CITAT (Malin_MeL @ 27-07-2009, 10:54)

idag rengar det, fyyyy vad blött, jag som planerat att rensa på berget bakom huset...då kanske jag städar istället, eller syr klart min klänning som jag började på häromnatten.
hm, kanske skulle sy en klänning i galon?!?!
Jag har snuffsat bebisar i kväll. Blivit lite kräkts på. Säkrare att hålla sig till växter. I morgon hoppas jag på uppehåll för då ska vi lägga plåttak på redskapsboden. Kanske ska sätta på pontoner också utifallatt.