CITAT (Aqvakul @ 28-04-2009, 18:21)

I dag hade jag förmånen att äta en trerätterslunch i Hotell- och restaurangprogrammets regi. Laxpaté, hälleflundra och rabarberdröm för 90 spänn. Inte illa!
Det är ju både gott och billigt.
Skövde har okså en Hotel&........skola och det är samma där, fin mat till bra pris.