Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 158 159 160 161 162 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Bettis
          Inlägg 07-07-2009, 10:53
          Länk hit: #3181


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          CITAT (Pia L @ 07-07-2009, 11:26) *
          Vad jag har gjort - Jag har varit på "studiebesök" på den lokala byns vårdcentral, där gjorde dom en gedigen undersökning, urinprov, sänka och ultraljud för att slutligen konstatera att jag hade njurbäckeninflammation crying.gif inte såååå himla kul

          Vad jag ska göra - jag ska äta stark pencillin i 5 dagar och hoppas att det går över

          Så trist, hoppas att du blir bättre av pencillinen.

          Jag har ätit en näve blåbär i skogen idag yes.gif dom var jättegoda


          --------------------
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 07-07-2009, 12:07
          Länk hit: #3182


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Igår höggs det ved - idag så beskärs björkar (fick göra en paus, då jag drabbades av kraftiga allergiska besvär)
          Har åkt in till "stan" för att äta lunch och se lite folk...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 07-07-2009, 12:09
          Länk hit: #3183


          Gäster






          Och jag ska åka och köpa en Knallorange resväska, som ska matcha den knallgröna som jag redan köpt till sonen.
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 07-07-2009, 12:10
          Länk hit: #3184


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Meriona @ 07-07-2009, 13:09) *
          Och jag ska åka och köpa en Knallorange resväska, som ska matcha den knallgröna som jag redan köpt till sonen.

          Det är bra, så hittar man dem lätt på bagagebandet....


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 07-07-2009, 12:15
          Länk hit: #3185


          Gäster






          Precis, och så är det USA-lås på så att polisen slipper bryta upp väskan när de letar efter knark, (som vi såklart inte ska packa med oss) . yahoo.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 07-07-2009, 12:18
          Länk hit: #3186


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Meriona @ 07-07-2009, 13:15) *
          knark, (som vi såklart inte ska packa med oss) . yahoo.gif

          Är du säker på det? naughty.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 07-07-2009, 12:19
          Länk hit: #3187


          Gäster






          Nä det förekommer ju att folk preppar väskor och även handbagage - usch! sad.gif
           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 07-07-2009, 12:22
          Länk hit: #3188


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          Här stuvas det för fullt, mellan åskskurarna, i husvagnen. Imorgon bär det i väg till Kolboda söder om Kalmar, för Chryslerträff i fem dagar yahoo.gif

          Men till skillnad mot vissa andra, följer laptop och mobilt modem med, så man kan hålla kontakten smile.gif
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 07-07-2009, 12:23
          Länk hit: #3189


          Gäster






          DET var omtänksamt!
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 07-07-2009, 12:25
          Länk hit: #3190


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (MariaS @ 07-07-2009, 13:22) *
          Men till skillnad mot vissa andra, följer laptop och mobilt modem med, så man kan hålla kontakten smile.gif

          alla kanske inte har laptop och mobilt bredband... flirting.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 07-07-2009, 12:25
          Länk hit: #3191


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          MariaS : Dit hade nog sambon velat åkt med sin PT, vi får spara alla såna resor till nästa år, ha en toppenvecka och hoppas att ni får fint väder


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 07-07-2009, 14:55
          Länk hit: #3192


          Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem sedan:
          30-09-2006
          Medlem nr: 8 660



          Jag har jobbat jag.. 4 dagar kvar den här veckan och 7 nästa.. sen har jag SEEEEMEEEEESTER!!!! yahoo.gif yahoo.gif

          Blivit så sugen på blåbär sen jag hört att flera plockat så jag tror jag ska ta en sväng ut i skogen...


          --------------------
          Före detta Morinablomman..
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 07-07-2009, 14:57
          Länk hit: #3193


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          jobbas här med, i 3 veckor till sweatingbullets.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 12-07-2009, 08:39
          Länk hit: #3194


          Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem sedan:
          30-09-2006
          Medlem nr: 8 660



          Idag är jag äntligen ledig och solen skiner!!! (peppar peppar, ta i trä och alltihop) hoppas den stannar framme idag.. Behörver ta ett ordentligt tag i växthuset och pallkragarna.. man har ju knappt tagit sej ut på sistone.. misstänker att man möts av en veritabel djungel!! sos.gif

          Sju arbetsdagar nästa vecka och efter det hägrar nästan fem veckors semester.. wub.gif


          --------------------
          Före detta Morinablomman..
           
          Citera
          ylvahi
          Inlägg 15-07-2009, 09:10
          Länk hit: #3195


          Medlem
          Antal inlägg: 1 870
          Medlem sedan:
          05-05-2007
          Medlem nr: 10 191



          Idag ska jag och sonen börja bygga vattenfall till dammen.
          Får se hur länge han orkar whistling.gif


          --------------------
           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 15-07-2009, 09:13
          Länk hit: #3196


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          Hade tänkt fortsätta gå med trimmern, men så plötsligt kom ett åskväder från ingenstans, så nu är allt genomdränkt och jag kan glömma att gå med trimmern...
           
          Citera
          ylvahi
          Inlägg 15-07-2009, 19:13
          Länk hit: #3197


          Medlem
          Antal inlägg: 1 870
          Medlem sedan:
          05-05-2007
          Medlem nr: 10 191



          CITAT (ylvahi @ 15-07-2009, 10:10) *
          Idag ska jag och sonen börja bygga vattenfall till dammen.
          Får se hur länge han orkar whistling.gif


          Himmel o plättar!
          Det var jag som fick ge upp.
          Ryggen och benen tyar icke mera idag.
          Fyyy vad sten är tungt!!


          --------------------
           
          Citera
          sqrulan
          Inlägg 15-07-2009, 19:20
          Länk hit: #3198


          Medlem
          Antal inlägg: 3 211
          Medlem sedan:
          09-03-2007
          Medlem nr: 9 264



          crazy.gif Jag längtar efter ett riktigt otäckt åskoväder, jag vill gärna bli skrämd och förstå hur liten man egentligen är.


          --------------------
           
          Citera
          stennie
          Inlägg 16-07-2009, 15:05
          Länk hit: #3199


          Medlem
          Antal inlägg: 2 325
          Medlem sedan:
          26-06-2003
          Medlem nr: 1 786



          NU !...börjar min semester !!!! yahoo.gif


          --------------------
          Mvh, Stennie!


          Pågår!
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 16-07-2009, 15:07
          Länk hit: #3200


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          CITAT (sqrulan @ 15-07-2009, 20:20) *
          crazy.gif Jag längtar efter ett riktigt otäckt åskoväder, jag vill gärna bli skrämd och förstå hur liten man egentligen är.


          tyckte jag också tills förra sommarn då det sa pang ordentligt och TVn dog rolleyes.gif nu är det inte lika kul längre haha


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera

          867 sidor V  « < 158 159 160 161 162 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 21:16
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon