Näe, nu blev jag ju inte alls avis!

DBV i Visby är en av mina absoluta favoriter.. Där kan man ju spendera ett par timmar eller flera..
Idag har vi hittills klarat av Muminspelet och Monopol junior.. blir lunch sedan med sonens favoritkusin på ett hamburgerställe i stan, sen ska vi göra lite tråkigare saker.. betala räkningar och inhandla ett lås till vår brevlåda! Post har försvunt på nåt mysko vis här, vilket innebär att jag blivit tvungen att betala förseningsavgifter på räkningar jag aldrig fått i första hand!

Vad 17 kan inte folk låta bli andras grejjer för... kan fatta att de vill åt värdesaker men räkningarna kunde de väl låta bli åtminstone!
Före detta Morinablomman..