I dag är jag sååååå glad.
Idag kommer Växthuset
Jag känner mig sååå duktig... jag har gjort klart grunden och dragit in vatten och el.
Jag ska ju jobba dag

men när jag kommer hem tänker jag börja montera

Som tur va kommer grannen vara hemma hela dan, dom från åkeriet kunde inte lämna någon tid då dom skulle komma, men chauffören ska ringa en timme innan så jag kan ringa och förbereda grannen på att dom kommer så hon hinner hem om hon skulle vara ute, så hon slipper sitta och vänta hela dan.

ÄNTLIGEN