CITAT (Meriona @ 24-07-2009, 13:54)

Ni flänger då och far!
Vi undrade just om det inte är någon träff här i närheten också, för det var en hel drös fina gamla bilar på vägarna runtikring... Men jag sade till mina arbetskamrater, att det hade jag nog fått information om isåfall...
Kör försiktigt!
Själv ska jag gå och klippa mig, jag ser ut som ett TROLL!

Jodå. FAlköping slår på stort idag...
Annars sitter jag här med en kopp kaffe och lyssnar på RAdio Rättvik. Får väl åka ner på "byn" sen och köpa batterier till ficklampan...
Ikväll ska vi till Insjöns Hotell och lyssna på "Rännhola Rockers" som har releadeparty där för sin femte CD