Jag har ägnat helgen åt dalarna. Först var vi på besök hos en odlait med marsvin, och hälsade på.
Sen kom vi till Insjön, där vi övernattade.... ja natta var väl att ta i! Mörkare än så här blir det inte!
På Lördagen var det sen dags för att samlas och åka Big Lake Run. 597 amerikanare var samlade på en stor plan. (Det gick inte in fler) Utöver alla bilar som det gick att titta på, kunde man även se sånt här...
Undrar hur de mådde på kvällen sen... Mina axlar var totalt uppbrända efter 5 timmar på den plan!
Sen var det då dags att åka Siljan runt, där man kunde se mycket vackert...
På söndagen sen åkte vi de 40 milen hem igen i gassande värme