25-04-2009, 16:21) *
          Det måste ha sett sanslöst sjukt ut!! crazy.gif Men jag har stått i linne och skottat undan en snödriva som var 2 meter bred, 4 meter lång och drygt metern hör nedför slänten.
          Jag vet att den så småningom skulle ha tinat själv, men här ovanför slänten kan man inte gå om man inte har vadarstövlar på ungefär och jag vill så gärna skynda på så att det torkar och jag kan ta mig fram till mina rabatter.
          Grannarna tittar lite mysko på mig när jag ordnade en rejäl pulkbacke.....och termometern visar 40 grader i solen rotfl.gif
          Sen har vi hjälpts åt att kapa ett träd som jag tyckte skymde solen på altanen, har man inte att göra så får man väl ordna det giggle.gif


          Pia du kunde väl ha tagit ett kort och lagt ut på Odla, nu är det alltid roligt att se skillnaderna i norr och söder.


          --------------------



           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 25-04-2009, 19:31
          Länk hit: #3009


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Min sambo och hans döttrar var nyss ute och åkte pulka / madrass / stjärtlapp i slänten på snön som jag skottat ner, övre delen består av 1 dm kompakt is.
          Jag tog kort på det.....ska jag sätta in eller?? unsure.gif


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Eva-Helene
          Inlägg 25-04-2009, 21:37
          Länk hit: #3010


          Medlem
          Antal inlägg: 6 295
          Medlem sedan:
          04-07-2007
          Medlem nr: 11 365



          CITAT (Pia L @ 25-04-2009, 20:31) *
          Min sambo och hans döttrar var nyss ute och åkte pulka / madrass / stjärtlapp i slänten på snön som jag skottat ner, övre delen består av 1 dm kompakt is.
          Jag tog kort på det.....ska jag sätta in eller?? unsure.gif

          Jamen självklart! tummenupp.gif


          --------------------
          Ju mer du vet, ju mindre förstår du (Zhuang Zi)


          cancer.gif
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 26-04-2009, 08:17
          Länk hit: #3011


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          CITAT (Pia L @ 25-04-2009, 20:31) *
          Min sambo och hans döttrar var nyss ute och åkte pulka / madrass / stjärtlapp i slänten på snön som jag skottat ner, övre delen består av 1 dm kompakt is.
          Jag tog kort på det.....ska jag sätta in eller?? unsure.gif


          Det vill vi gärna se. tummenupp.gif


          --------------------



           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 26-04-2009, 09:37
          Länk hit: #3012


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Jag la in bilden i trädgårdssmåprat igår, men lägger in den här också för dom som kanske inte läser den tråden.
          Igårkväll var det allmän pulkåkning i backen då andra grannar som grillat i linne då sambon och flickorna åkte pulka kände sig sugna på några åk (på andra sidan gatan sprang två flickor i bikini samtidigt blink.gif )


          Vår eller?? 25/4-09



          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 26-04-2009, 10:38
          Länk hit: #3013


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Pia L @ 26-04-2009, 10:37) *
          Jag la in bilden i trädgårdssmåprat igår, men lägger in den här också för dom som kanske inte läser den tråden.
          Igårkväll var det allmän pulkåkning i backen då andra grannar som grillat i linne då sambon och flickorna åkte pulka kände sig sugna på några åk (på andra sidan gatan sprang två flickor i bikini samtidigt blink.gif )


          Vår eller?? 25/4-09

          wacko.gif Är det hemmagjord snö eller blink.gif Har ni rensat frysen confused.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 26-04-2009, 12:02
          Länk hit: #3014


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Det är alldeles äkta snö, nu återstår bara några snöhögar att skotta runt för att påskynda våren litegrann....så man kommer åt att rensa i rabetterna, det är gungfly där just nu.


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 26-04-2009, 17:49
          Länk hit: #3015


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Haft en härlig helg i stugan uppe i Blekinge. Idag hade vi 16 grader, vilket tydligen var minst fem grader kallare än i Lund. Men vi är ändå helt nöjda. I förmiddags vandrade vi kring bland hav av vitsippor, svalört och blåsippor på Stiby backe. Vi såg också ett femtiotal backsippor.
          Agapanthusen åkte ut i går. Både de fem krukorna och de nya som planterades på friland.
          Idag inledde jag badsäsongen med ett kvickt dopp, + 9 grader kallt!



          edit skrivfel




          Redigerat av Aqvakul: 27-04-2009, 18:27


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 26-04-2009, 18:22
          Länk hit: #3016


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          "Idag inledde jag badsäsongen med ett kvickt dopp, + 9 grader kallt!"
          Bra gjort, är det sommar nu då? confused.gif
          Själv har jag cyklat fyra mil och i em har jag förberett två fönsterbyte till i morgon.
          Håll tummarna för mig, treglasfönster är blytunga. crazy.gif


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 26-04-2009, 18:23
          Länk hit: #3017


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Uggi @ 26-04-2009, 19:22) *
          Själv har jag cyklat fyra mil och i em har jag förberett två fönsterbyte till i morgon.
          Håll tummarna för mig, treglasfönster är blytunga. crazy.gif

          tummenupp.gif tummenupp.gif jovisst är de tuunga....


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 27-04-2009, 18:22
          Länk hit: #3018


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          CITAT (Aqvakul @ 26-04-2009, 19:23) *
          tummenupp.gif tummenupp.gif jovisst är de tuunga....

          Det gick bra med fönstren, båda är på plats, nu är det efterarbete några dagar. tummenupp.gif


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 27-04-2009, 18:28
          Länk hit: #3019


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Uggi @ 27-04-2009, 19:22) *
          Det gick bra med fönstren, båda är på plats, nu är det efterarbete några dagar. tummenupp.gif


          Efterarbetet är nog så viktigt. Bäst att "smida medan järnet är varmt", annars är det risk att något blir ogjort...




          Redigerat av Aqvakul: 27-04-2009, 18:29


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 28-04-2009, 17:21
          Länk hit: #3020


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          I dag hade jag förmånen att äta en trerätterslunch i Hotell- och restaurangprogrammets regi. Laxpaté, hälleflundra och rabarberdröm för 90 spänn. Inte illa!


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera

          867 sidor V  « < 149 150 151 152 153 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 15:06
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon