Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 163 164 165 166 167 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          skogstroll
          Inlägg 24-07-2009, 13:12
          Länk hit: #3281


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          nnäääää det går så himlarns trögt sleeping.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 24-07-2009, 13:14
          Länk hit: #3282


          Gäster






          rulla runt lite så går tiden fortare... laugh.gif
           
          Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 24-07-2009, 13:15
          Länk hit: #3283


          Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem sedan:
          30-09-2006
          Medlem nr: 8 660



          hihi... ja det har du rätt i... Frost hette han ju... suck.... tror ni att det var sista avsnittet av morden i midsummer i tisdags... ? -cry-.gif


          --------------------
          Före detta Morinablomman..
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 24-07-2009, 13:20
          Länk hit: #3284


          Gäster






          Hoppas jag verkligen inte! Men de har ju hotat med det för den där dumma holländaren köpte upp byn. Jäkla typ! Men de kan nog spela in på liknande plats och det kan funka ändå...
           
          Citera
          Wilmer
          Inlägg 25-07-2009, 09:09
          Länk hit: #3285


          Medlem
          Antal inlägg: 10 735
          Medlem sedan:
          04-11-2003
          Medlem nr: 2 529



          Jag syltade och saftade halva natten, nu ska jag köra lite trimmer sedan plocka vinbär så jag kan sylta och safta hela kvällen hoppas jag det blir istället. När hästen kommit närmare i hagen blir det en paus för infångning och ridning också (vaddå lat, det går och hämta honom också men...).


          --------------------

          Killerq Mini Wrigg.jpg

           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 25-07-2009, 09:13
          Länk hit: #3286


          Gäster






          Han är väl också lite lat... ?

          Jag ska gå på bio. Plus lufsa lite i skogen.
           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 25-07-2009, 09:19
          Länk hit: #3287


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          CITAT (Meriona @ 24-07-2009, 13:54) *
          Ni flänger då och far! kompiskram.gif

          Vi undrade just om det inte är någon träff här i närheten också, för det var en hel drös fina gamla bilar på vägarna runtikring... Men jag sade till mina arbetskamrater, att det hade jag nog fått information om isåfall... whistling.gif

          Kör försiktigt! flirting.gif
          Själv ska jag gå och klippa mig, jag ser ut som ett TROLL! coolgleam.gif

          Jodå. FAlköping slår på stort idag...

          Annars sitter jag här med en kopp kaffe och lyssnar på RAdio Rättvik. Får väl åka ner på "byn" sen och köpa batterier till ficklampan...

          Ikväll ska vi till Insjöns Hotell och lyssna på "Rännhola Rockers" som har releadeparty där för sin femte CD yahoo.gif
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 25-07-2009, 09:24
          Länk hit: #3288


          Gäster






          Fantasifulla killar i det bandet kan man tänka... laugh.gif Rännhola Rockers.... ingen risk för att det var upptaget förut iallafall... wacko.gif
           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 25-07-2009, 09:33
          Länk hit: #3289


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          Nä, Rännhola ligger ju inte så långt härifrån biggrin.gif Annars är det faktiskt ett riktigt bra band! Rännhola Rockers
           
          Citera
          Madicken
          Inlägg 25-07-2009, 09:48
          Länk hit: #3290


          Medlem
          Antal inlägg: 43
          Medlem sedan:
          20-07-2009
          Medlem nr: 24 955



          Jag håller på och ställer i ordning till 4 års kalas, första tårtan åkte just in i kylen och den andra gör jag mellan kalasen. Synd bara att det är så dåligt väder, vi hade kunnat vara ute annars på barnkalaset.


          --------------------
          Österbotten, Finland (finsk Odl.zon 3= Svensk Odl.zon 5)


           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 25-07-2009, 10:24
          Länk hit: #3291


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          Jag har rensat dammen på trådalger som varje helg usch blä snorigt, ska handla och åka på fruntimmersvecke-firande hos mamma!

          smile.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Madicken
          Inlägg 25-07-2009, 10:49
          Länk hit: #3292


          Medlem
          Antal inlägg: 43
          Medlem sedan:
          20-07-2009
          Medlem nr: 24 955



          CITAT (skogstroll @ 25-07-2009, 11:24) *
          Jag har rensat dammen på trådalger som varje helg usch blä snorigt, ska handla och åka på fruntimmersvecke-firande hos mamma!

          smile.gif

          Min kompis har damm och hon har nån sorts UV-lampa som gör så att vattnet hela tiden filtreras och inga alger bildas, vattnet är så rent att henens son plaskar i dammen. Kanske det skulle vara nåt att skaffa?


          --------------------
          Österbotten, Finland (finsk Odl.zon 3= Svensk Odl.zon 5)


           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 25-07-2009, 11:24
          Länk hit: #3293


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          Jag ska rensa de 3 kg kantareller som maken plockade igår och sedan ta ett varv med dammsugaren (tror jag)

          Har just varit och bytt bok på Bokia - så man vet aldrig vad som händer whist.gif


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          4:an
          Inlägg 25-07-2009, 11:33
          Länk hit: #3294


          Medlem
          Antal inlägg: 792
          Medlem sedan:
          10-02-2009
          Medlem nr: 21 046



          Just nu har vi gjutit golvet till vårt badrum i stugan....och skall dra på 60-årsfest om en liten stund...present är såklart en Bambu!!!
           
          Citera
          Madicken
          Inlägg 25-07-2009, 21:52
          Länk hit: #3295


          Medlem
          Antal inlägg: 43
          Medlem sedan:
          20-07-2009
          Medlem nr: 24 955



          Jag har hållit kalas från 13.30-20.30 idag, känner mej aningen mör. Nu e jag på jobb o vakar och får krypa till kojs kl. 8.00 imorronbitti. sleeping.gif


          --------------------
          Österbotten, Finland (finsk Odl.zon 3= Svensk Odl.zon 5)


           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 26-07-2009, 08:09
          Länk hit: #3296


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          Gårdagen slutade först vid tvåtiden inatt. Funderar på varför det gör ont i halsen... kan väl knappast bero på ölen och den så kallade sången igår whistling.gif Nu sitter jag här igen och funderar på vilket semestergöra som ska göras idag.



          TAr nog och böejar med att koka lite kaffe...
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 26-07-2009, 08:26
          Länk hit: #3297


          Gäster






          Jag ska åka till mamma på landet och försöka visa Wilmer lite nya ridvägar...
           
          Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 26-07-2009, 17:47
          Länk hit: #3298


          Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem sedan:
          30-09-2006
          Medlem nr: 8 660



          Fikat i friluftsmuseumet i stan.. jättefint område med gamla byggnader som flyttats dit.. Sågudden.. finns en liten kryddträdgård och ett nybyggt café med tillhörande lekpark.. Hade egen fikakorg med och som tur var höll det uppe mellan skurarna, solen tittade fram tom..

          Väl hemma grejjade gubben med bilen och jag grävde ner 3st pallkragar till.. bara att konstatera att det regnat nåt otroligt bravo.gif När jag grävde där sist var marken knallhård och snustorr.. nu var det rena lerkrukeleran.. Hoppas det torkar upp lite till imorron så att man kan plantera..


          --------------------
          Före detta Morinablomman..
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 27-07-2009, 06:31
          Länk hit: #3299


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Vi kom hem inatt efter sex dagar i Tyresö (Stockholm) till duggregn och rabatterna ser ut som om det regnat hela den tiden, Riddarsporrarna ligger avbrutna och är ingen vacker syn -cry-.gif

          Klänningen blev nästan klar i bilen i tisdags, resten gjordes klart kvällen före bröllopet.....ska jag sy något mer i framtiden så har jag starka funderingar på att stifta bekantskap med symaskinen istället för att handsy.... slap.gif


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 27-07-2009, 08:44
          Länk hit: #3300


          Gäster






          Handsy? Hur gör man det? confused.gif whist.gif
           
          Citera

          867 sidor V  « < 163 164 165 166 167 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 23:47
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon