CITAT (4:an @ 14-06-2009, 21:27)

hunnit med att klippa mig, spelat mahjong, haft en kraftig, snabb släng av kräksjuka över natten.....puh! Plockat nässlor idag och lagt i vatten enligt råd på en annan tråd och fortsatt det eviga kirskålsrensandet!!! Men vädret är bättre!!!
Låter som en omväxlande helg!
Mahjong - har jag inte spelat på 40 år. Min farmors gamla ogifta systrar spelade inte kort av religiösa skäl. Men de hade ett gammal mahjongspel, som en äldre släkting som varit i Kina som missionär släpat hem...