Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 153 154 155 156 157 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Uggi
          Inlägg 12-05-2009, 20:46
          Länk hit: #3081


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Det blev en bra sommarfrisyr.




          Är det snart läggdags?


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 12-05-2009, 20:51
          Länk hit: #3082


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Uggi @ 12-05-2009, 21:46) *
          Det blev en bra sommarfrisyr.
          Är det snart läggdags?

          Yapp - orkar nog inte följa spektaklet i Moskva till slut...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 12-05-2009, 20:54
          Länk hit: #3083


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          CITAT (Aqvakul @ 12-05-2009, 21:51) *
          Yapp - orkar nog inte följa spektaklet i Moskva till slut...

          Håller det på fortfarande?
          Vi får reda på resultaten i morgon.


          --------------------



           
          Citera
          Tosan
          Inlägg 12-05-2009, 22:14
          Länk hit: #3084


          Medlem
          Antal inlägg: 4 016
          Medlem sedan:
          31-05-2007
          Medlem nr: 10 798



          JAg har varit på AF och träffat en jobbcoatch, gjutit betongplattor, grävt lite, hällt ut lite kodynga, plockat grodrom och hittade samtidigt både björktickor och vitmossa...


          --------------------
          Stolt HBT-kompis
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 14-05-2009, 06:27
          Länk hit: #3085


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Idag är det mycket på G. På torsdagar undervisar jag i fyra olika ämnen: Geografi, internationell ekonomi, rättskunskap och samhällskunskap. Sen är det två konferenser i eftermiddag. I kväll ska hustrun och jag gå på teater i Malmö - "Maria Stuart". Däremellan tänkte vi försöka få i oss en matbit och en vinslurk på krogen.

          Det känns nästan lite hektiskt... whist.gif

          Redigerat av Aqvakul: 14-05-2009, 06:27


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 14-05-2009, 07:01
          Länk hit: #3086


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Men det lät som att det kommer bli en trevlig avkopplande kväll ändå flirting.gif


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          blomkronan
          Inlägg 14-05-2009, 07:04
          Länk hit: #3087


          Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem sedan:
          28-07-2008
          Medlem nr: 17 820



          I dag är jag sååååå glad. Idag kommer Växthuset yahoo.gif
          Jag känner mig sååå duktig... jag har gjort klart grunden och dragit in vatten och el.
          Jag ska ju jobba dag sad.gif men när jag kommer hem tänker jag börja montera smile.gif
          Som tur va kommer grannen vara hemma hela dan, dom från åkeriet kunde inte lämna någon tid då dom skulle komma, men chauffören ska ringa en timme innan så jag kan ringa och förbereda grannen på att dom kommer så hon hinner hem om hon skulle vara ute, så hon slipper sitta och vänta hela dan.

          yahoo.gif ÄNTLIGEN biggrin.gif


           
          Citera
          Snöflinga
          Inlägg 14-05-2009, 14:57
          Länk hit: #3088


          Medlem
          Antal inlägg: 3 999
          Medlem sedan:
          01-08-2004
          Medlem nr: 4 203



          Grattis ! Få saker går opp mot ett eget växthus tongue.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 15-05-2009, 06:20
          Länk hit: #3089


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Aqvakul @ 14-05-2009, 07:27) *
          Idag är det mycket på G. På torsdagar undervisar jag i fyra olika ämnen: Geografi, internationell ekonomi, rättskunskap och samhällskunskap. Sen är det två konferenser i eftermiddag. I kväll ska hustrun och jag gå på teater i Malmö - "Maria Stuart". Däremellan tänkte vi försöka få i oss en matbit och en vinslurk på krogen.

          Det känns nästan lite hektiskt... whist.gif


          Det blev en bra, men lite lång dag - stack hemifrån 6.20 och åter strax efter 23....


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 16-05-2009, 13:20
          Länk hit: #3090


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Barnbarnet har varit här sen 9 och blir kvar till i morgon - föräldrarna är på bröllop.

          För ca 3 minuter sen sa den llilla gullungen: "MORFAR" . (Observera att hon ännu ej sagt mormor.....)
          Mormor är mitt vittne.... wub.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Alphaville
          Inlägg 17-05-2009, 09:03
          Länk hit: #3091


          Medlem
          Antal inlägg: 726
          Medlem sedan:
          27-08-2007
          Medlem nr: 12 241



          Äntligen kom jag mig för att städa i skafferiet, under diskbänken och i städskrubben. Borde ha gjort det för länge sedan... Och så mycket mer plats jag fick när det blev rengjort. 000.gif

          Nu ska jag ta en kopp kaffe och se om det behöver städas på fler ställen a0a.gif

          Redigerat av Alphaville: 17-05-2009, 10:43
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 17-05-2009, 10:03
          Länk hit: #3092


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Alphaville @ 17-05-2009, 10:03) *
          Äntligen kom jag mig för att städa i skafferiet, under diskbänken och i städskrubben. Borde ha gjort det för länge sedan... Och så mycket mer plats jag när det blev rengjort. 000.gif

          Nu ska jag ta en kopp kaffe och se om det behöver städas på fler ställen a0a.gif


          Ja, det gäller att passa på när städlusten infinner sig... flirting.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          titti49zon6
          Inlägg 19-05-2009, 06:37
          Länk hit: #3093


          Medlem
          Antal inlägg: 2 009
          Medlem sedan:
          15-03-2005
          Medlem nr: 5 169



          Godmorgon Sverige och Odla.......nu ska jag gå i duschen, sen skall jat till sjukgymnasten och få
          aukupunktur(10 nålar i ryggen) och sen ska jag åka till Torneå och hämta mina nya glasögon bravo.gif
          Två par progreseva med vanligt glas och 1 par coolgleam.gif Såååååå tjusig jag ska bli, hihi


          --------------------
          Glad fd. amatörodlare vid Norrbottenskusten zon 5-6
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 19-05-2009, 08:34
          Länk hit: #3094


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Godmorgon Titti! Lycka till med gymnastik och akupunktur tummenupp.gif Härligt med nya glasögon!


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Wilmer
          Inlägg 19-05-2009, 09:21
          Länk hit: #3095


          Medlem
          Antal inlägg: 10 735
          Medlem sedan:
          04-11-2003
          Medlem nr: 2 529



          Hnya glasögon, med dem och lite nålar kommer du bli som ny!

          Jag funderar nog närmast på att snyta mig 1000 gånger till, atjo!!


          --------------------

          Killerq Mini Wrigg.jpg

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 19-05-2009, 09:42
          Länk hit: #3096


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Wilmer @ 19-05-2009, 10:21) *
          Jag funderar nog närmast på att snyta mig 1000 gånger till, atjo!!

          trostar.gif kompiskram.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          mikaan
          Inlägg 19-05-2009, 09:43
          Länk hit: #3097


          Medlem
          Antal inlägg: 22
          Medlem sedan:
          11-05-2009
          Medlem nr: 23 204



          idea.gif Hej.. jag håller på och plockar ihop kläder o andra saker som jag skall ge till rödakorset..flyktingar, Burmaneser har kommit till ett ställe som jag inte nämner här..o de ville ju ha nått att ha på sej.har ju bott i flyktingläger så de har väl ingenting med sej.
           
          Citera
          Wilmer
          Inlägg 19-05-2009, 09:48
          Länk hit: #3098


          Medlem
          Antal inlägg: 10 735
          Medlem sedan:
          04-11-2003
          Medlem nr: 2 529



          CITAT (Aqvakul @ 19-05-2009, 10:42) *
          trostar.gif kompiskram.gif


          thanks.gif Nu mår jag lite bättre, sympati helar.

          Gör röda korset öronmärkta insamlingar på kläder? Har jag aldrig tänkt på, jag bara lägger i containrarna.


          --------------------

          Killerq Mini Wrigg.jpg

           
          Citera
          Anma
          Inlägg 20-05-2009, 16:19
          Länk hit: #3099


          Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem sedan:
          02-05-2005
          Medlem nr: 5 642



          Idag har jag varit med om det häftigaste man kan uppleva!
          Själv kan jag inte få barn, så min syster ville att jag skulle få uppleva en förlossning ändå och erbjöd mig att vara med hennes.
          Så var det dags, hon ringde mig inatt strax före fyra och vid nio i morse var mosters pojke här!

          Det var det häftigaste jag varit med om, även om allt inte var helt komplikationsfritt. Men allt slutade väl och alla mår bra! smile.gif

           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 20-05-2009, 17:13
          Länk hit: #3100


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          Äh, det kan väl inte vara lika häftigt som när en kyckling kläcks? naughty.gif


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera

          867 sidor V  « < 153 154 155 156 157 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 17:28
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon