| |
|
  |
Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra |
|
|
|
|
20-05-2009, 17:21
|

Medlem
Antal inlägg: 2 662
Medlem sedan: 26-03-2006
Medlem nr: 7 292

|
Anma : Då vet du vad jag har att se fram emot, jag ska vara med på dotterns förlossning i sept/okt. Det blir nog annat än dom 4 förlossningar man själv hade, ska bli såååå spännande
--------------------
Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
|
|
|
|
|
|
|
|
20-05-2009, 18:12
|

Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem sedan: 08-10-2008
Medlem nr: 19 305

|
CITAT (Pia L @ 20-05-2009, 18:21)  Anma : Då vet du vad jag har att se fram emot, jag ska vara med på dotterns förlossning i sept/okt. Det blir nog annat än dom 4 förlossningar man själv hade, ska bli såååå spännande Så är naturens gång. Själv har jag idag varit på en morbrors begravning han blev 98 år, en härlig dalmas som nu har gått ur tiden.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
20-05-2009, 21:53
|

Medlem
Antal inlägg: 3 999
Medlem sedan: 01-08-2004
Medlem nr: 4 203

|
CITAT (Pia L @ 20-05-2009, 18:21)  Anma : Då vet du vad jag har att se fram emot, jag ska vara med på dotterns förlossning i sept/okt. Det blir nog annat än dom 4 förlossningar man själv hade, ska bli såååå spännande Lycka till  Har så själv varit och jag lovar dig både himmel och helvete. Det senare pga att man lider med sitt barn och kan inte göra så mycket fast man vill ... Himmel när man hör första skriket och tårögt klipper av navelsträngen och ser det mest fulländade lilla liv, som för alltid så länge jag lever, vara en del av mitt liv
|
|
|
|
|
|
|
|
23-05-2009, 18:28
|

Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem sedan: 08-10-2008
Medlem nr: 19 305

|
Frugan ropade att det var mat/Hej då!
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
24-05-2009, 13:06
|

Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem sedan: 07-10-2007
Medlem nr: 12 751

|
En morgonbadsrapport från Hanöbukten:
21/5 - 13 grader sol och svag vind
22/5 - 13 grader, mulet, kraftig pålandsvind
23/5 - 10 grader, mulet och mycket kraftig pålandsvind
24/5 - 10 grader, sol, nästan vindstilla
Redigerat av Aqvakul: 24-05-2009, 18:45
--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?  zon 1
|
|
|
|
|
|
|
|
24-05-2009, 18:35
|

Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem sedan: 08-10-2008
Medlem nr: 19 305

|
Bra gjort Aqvakul, få se om jag tar första doppet imorgon i sjön Viken.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
24-05-2009, 18:37
|

Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem sedan: 07-10-2007
Medlem nr: 12 751

|
CITAT (Uggi @ 24-05-2009, 19:35)  Bra gjort Aqvakul, få se om jag tar första doppet imorgon i sjön Viken. Låter härligt - se upp för kanalbåtarna bara....
--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?  zon 1
|
|
|
|
|
|
|
|
24-05-2009, 18:44
|

Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem sedan: 08-10-2008
Medlem nr: 19 305

|
Skall vara försiktig, har dom på 600 m avstånd.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
24-05-2009, 18:46
|

Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem sedan: 07-10-2007
Medlem nr: 12 751

|
CITAT (Uggi @ 24-05-2009, 19:44)  Skall vara försiktig, har dom på 600 m avstånd. Du kan ju alltid "stila" när de kör förbi....
--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?  zon 1
|
|
|
|
|
|
|
|
24-05-2009, 20:05
|

Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem sedan: 08-10-2008
Medlem nr: 19 305

|
Vem vet? Har vinsurfat en hel och gör det forfarande, kan ta på mig dräkten och ta några vändor utmed farleden om det är något till blåst.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
25-05-2009, 06:46
|

Medlem
Antal inlägg: 4 111
Medlem sedan: 13-02-2005
Medlem nr: 5 006

|
Har precis varit ute med Milla (valpen) i hennes lilla hage och hon bajsade på gräset.....duktig tjej! Nu sover hon en stund och då passar jag på att sitta här en stund vid datorn .....det är annars full fart men åhhh så underbart
--------------------
Irene sår och odlar i zon 3
|
|
|
|
|
|
|
|
26-05-2009, 05:15
|

Medlem
Antal inlägg: 2 662
Medlem sedan: 26-03-2006
Medlem nr: 7 292

|
Jag ska ner till Sundsvall och fortsätta att packa i lägenheten....det är inte mycket som får plats i en liten Polo Hoppas att alla får en skön härlig dag.....här är det runt 10 grader och mulet
--------------------
Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
|
|
|
|
|
|
|
|
26-05-2009, 14:31
|

Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem sedan: 07-10-2007
Medlem nr: 12 751

|
Jag funderar på att köpa en ny Klippo efter 25 år. Beställd katalog har anlänt och lite dreglande läsning på balkongen är inplanerad.
--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?  zon 1
|
|
|
|
|
|
|
|
27-05-2009, 18:38
|

Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem sedan: 07-10-2007
Medlem nr: 12 751

|
Barnbarnet har passats några timmar - helt ljuvligt  . Snart är det dags för finalen i årets Champions league. Heja Barca!
--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?  zon 1
|
|
|
|
|
|
|
|
28-05-2009, 17:32
|

Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem sedan: 08-10-2008
Medlem nr: 19 305

|
Hemkommen från sommarstugan, i måndags tog jag mitt första dopp, såg snok vid sjökanten och svart/vit flugsnappare i en av holkarna. Härligt nu börjar sommaren.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
29-05-2009, 21:11
|

Medlem
Antal inlägg: 2 662
Medlem sedan: 26-03-2006
Medlem nr: 7 292

|
Grunden är gjuten, avlopp och el indraget, plattgången lagd, jorden ilagd och sambon håller på att sätta i fönstren på mitt växthus. I morgon kan jag äntligen inviga mitt allra första växthus!!!
--------------------
Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
|
|
|
|
|
|
|
|
29-05-2009, 21:19
|

Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem sedan: 07-10-2007
Medlem nr: 12 751

|
CITAT (Pia L @ 29-05-2009, 22:11)  Grunden är gjuten, avlopp och el indraget, plattgången lagd, jorden ilagd och sambon håller på att sätta i fönstren på mitt växthus. I morgon kan jag äntligen inviga mitt allra första växthus!!!  Grattis!
--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?  zon 1
|
|
|
|
|
|
|
|
29-05-2009, 21:43
|

Medlem
Antal inlägg: 3 545
Medlem sedan: 06-03-2007
Medlem nr: 9 230

|
CITAT (Pia L @ 29-05-2009, 22:11)  Grunden är gjuten, avlopp och el indraget, plattgången lagd, jorden ilagd och sambon håller på att sätta i fönstren på mitt växthus. I morgon kan jag äntligen inviga mitt allra första växthus!!!  Härligt Grattis Pia  ett växthus är toppen
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
03-06-2009, 21:26
|

Medlem
Antal inlägg: 10 711
Medlem sedan: 08-10-2008
Medlem nr: 19 305

|
Hur är det, är det skolavslutning på fredag?
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|