Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 154 155 156 157 158 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Pia L
          Inlägg 20-05-2009, 17:21
          Länk hit: #3101


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Anma : Då vet du vad jag har att se fram emot, jag ska vara med på dotterns förlossning i sept/okt.
          Det blir nog annat än dom 4 förlossningar man själv hade, ska bli såååå spännande


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 20-05-2009, 18:12
          Länk hit: #3102


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          CITAT (Pia L @ 20-05-2009, 18:21) *
          Anma : Då vet du vad jag har att se fram emot, jag ska vara med på dotterns förlossning i sept/okt.
          Det blir nog annat än dom 4 förlossningar man själv hade, ska bli såååå spännande

          Så är naturens gång.
          Själv har jag idag varit på en morbrors begravning han blev 98 år, en härlig dalmas som nu har gått ur tiden.


          --------------------



           
          Citera
          Wilmer
          Inlägg 20-05-2009, 21:45
          Länk hit: #3103


          Medlem
          Antal inlägg: 10 735
          Medlem sedan:
          04-11-2003
          Medlem nr: 2 529



          CITAT (Myosotis @ 20-05-2009, 18:13) *
          Äh, det kan väl inte vara lika häftigt som när en kyckling kläcks? naughty.gif


          rotfl.gif Säkert inte..

          Men Anma, så himmla häftigt, vilken go syrra du måste ha! Grattis till systerbarnet yaay.gif


          --------------------

          Killerq Mini Wrigg.jpg

           
          Citera
          Snöflinga
          Inlägg 20-05-2009, 21:53
          Länk hit: #3104


          Medlem
          Antal inlägg: 3 999
          Medlem sedan:
          01-08-2004
          Medlem nr: 4 203



          CITAT (Pia L @ 20-05-2009, 18:21) *
          Anma : Då vet du vad jag har att se fram emot, jag ska vara med på dotterns förlossning i sept/okt.
          Det blir nog annat än dom 4 förlossningar man själv hade, ska bli såååå spännande


          Lycka till smile.gif Har så själv varit och jag lovar dig både himmel och helvete. Det senare pga att man lider med sitt barn och kan inte göra så mycket fast man vill ... Himmel när man hör första skriket och tårögt klipper av navelsträngen och ser det mest fulländade lilla liv, som för alltid så länge jag lever, vara en del av mitt liv rose.gif
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 23-05-2009, 18:28
          Länk hit: #3105


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Frugan ropade att det var mat/Hej då!


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 24-05-2009, 13:06
          Länk hit: #3106


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          En morgonbadsrapport från Hanöbukten:

          21/5 - 13 grader sol och svag vind

          22/5 - 13 grader, mulet, kraftig pålandsvind

          23/5 - 10 grader, mulet och mycket kraftig pålandsvind

          24/5 - 10 grader, sol, nästan vindstilla





          Redigerat av Aqvakul: 24-05-2009, 18:45


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 24-05-2009, 18:35
          Länk hit: #3107


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Bra gjort Aqvakul, få se om jag tar första doppet imorgon i sjön Viken.


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 24-05-2009, 18:37
          Länk hit: #3108


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Uggi @ 24-05-2009, 19:35) *
          Bra gjort Aqvakul, få se om jag tar första doppet imorgon i sjön Viken.

          Låter härligt - se upp för kanalbåtarna bara....


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 24-05-2009, 18:44
          Länk hit: #3109


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Skall vara försiktig, har dom på 600 m avstånd.


          --------------------



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 24-05-2009, 18:46
          Länk hit: #3110


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Uggi @ 24-05-2009, 19:44) *
          Skall vara försiktig, har dom på 600 m avstånd.

          Du kan ju alltid "stila" när de kör förbi.... naughty.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 24-05-2009, 20:05
          Länk hit: #3111


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Vem vet? Har vinsurfat en hel och gör det forfarande, kan ta på mig dräkten och ta några vändor utmed farleden om det är något till blåst.


          --------------------



           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 25-05-2009, 06:46
          Länk hit: #3112


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          Har precis varit ute med Milla (valpen) i hennes lilla hage och hon bajsade på gräset.....duktig tjej! bravo.gif
          Nu sover hon en stund och då passar jag på att sitta här en stund vid datorn .....det är annars full fart men åhhh så underbart wub.gif


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 26-05-2009, 05:15
          Länk hit: #3113


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Jag ska ner till Sundsvall och fortsätta att packa i lägenheten....det är inte mycket som får plats i en liten Polo giggle.gif
          Hoppas att alla får en skön härlig dag.....här är det runt 10 grader och mulet


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 26-05-2009, 14:31
          Länk hit: #3114


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Jag funderar på att köpa en ny Klippo efter 25 år. Beställd katalog har anlänt och lite dreglande läsning på balkongen är inplanerad.


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 27-05-2009, 18:38
          Länk hit: #3115


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Barnbarnet har passats några timmar - helt ljuvligt wub.gif .

          Snart är det dags för finalen i årets Champions league.

          Heja Barca!



          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 28-05-2009, 17:32
          Länk hit: #3116


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Hemkommen från sommarstugan, i måndags tog jag mitt första dopp, såg snok vid sjökanten och svart/vit flugsnappare i en av holkarna. Härligt nu börjar sommaren.


          --------------------



           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 29-05-2009, 21:11
          Länk hit: #3117


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Grunden är gjuten, avlopp och el indraget, plattgången lagd, jorden ilagd och sambon håller på att sätta i fönstren på mitt växthus.
          I morgon kan jag äntligen inviga mitt allra första växthus!!! yahoo.gif


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 29-05-2009, 21:19
          Länk hit: #3118


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Pia L @ 29-05-2009, 22:11) *
          Grunden är gjuten, avlopp och el indraget, plattgången lagd, jorden ilagd och sambon håller på att sätta i fönstren på mitt växthus.
          I morgon kan jag äntligen inviga mitt allra första växthus!!! yahoo.gif

          Grattis! yaay.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Cathis
          Inlägg 29-05-2009, 21:43
          Länk hit: #3119


          Medlem
          Antal inlägg: 3 545
          Medlem sedan:
          06-03-2007
          Medlem nr: 9 230



          CITAT (Pia L @ 29-05-2009, 22:11) *
          Grunden är gjuten, avlopp och el indraget, plattgången lagd, jorden ilagd och sambon håller på att sätta i fönstren på mitt växthus.
          I morgon kan jag äntligen inviga mitt allra första växthus!!! yahoo.gif



          Härligt Grattis Pia yahoo.gif ett växthus är toppen


          --------------------




           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 03-06-2009, 21:26
          Länk hit: #3120


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Hur är det, är det skolavslutning på fredag?


          --------------------



           
          Citera

          867 sidor V  « < 154 155 156 157 158 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 18:43
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon