Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 159 160 161 162 163 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          ylvahi
          Inlägg 17-07-2009, 13:06
          Länk hit: #3201


          Medlem
          Antal inlägg: 1 870
          Medlem sedan:
          05-05-2007
          Medlem nr: 10 191



          Har varit på begravning, nu ska jag slänga av mej kläderna och sätta mej i lagom skugga.


          --------------------
           
          Citera
          Wilmer
          Inlägg 17-07-2009, 13:16
          Länk hit: #3202


          Medlem
          Antal inlägg: 10 735
          Medlem sedan:
          04-11-2003
          Medlem nr: 2 529



          Begravingar tycker iallafall jag är jobbiga, skönt att kunna vädra sig i skuggan efteråt kram2.gif

          Jag testar trådlösa internet på biblioteket, ska låna en bok, sedan ska jag hem och arbeta några timmar till innan det är SEMESTER. yahoo.gif Kan bli lite kaffe och glass som eftermiddagsfika, jätteskönt sommarväder.


          --------------------

          Killerq Mini Wrigg.jpg

           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 17-07-2009, 13:28
          Länk hit: #3203


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Jag och hundarna har varit ute i skogen i 5 timmar och plockat 6 liter blåbär och en påse med kantareller, nu sover dom som stockar giggle.gif


          --------------------
           
          Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 17-07-2009, 14:36
          Länk hit: #3204


          Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem sedan:
          30-09-2006
          Medlem nr: 8 660



          Isch... varmt åt både mej och gamlingarna på jobbet idag... sweatingbullets.gif Å andra sidan kan jag ju glädja mej åt att tvätten som jag hängde ut i onsdags äntligen har torkat..

          2dagarkvar2dagarkvar2dagarkvar2dagarkvar2dagarkvar..... crazy.gif


          --------------------
          Före detta Morinablomman..
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 17-07-2009, 14:50
          Länk hit: #3205


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          har jooooobbbbbbat...... en vecka kvar phuuuuuuuu. I helgen blir det ogräsrensning och öppen trädgård smile.gif kanske kan jag få iväg mor på Garden Aquatica oxå smile.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Wilmer
          Inlägg 17-07-2009, 15:22
          Länk hit: #3206


          Medlem
          Antal inlägg: 10 735
          Medlem sedan:
          04-11-2003
          Medlem nr: 2 529



          Kan man komma o kolla in troll-trädgården alltså? Synd att du bor så långt bort.


          --------------------

          Killerq Mini Wrigg.jpg

           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 17-07-2009, 15:23
          Länk hit: #3207


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          jasså min... näej den är inte så mycket att se på än... jag och mor ska åka till en dam (vi brukar åka till) hon har lite plantor till salu och en otrolig trädgård!!!!


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Wilmer
          Inlägg 17-07-2009, 15:25
          Länk hit: #3208


          Medlem
          Antal inlägg: 10 735
          Medlem sedan:
          04-11-2003
          Medlem nr: 2 529



          Asch då, jag trode det var därför du rensade ogräs laugh.gif


          --------------------

          Killerq Mini Wrigg.jpg

           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 17-07-2009, 15:27
          Länk hit: #3209


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          haha neeej tyvärr inte. Hade varit kul men jag är lite gröngöling och det är mest berg, gran och tall. Men jag har storslagna planer crazy.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 20-07-2009, 08:18
          Länk hit: #3210


          Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem sedan:
          30-09-2006
          Medlem nr: 8 660



          Nuharjagsemester!Nuharjagsemester!!! crazy.gif Orkar inte ens bry mej om att det regnar för tillfället.. tänka sej att man kan va ledig och ändå få betalt!! bravo.gif

          Sonen kom till mej igårkväll efter att ha varit två veckor hos pappa.. nu ska vi fördriva tiden i två veckor.. får nog ge oss in i högen av spel idag.. men först.. en kopp thé...


          --------------------
          Före detta Morinablomman..
           
          Citera
          ylvahi
          Inlägg 20-07-2009, 08:22
          Länk hit: #3211


          Medlem
          Antal inlägg: 1 870
          Medlem sedan:
          05-05-2007
          Medlem nr: 10 191



          Hade ju tänkt gå ut och fortsätta jobba lite idag, men vädrets makter tycker inte det, så jag får väl ta ett varv med dammsugaren eller sitta här o häcka.


          --------------------
           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 20-07-2009, 08:26
          Länk hit: #3212


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          Inga storslagna planer. Slutar det bara att blåsa ute, går jag nog ut och rensar ogräs en stund.
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 20-07-2009, 08:52
          Länk hit: #3213


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Jag ska sy klart det sista på klänningen, packa för resan till Tyresö/Stockholm i morgon, sen är man inte tillbaka här uppe förän nästa måndag.


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 20-07-2009, 09:01
          Länk hit: #3214


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          CITAT (Pia L @ 20-07-2009, 09:52) *
          Jag ska sy klart det sista på klänningen, packa för resan till Tyresö/Stockholm i morgon, sen är man inte tillbaka här uppe förän nästa måndag.

          Du får se till att ha en riktigt underbar bröllopsdag under tiden då, för det är väl under dessa dagarna det ska ske...
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 20-07-2009, 09:11
          Länk hit: #3215


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          MariaS : Japp, på Lördag är det dags.......varför kan man aldrig vara nöjd med det man gör själv??? Perfekt passform på klänningen lär jag aldrig få, men jag hoppas att jag kan känna mig relativt nöjd med slutresultatet, men just nu känner jag mig bara som en svullen flodhäst.

          Och vädret som vi hade beställt till på Lördag verkar ha ändrats från 22 grader och soligt till regn.......men, men, festen ska ju hållas inomhus så vi överlever nog det också


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 20-07-2009, 09:15
          Länk hit: #3216


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          CITAT (Pia L @ 20-07-2009, 10:11) *
          MariaS : Japp, på Lördag är det dags.......varför kan man aldrig vara nöjd med det man gör själv??? Perfekt passform på klänningen lär jag aldrig få, men jag hoppas att jag kan känna mig relativt nöjd med slutresultatet, men just nu känner jag mig bara som en svullen flodhäst.

          Och vädret som vi hade beställt till på Lördag verkar ha ändrats från 22 grader och soligt till regn.......men, men, festen ska ju hållas inomhus så vi överlever nog det också

          Sen måste du ta kort på klänningen så vi får se hur vacker den blivit flirting.gif
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 20-07-2009, 09:17
          Länk hit: #3217


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Ha ha ha.....OM den blir vacker kanske flirting.gif orginell kanske den blir ialla fall, med en strandad valross i den ha ha ha


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Wilmer
          Inlägg 20-07-2009, 09:19
          Länk hit: #3218


          Medlem
          Antal inlägg: 10 735
          Medlem sedan:
          04-11-2003
          Medlem nr: 2 529



          Du är säkert jättevacker och kommer väl om inte annat stråla som en sol själv om den andra inte infinner sig kompiskram.gif Ha en härlig bröllpostur då blomma.gif

          Håller med MariaS, nu är det dags för trädgården, här är det sooool i dag min första semesterdag bravo.gif


          --------------------

          Killerq Mini Wrigg.jpg

           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 20-07-2009, 09:27
          Länk hit: #3219


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          CITAT (Pia L @ 20-07-2009, 10:17) *
          Ha ha ha.....OM den blir vacker kanske flirting.gif orginell kanske den blir ialla fall, med en strandad valross i den ha ha ha

          Det finns inget vackrare än en strålande brud yes.gif och inget stoltare än brudgummen som för fram bruden mot altaret! Utseendet för övrigt spelar ingen roll! Flodhäst eller gårdesgårdsstör, alla är lika vackra!
           
          Citera
          Wilmer
          Inlägg 20-07-2009, 09:30
          Länk hit: #3220


          Medlem
          Antal inlägg: 10 735
          Medlem sedan:
          04-11-2003
          Medlem nr: 2 529



          Håller med yes.gif


          --------------------

          Killerq Mini Wrigg.jpg

           
          Citera

          867 sidor V  « < 159 160 161 162 163 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 21:20
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon