Flytta midsommar , precis som semestern , till en dag när det är vackert väder !
Har föreslagit på flera av mina arbetsplatser att man skulle få ha semester när det är fint väder , kan knappast var mer än 25 dagar om året , men aldrig fått gehör för det. Vore väl inte så konstigt , är det fint väder och du inte kommer till jobbet så har du tagit semester.
Har gjort , sovit och slappat , ska göra: sova och slappa!