Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 156 157 158 159 160 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Chamomille
          Inlägg 16-06-2009, 22:43
          Länk hit: #3141


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          Har gjort : ingenting
          Skall göra: ingenting


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 16-06-2009, 23:02
          Länk hit: #3142


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (MariaS @ 16-06-2009, 23:40) *
          Idag har jag slängt ut ALLA odlingsgrejor ur ett rum i huset. Rivit ner tapeterna, spacklat och målat. Rummet ska nu göras om till en Walking wardrobe istället. yahoo.gif

          yahoo.gif

          Då får du ut och shoppa loss om du skall fylla ett helt rum med kläder o skor!

          CITAT (Chamomille @ 16-06-2009, 23:43) *
          Har gjort : ingenting
          Skall göra: ingenting


          Passar i meningslösa tråden!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 17-06-2009, 07:18
          Länk hit: #3143


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Första dagen på sommarlovet - känner mig lite vilsen...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 17-06-2009, 14:04
          Länk hit: #3144


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Aqvakul @ 17-06-2009, 08:18) *
          Första dagen på sommarlovet - känner mig lite vilsen...

          Haft en lagom loj dag. Oljat trägolvet på balkongen, samt passat på att utföra diverse ärenden på stan. Njöt en underbar penne med gorgonzolasås, en dubbel espresso och pistageglas på stadens eminenta italienska sylta. Konstaterade att t.om. billiga libanesiska frukt- och grönsaksbutiken tog 35 modiga kronor för en liter svenska jordgubbar.



          Redigerat av Aqvakul: 17-06-2009, 14:04


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 17-06-2009, 14:13
          Länk hit: #3145


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Biggan_ @ 17-06-2009, 00:02) *
          Då får du ut och shoppa loss om du skall fylla ett helt rum med kläder o skor!
          Passar i meningslösa tråden!

          Säger du det?


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 17-06-2009, 14:31
          Länk hit: #3146


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Jag håller på att packa ihop för hela familjen, vi åker till Stockholm/Tyresö i morgon, hoppas att vi får bättre väder där än här uppe.
          På midsommarafton ska vi åka upp till Nortälje (eller vad det nu är som ligger vid E18i jämnhöjd med Uppsala unsure.gif ) för att fira midsommar med barnen och se när mina bröder uppträder.


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 21-06-2009, 15:31
          Länk hit: #3147


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Jag har just återkommit från Blekinge och midsommarfirandet. Som vanligt har midsommarvädret varit minst sagt växlande. Midsommarafton började förädiskt med sol, men precis när dansen började så öppnades himmelens portar och samtidigt svepte en västlig storm över festplatsen. Det var i detta läge jag undslapp mig följande groda: "Detta är sista midsommaren jag firar i Sverige". Min onmgivning har redan fått mig att förstå att det inte kommer att bli så. Men visst är det något galet med midsommar. Alla dessa förväntningar, alla dessa vackra sommarklänningar som så ofta misshandlas av regn och blåst. Kanske borde vi flytta midsommar en bit ini juli, eller så återstår Hawaii... crazy.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          mamamaggan
          Inlägg 21-06-2009, 15:35
          Länk hit: #3148


          Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem sedan:
          11-11-2003
          Medlem nr: 2 558



          Flytta midsommar , precis som semestern , till en dag när det är vackert väder ! flirting.gif

          Har föreslagit på flera av mina arbetsplatser att man skulle få ha semester när det är fint väder , kan knappast var mer än 25 dagar om året , men aldrig fått gehör för det. Vore väl inte så konstigt , är det fint väder och du inte kommer till jobbet så har du tagit semester.

          Har gjort , sovit och slappat , ska göra: sova och slappa!


          --------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

          Att känna skuld är att vara human
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 21-06-2009, 15:39
          Länk hit: #3149


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (mamamaggan @ 21-06-2009, 16:35) *
          Har föreslagit på flera av mina arbetsplatser att man skulle få ha semester när det är fint väder , kan knappast var mer än 25 dagar om året , men aldrig fått gehör för det. Vore väl inte så konstigt , är det fint väder och du inte kommer till jobbet så har du tagit semester.


          Helt rimligt, tycker jag! tummenupp.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          mamamaggan
          Inlägg 21-06-2009, 15:43
          Länk hit: #3150


          Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem sedan:
          11-11-2003
          Medlem nr: 2 558



          CITAT (Aqvakul @ 21-06-2009, 16:39) *
          Helt rimligt, tycker jag! tummenupp.gif



          Bra !! Känner vi någon ( typ politiker eller så ) som kan hjälpa oss att få det genomfört ?


          --------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

          Att känna skuld är att vara human
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 21-06-2009, 15:45
          Länk hit: #3151


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (mamamaggan @ 21-06-2009, 16:43) *
          Bra !! Känner vi någon ( typ politiker eller så ) som kan hjälpa oss att få det genomfört ?


          Annars får vi väl bilda ett sommarparti! Solrosen får vara vår blomma! tummenupp.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 21-06-2009, 16:02
          Länk hit: #3152


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Biggan_ @ 21-06-2009, 16:45) *
          Annars får vi väl bilda ett sommarparti! Solrosen får vara vår blomma! tummenupp.gif

          Då är vi tre - en bra start... flirting.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 21-06-2009, 16:07
          Länk hit: #3153


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          Nu skall jag gå ut i trädgården och njuta av en glass! yes.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 21-06-2009, 16:07
          Länk hit: #3154


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Biggan_ @ 21-06-2009, 17:07) *
          Nu skall jag gå ut i trädgården och njuta av en glass! yes.gif


          det kan aldrig vara fel... tummenupp.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          mamamaggan
          Inlägg 21-06-2009, 16:10
          Länk hit: #3155


          Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem sedan:
          11-11-2003
          Medlem nr: 2 558



          CITAT (Biggan_ @ 21-06-2009, 16:45) *
          Annars får vi väl bilda ett sommarparti! Solrosen får vara vår blomma! tummenupp.gif



          Vilken bra idé !!!

          Ni bor i Skåne båda två , eller hur ? Då kan ni sköta reklamen där nere så tar jag hand om den i Mälardalen. Båda tättbefolkade områden , vi borde nå ut till många ! Har en kompis i Umeå , hon kan sköta den norra delen!


          --------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

          Att känna skuld är att vara human
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 22-06-2009, 11:28
          Länk hit: #3156


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Håller på att packa i en alldelels för liten väska för sex dagar i Stockholm och Edinburgh. Här skulle det flygas billigt och med bara handbagage. Dessutom hade jag naturligtvis ingen väska som precis motsvarade Ryanairs maxmått, utan har hittat en som är betydligt mindre.... duh.gif

          Redigerat av Aqvakul: 22-06-2009, 11:30


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 22-06-2009, 11:37
          Länk hit: #3157


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          Har hämtat virke till ombyggnad av ett rum. Fick köra hem det nedcabbat... Fick inte in det i bilen annars. Det är tur att man har en så praktisk bil crazy.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 22-06-2009, 11:41
          Länk hit: #3158


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          man borde kanske skaffa en cab... flirting.gif

          Redigerat av Aqvakul: 22-06-2009, 11:43


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 22-06-2009, 13:00
          Länk hit: #3159


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Stockholm/Tyresö bjöd inte på något bättre väder i helgen än det vi haft här uppe sista tiden, och Norrtälje ska vi inte tala om!!! 6 grader när vi lämnade festplatsen på midsommarnatten!!!
          Så mitt minne från helgen är en rejäl förkylning som med lite tur kan släppa, annars så sägs det ju att en sommarförkylning biter sig fast och är svårare att bli av med crying.gif
          Typiskt......idag som sommaren äntligen verkar knacka på dörren här!!


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 23-06-2009, 06:53
          Länk hit: #3160


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Vaknade klockan fem helt svettig - kan det vara resfeber? Ska strax ta tåget till Stockholm för lite sociala besök.
          I morgon bär det sen av med barndomskompisarna för en långweekend i Edingburgh.


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera

          867 sidor V  « < 156 157 158 159 160 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 20:03
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon