Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 157 158 159 160 161 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Pia L
          Inlägg 23-06-2009, 12:55
          Länk hit: #3161


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          plockade just bort en fästing från skogisen Tess, jag visste inte ens att det fanns såna här uppe!! crying.gif
          Vem vill ha katterna i sovrummet i fortsättningen?? INTE JAG!! YEACK!!!


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          mamamaggan
          Inlägg 23-06-2009, 13:57
          Länk hit: #3162


          Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem sedan:
          11-11-2003
          Medlem nr: 2 558



          Har gjort : försökt att sova , gick illa !

          Ska göra : försöka sova , hoppas det går bra nu !


          --------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

          Att känna skuld är att vara human
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 23-06-2009, 14:35
          Länk hit: #3163


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          har suttit på jobbet sen kvart över 8 och längtar hem....


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          henriks
          Inlägg 23-06-2009, 15:11
          Länk hit: #3164


          Medlem
          Antal inlägg: 895
          Medlem sedan:
          17-02-2008
          Medlem nr: 14 105



          Har gjort:
          Hämtat tegelpannor och målat

          Gör:
          Slappar och väntar på att det skall bli lite svalare ute

          Skall göra
          Kånka upp ett ton tegel på taket...


          --------------------
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 29-06-2009, 06:31
          Länk hit: #3165


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Jag har just kommit hem från Skottland - premiärflög med Ryan Air. Många pints blev det. Edinburgh rekommenderas verkligen - vacker stad och mycket trevliga människor. Vädret var tyvärr lite i "skottskaste" laget.


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          pejori
          Inlägg 29-06-2009, 10:56
          Länk hit: #3166


          Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem sedan:
          12-01-2004
          Medlem nr: 2 682



          Som den galning jag är, har jag roat mig både igår och nu på förmidagen med att stå i trettio graders värme och göra...Kåldolmar!!!! slap.gif
          Ingen vettig person gör kåldolmar i den här värmen, men nu klarar jag mig ett bra tag. yahoo.gif
          Lite kålpudding blev det också av kålresterna. yes.gif


          --------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 29-06-2009, 11:07
          Länk hit: #3167


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Härligt att det finns så många "galna" männidskor! kompiskram.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 29-06-2009, 12:01
          Länk hit: #3168


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          Jag har ägnat helgen åt dalarna. Först var vi på besök hos en odlait med marsvin, och hälsade på.
          Bifogad bild

          Sen kom vi till Insjön, där vi övernattade.... ja natta var väl att ta i! Mörkare än så här blir det inte!
          Bifogad bild

          På Lördagen var det sen dags för att samlas och åka Big Lake Run. 597 amerikanare var samlade på en stor plan. (Det gick inte in fler) Utöver alla bilar som det gick att titta på, kunde man även se sånt här...
          Bifogad bild

          Undrar hur de mådde på kvällen sen... Mina axlar var totalt uppbrända efter 5 timmar på den plan!
          Sen var det då dags att åka Siljan runt, där man kunde se mycket vackert...
          Bifogad bild
          Bifogad bild

          På söndagen sen åkte vi de 40 milen hem igen i gassande värme sweatingbullets.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 29-06-2009, 15:35
          Länk hit: #3169


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Idag har jag fikat och lekt med barnbarnet. I morgon flyttar jag till landet. På onsdag är det marknad och trädgårdsstök. Torsdag och fredag så ska jag hjälpa mamma och röja lite i hennes trädgård. Det är bra att man har att göra när man är ledig...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 30-06-2009, 07:50
          Länk hit: #3170


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Nu har jag plockat ihop allt för sex veckor i Blekinge inkl en förskräcklig massa krukväxter som jag inte vågar anförtro hustrun och än mindre, så småningom, grannfrun.

          Beräknar avfärd till ca klockan 10 - roligt yahoo.gif men också ett (tillfälligt) avsked från stan (barnbarnet) och odla.... crying.gif



          Redigerat av Aqvakul: 30-06-2009, 07:51


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 30-06-2009, 08:00
          Länk hit: #3171


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Aqvakul @ 30-06-2009, 08:50) *
          Nu har jag plockat ihop allt för sex veckor i Blekinge inkl en förskräcklig massa krukväxter som jag inte vågar anförtro hustrun och än mindre, så småningom, grannfrun.

          Beräknar avfärd till ca klockan 10 - roligt yahoo.gif men också ett (tillfälligt) avsked från stan (barnbarnet) och odla.... crying.gif

          Har du ingen dator med dig fear.gif

          Har gjort: Satt in en bit skaldjurspaj i ugnen.

          Gör: Läser inlägg på ett trädgårdsforum

          Ska: Äta paj.


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 30-06-2009, 08:34
          Länk hit: #3172


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Chamomille @ 30-06-2009, 09:00) *
          Har du ingen dator med dig fear.gif


          Nej, hustrun klagar på att vi inte har något sådant på landet - men jag tror det är nyttigt md några "vita veckor"... flirting.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 30-06-2009, 10:05
          Länk hit: #3173


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          CITAT (Aqvakul @ 30-06-2009, 09:34) *
          Nej, hustrun klagar på att vi inte har något sådant på landet - men jag tror det är nyttigt md några "vita veckor"... flirting.gif

          Snacka om abstinens crazy.gif

          HAr gjort: klivit ur sängen och ätit frukost.

          Ska göra: Hänga upp en taklampa, innan rummet blivit för varmt, sen blir det TV i sällskap med AC:n.
           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 30-06-2009, 10:08
          Länk hit: #3174


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          CITAT (Aqvakul @ 30-06-2009, 09:34) *
          Nej, hustrun klagar på att vi inte har något sådant på landet - men jag tror det är nyttigt md några "vita veckor"... flirting.gif


          Men ohmy.gif , det är ju så praktiskt att alltid kunna ta reda på saker när man undrar över ngt.
          Laptop med mobilt bredband är en höjdare, och inte särskilt dyrt heller.

          Nu har jag klarat av morgonpasset i trädgården och växthuset, 06.15-10.15. Nu blir det inomhusaktiviteter tills det blir svalare igen, c:a 18.00. Då ska jag ut och pyssla lite igen, tillsammans med myggen. Morgonpasset är skönast. Då sover de flesta myggen fortfarande.


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          zissi
          Inlägg 30-06-2009, 17:53
          Länk hit: #3175


          Medlem
          Antal inlägg: 3 077
          Medlem sedan:
          01-05-2005
          Medlem nr: 5 640



          Snutit mig tusen gånger och smörjt min röda näsa thumbdown.gif sick.gif

          Feber och dunderförkylning i den här hettan rekommenderar jag inte.

          SKÖT OM ER OCH NJUT AV SOMMAREN SÅ MYCKET NI KAN
          smiley_small_hug.gif cool.gif sweatingbullets.gif

          Redigerat av zissi: 30-06-2009, 17:53


          --------------------
          Balkong- och frilandsodling i zon 3
           
          Citera
          mamamaggan
          Inlägg 30-06-2009, 20:03
          Länk hit: #3176


          Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem sedan:
          11-11-2003
          Medlem nr: 2 558



          Har gjort : varit på läkarbesök i två dagar ( akuten )

          Ska göra : åka till vårdcentralen ( som omväxling då ) på läkarbesök i morgon


          --------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

          Att känna skuld är att vara human
           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 30-06-2009, 20:09
          Länk hit: #3177


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          jag skall sova nu
           
          Citera
          Irene_L
          Inlägg 01-07-2009, 08:53
          Länk hit: #3178


          Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem sedan:
          13-02-2005
          Medlem nr: 5 006



          CITAT (zissi @ 30-06-2009, 18:53) *
          Snutit mig tusen gånger och smörjt min röda näsa thumbdown.gif sick.gif

          Feber och dunderförkylning i den här hettan rekommenderar jag inte.

          SKÖT OM ER OCH NJUT AV SOMMAREN SÅ MYCKET NI KAN
          smiley_small_hug.gif cool.gif sweatingbullets.gif


          Stackars dig! Krya på dig nu!! kompiskram.gif


          --------------------
          Irene sår och odlar i zon 3
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 01-07-2009, 10:48
          Länk hit: #3179


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          har motvilligt åkt hemifrån till jobbet, min fina rosa näckros höll precis på att slå ut... nu måste jag vänta till ikväll. Hoppas den inte törnat in då -fear-.gif har så mycket jag borde göra i växthuset phu... nu sitter jag och tar tag i gamla surdegar på jobbet. blä alltså. vad gör jag när surdegarna är slut??? 3 v till semester... crying.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 07-07-2009, 10:26
          Länk hit: #3180


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Vad jag har gjort - Jag har varit på "studiebesök" på den lokala byns vårdcentral, där gjorde dom en gedigen undersökning, urinprov, sänka och ultraljud för att slutligen konstatera att jag hade njurbäckeninflammation crying.gif inte såååå himla kul

          Vad jag ska göra - jag ska äta stark pencillin i 5 dagar och hoppas att det går över


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera

          867 sidor V  « < 157 158 159 160 161 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 20:04
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon