Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 155 156 157 158 159 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Pia L
          Inlägg 03-06-2009, 21:41
          Länk hit: #3121


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Skolavslutningen här i byn är 12/6


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 10-06-2009, 15:00
          Länk hit: #3122


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Regnet har slutat över Göteborg, nu ska jag göra en pastagratäng till middagen idag rolleyes.gif


          --------------------
           
          Citera
          ylvahi
          Inlägg 10-06-2009, 21:24
          Länk hit: #3123


          Medlem
          Antal inlägg: 1 870
          Medlem sedan:
          05-05-2007
          Medlem nr: 10 191



          "]Har bakat baguetter, fixat en rostbiff, tagit hand om en JÄTTEHÖG med tvätt. Övningskört med sonen.
          Eftersom det inte var nåt uteväder idag.
          Imorgon ska jag göra potatissallad o städa av dom värsta dammråttorna.[


          --------------------
           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 11-06-2009, 19:16
          Länk hit: #3124


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          Idag har jag varit duktig! Jag har planterat inte mindre än 14 klätterväxter utefter en 7 meter lång båge.... Kommer bli ursnyggt när allt vuxit upp.

          Sen har jag också planterat 50st sticklingar av 6 olika sorters prydnadssalix. En del av dem såg ut som ormhassel och korkskruvar giggle.gif

          Nu ska jag snart börja packa, för avfärd till Vårgårda och klassisk bilträff över helgen biggrin.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 11-06-2009, 21:51
          Länk hit: #3125


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Ätit en gratis brakmiddag på bostadsrättsföreningens beskostnad - som tack för lång och trogen tjänst...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 12-06-2009, 06:21
          Länk hit: #3126


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Idag är vi ett gäng som planerat picknick och golffrisbee vid sexdraget. Det lät bra när vi bestämde det, men nu regnar det och blåser halv storm.....


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Anma
          Inlägg 12-06-2009, 10:35
          Länk hit: #3127


          Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem sedan:
          02-05-2005
          Medlem nr: 5 642



          Funderar på om vi ska åka till stugan eller inte. Enligt SMHI regnar det här, men om jag tittar ut genom fönstret är det halvmulet.
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 12-06-2009, 13:50
          Länk hit: #3128


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          har haft en seg vecka på jobbet... tänkte rensa ogräs i helgen om det slutar regna nån gång sleep.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 12-06-2009, 18:40
          Länk hit: #3129


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Ramlat ner i Smögen, gubben har åkt till jobbträff på Smögenbaden dit även jag var bjuden, men jag hoppade av är hemma med hundarna istället för en härlig middag på slottet (Askungen) flirting.gif visst äter dom gott men jag sitter här och ser alla hundarna leka det är kul och det trivs jag med (skiter i maten). Nu ska jag gå och sätta mig vid TV:n och titta på CSI klockan 20.00 sedan får vi se vad som händer


          --------------------
           
          Citera
          Alphaville
          Inlägg 14-06-2009, 10:02
          Länk hit: #3130


          Medlem
          Antal inlägg: 726
          Medlem sedan:
          27-08-2007
          Medlem nr: 12 241



          Jag ha suttit en stund med Globetrotter men det har inte varit min dag idag. Många udda platser som jag inte minns. Får väl gå ut nu när det inte regnar tummenupp.gif

          Redigerat av Alphaville: 16-06-2009, 18:53
           
          Citera
          ylvahi
          Inlägg 14-06-2009, 10:32
          Länk hit: #3131


          Medlem
          Antal inlägg: 1 870
          Medlem sedan:
          05-05-2007
          Medlem nr: 10 191



          Skulle behöva tvätta
          Hade tänkt att få ut lite blomamplar FÖRE midsommar, men det ser mörkt ut, vill inte gå ut för det är ett riktigt ruskväder ute
          Börjar jobba imorgon igen
          Blir nog sittande här idag.


          --------------------
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 14-06-2009, 10:35
          Länk hit: #3132


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Vi passar barnbarnet över helgen, då föräldrarna är på bröllop. Det har blivit mycket promenader och lekplatser.




          Redigerat av Aqvakul: 14-06-2009, 13:35


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 14-06-2009, 13:28
          Länk hit: #3133


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          har... inte gjort nåt särskilt (vattnat i växthuset, tvättat, diskat
          ska... väl fortsätta med det. tack och lov kortvecka nästa vecka smile.gif

          Redigerat av skogstroll: 14-06-2009, 13:29


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Gita
          Inlägg 14-06-2009, 19:51
          Länk hit: #3134


          Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem sedan:
          20-11-2006
          Medlem nr: 8 833



          Idag har jag städat och fixat inför midsommarfesten.Våra bästa vänner från Sundsvall i norr och Simrishamn i söder brukar traditionsenligt fira midsommar hoss oss. I år blir vi 20 vuxna och fyra hundar som äter sill ( inte hundarna)och potatis, dricker massor med skumpa, leker fåniga lekar, umgås och har kul.
          Gita
           
          Citera
          4:an
          Inlägg 14-06-2009, 20:27
          Länk hit: #3135


          Medlem
          Antal inlägg: 792
          Medlem sedan:
          10-02-2009
          Medlem nr: 21 046



          hunnit med att klippa mig, spelat mahjong, haft en kraftig, snabb släng av kräksjuka över natten.....puh! Plockat nässlor idag och lagt i vatten enligt råd på en annan tråd och fortsatt det eviga kirskålsrensandet!!! Men vädret är bättre!!!
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 14-06-2009, 20:31
          Länk hit: #3136


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (4:an @ 14-06-2009, 21:27) *
          hunnit med att klippa mig, spelat mahjong, haft en kraftig, snabb släng av kräksjuka över natten.....puh! Plockat nässlor idag och lagt i vatten enligt råd på en annan tråd och fortsatt det eviga kirskålsrensandet!!! Men vädret är bättre!!!


          Låter som en omväxlande helg!

          Mahjong - har jag inte spelat på 40 år. Min farmors gamla ogifta systrar spelade inte kort av religiösa skäl. Men de hade ett gammal mahjongspel, som en äldre släkting som varit i Kina som missionär släpat hem...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          4:an
          Inlägg 14-06-2009, 20:34
          Länk hit: #3137


          Medlem
          Antal inlägg: 792
          Medlem sedan:
          10-02-2009
          Medlem nr: 21 046



          jo, omväxlande kan man säga ! sweatingbullets.gif Mahjong är rekommenderbart! Riktigt kul spel, det är lätt att fastna för länge. Min man är från Filippinerna och det är där jag lärt mig det...nu har vi lärt upp ett par vänner som också fastnat så det är mahjongspel i gång i månaden....!
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 14-06-2009, 20:46
          Länk hit: #3138


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Min farmors systrar var lite "skämtsamma". Två bambu kallades Inga Tidblad efter en mycket smal skådespelerska. Tre runda fick heta stora familjedasset osv.


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          4:an
          Inlägg 14-06-2009, 20:49
          Länk hit: #3139


          Medlem
          Antal inlägg: 792
          Medlem sedan:
          10-02-2009
          Medlem nr: 21 046



          Låter som bra symbolik! Härligt om du har tillgång till ett så pass till åldern kommet mahjongspel! På Filippinerna har mahjongspelet inga siffror så där måste man lära sig det utantill och då blir det gärna smeknamn som running man eller mustaschen....allt går bara man vill spela!
           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 16-06-2009, 22:40
          Länk hit: #3140


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          Idag har jag slängt ut ALLA odlingsgrejor ur ett rum i huset. Rivit ner tapeterna, spacklat och målat. Rummet ska nu göras om till en Walking wardrobe istället. yahoo.gif

          Odlingsgrejerna har istället fått en hel liten stuga till sitt förfogande, med växtbelysning och skräddarsydda hyllor och planteringsbänk! yahoo.gif
           
          Citera

          867 sidor V  « < 155 156 157 158 159 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 18:45
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon