CITAT (Myosotis @ 22-07-2009, 10:29)

Vilken söt igelkott du har i signaturen!

Tack

Den e ganska crazy den där kotten, den heter "Kiroileva siili" =Den svärande igelkotten. Här finns den att beskåda med engelsk översättning:
http://www.thecursinghedgehog.com/vanhatsarjikset Man ska ha lite speciell humor om man ska tycka den är rolig, så är den nog bättre om man förstår finska.
Idag gör jag inte mycket ännu iaf. Jaghar bort man o barn, ska just börja koka kaffe och njuta en stund till innan jag börjar städa huset. Usch, jag är kvälls- o nattmänska och har inte alls lust med sånt dagtid. Kanske jag skulle spara städandet till kvällen, dammråttorna går ju ändå ingenstans. Så slöar jag bara istället