CITAT (Pia L @ 20-07-2009, 10:11)

MariaS : Japp, på Lördag är det dags.......varför kan man aldrig vara nöjd med det man gör själv??? Perfekt passform på klänningen lär jag aldrig få, men jag hoppas att jag kan känna mig relativt nöjd med slutresultatet, men just nu känner jag mig bara som en svullen flodhäst.
Och vädret som vi hade beställt till på Lördag verkar ha ändrats från 22 grader och soligt till regn.......men, men, festen ska ju hållas inomhus så vi överlever nog det också
Sen måste du ta kort på klänningen så vi får se hur vacker den blivit