Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 150 151 152 153 154 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Uggi
          Inlägg 28-04-2009, 18:23
          Länk hit: #3021


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          CITAT (Aqvakul @ 28-04-2009, 18:21) *
          I dag hade jag förmånen att äta en trerätterslunch i Hotell- och restaurangprogrammets regi. Laxpaté, hälleflundra och rabarberdröm för 90 spänn. Inte illa!

          Det är ju både gott och billigt.
          Skövde har okså en Hotel&........skola och det är samma där, fin mat till bra pris.


          --------------------



           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 29-04-2009, 17:35
          Länk hit: #3022


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          5.30 i morgon bitti åker jag ner till Sundsvall för att vara med dottern på ultraljudet, då får jag "se" mitt barnbarn för första gången wub.gif

          Redigerat av Pia L: 29-04-2009, 17:36


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 29-04-2009, 18:03
          Länk hit: #3023


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          CITAT (Pia L @ 29-04-2009, 16:35) *
          5.30 i morgon bitti åker jag ner till Sundsvall för att vara med dottern på ultraljudet, då får jag "se" mitt barnbarn för första gången wub.gif


          En sådan underbar valborgsmäss du får biggrin.gif


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 29-04-2009, 18:05
          Länk hit: #3024


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Hämtat barnbarnet på dagis, lekt ute och inne - ätit pizza.... wub.gif yahoo.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 29-04-2009, 19:59
          Länk hit: #3025


          Gäster






          Pizza på en onsdag? NÄ vet du vad! nono.gif

          Jag har klippt 5 kontroller på Naturpasset - det ni! laugh.gif
           
          Citera
          Cathis
          Inlägg 29-04-2009, 20:08
          Länk hit: #3026


          Medlem
          Antal inlägg: 3 545
          Medlem sedan:
          06-03-2007
          Medlem nr: 9 230



          CITAT (Meriona @ 29-04-2009, 20:59) *
          Pizza på en onsdag? NÄ vet du vad! nono.gif

          Jag har klippt 5 kontroller på Naturpasset - det ni! laugh.gif


          Jag har också ätit pizza på en onsdag flirting.gif


          --------------------




           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 29-04-2009, 20:09
          Länk hit: #3027


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Cathis @ 29-04-2009, 21:08) *
          Jag har också ätit pizza på en onsdag flirting.gif

          kompiskram.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 29-04-2009, 20:11
          Länk hit: #3028


          Gäster






          Släpphänt är ordet! laugh.gif

          Fy på er Cathis och Aqva! Man kan ju undra vad ni då slaskar i er på en fredag? sick.gif wink.gif
           
          Citera
          Cathis
          Inlägg 29-04-2009, 20:14
          Länk hit: #3029


          Medlem
          Antal inlägg: 3 545
          Medlem sedan:
          06-03-2007
          Medlem nr: 9 230



          CITAT (Meriona @ 29-04-2009, 21:11) *
          Släpphänt är ordet! laugh.gif

          Fy på er Cathis och Aqva! Man kan ju undra vad ni då slaskar i er på en fredag? sick.gif wink.gif



          Ja säg det whistling.gif


          --------------------




           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 29-04-2009, 20:15
          Länk hit: #3030


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Egentligen gillar jag inte ens pizza, så det var egentligen en onsdagsspäkning... whistling.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 29-04-2009, 20:17
          Länk hit: #3031


          Gäster






          Jaha skyll på barnbarnet du, pffft! rolleyes.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 29-04-2009, 20:40
          Länk hit: #3032


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Meriona @ 29-04-2009, 21:17) *
          Jaha skyll på barnbarnet du, pffft! rolleyes.gif

          Det var nog snarare dottern som insisterade på onyttigheterna...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 30-04-2009, 20:05
          Länk hit: #3033


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Jag har varit på ultraljudsundersökning med dottern idag, allt verkar stämma, den växer som man ska och har alla fingrar och tår på plats......det var en mycket livlig krabat....och jag vet vad det blir giggle.gif
          Den 6/10 blir jag mormor om allt fortsätter att gå bra wub.gif Theo ska han heta (theodore)


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          DragonLady
          Inlägg 02-05-2009, 20:18
          Länk hit: #3034


          Medlem
          Antal inlägg: 1 762
          Medlem sedan:
          10-10-2005
          Medlem nr: 6 663



          Låter underbart Pia tummenupp.gif

          Har köpt en ny kamera idag äntligen.. yahoo.gif min gick ju sönder i somras sad.gif


          --------------------
          I mitt nästa liv skall jag vara en katt hos en snäll gammal dam!!

           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 03-05-2009, 07:55
          Länk hit: #3035


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          "Har köpt en ny kamera idag äntligen.. yahoo.gif min gick ju sönder i somras sad.gif "
          Då kan vi få se lite nytagna bilder från Dig och grattis till kameran.
          Jag skall idag så och sätta lite frön de lovar regn så det är ju bra att de kommer i jorden.


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-05-2009, 14:54
          Länk hit: #3036


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Har tillbringat helgen i Blekinge. Vädret har varit utmärkt och sonen, unge herr ingenjören, besökte oss ett dygn...
          Badtemperaturen började med 2 gånger 7 grader, men bättrade sig något och nådde idag precis tvåsiffrigt...
          All växtlighet hart blivit nogrant vattnad och sköter sig väl...



          (stavar som en kråka!)





          Redigerat av Aqvakul: 03-05-2009, 17:44


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          May
          Inlägg 03-05-2009, 17:39
          Länk hit: #3037


          Medlem
          Antal inlägg: 6
          Medlem sedan:
          27-10-2007
          Medlem nr: 13 003



          Har krattat och eldat en massa löv för nu är äntligen all snö borta! Har lagt ny jord kring en del perenner och buskar men det är jättemycket kvar att göra. Egentligen skulle jag ha putsat fönster i helgen men det har varit så varmt och skönt sommarväder så det fick vara. Man är ju ändå bara ute.... coolgleam.gif Javisst ja, jag har deklarerat också.
           
          Citera
          May
          Inlägg 03-05-2009, 17:45
          Länk hit: #3038


          Medlem
          Antal inlägg: 6
          Medlem sedan:
          27-10-2007
          Medlem nr: 13 003



          CITAT (Aqvakul @ 29-04-2009, 19:05) *
          Hämtat barnbarnet på dagis, lekt ute och inne - ätit pizza.... wub.gif yahoo.gif


          Har också ätit pizza. Det är likadant varje gång - först vet man inte hur snabbt man ska få upp kartongen, hungrig som en varg, och sedan ångrar man sig alltid efteråt. Det blir ju bara som en stor klump i magen men gott är det ändå! tongue.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 04-05-2009, 20:15
          Länk hit: #3039


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          I eftermiddags blev det måndagsstädning - så blir det när man hastar iväg till landet på fredag eftermiddag...
          (känns rätt bra att det är en vecka till nästa gång...)


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 04-05-2009, 20:28
          Länk hit: #3040


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Har satt de sista fröerna om det blir regn i morgon, bra att de kommer i jorden.


          --------------------



           
          Citera

          867 sidor V  « < 150 151 152 153 154 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 16:14
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon