Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 164 165 166 167 168 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Malin_MeL
          Inlägg 27-07-2009, 09:54
          Länk hit: #3301


          Medlem
          Antal inlägg: 855
          Medlem sedan:
          16-08-2008
          Medlem nr: 18 334



          idag rengar det, fyyyy vad blött, jag som planerat att rensa på berget bakom huset...då kanske jag städar istället, eller syr klart min klänning som jag började på häromnatten.
          hm, kanske skulle sy en klänning i galon?!?!
           
          Citera
          Madicken
          Inlägg 27-07-2009, 22:05
          Länk hit: #3302


          Medlem
          Antal inlägg: 43
          Medlem sedan:
          20-07-2009
          Medlem nr: 24 955



          Ikväll har jag grejat 4h ute i trädgården med att plantera 8st Smällspireor, rensat jordgubbslandet som var i eländigt skick, fixat till jorden runt mina Doftschersmin å sått gräs där, plockat bort saker o rett upp. Nu borde jag gå å sova för jag är trött sleeping.gif


          --------------------
          Österbotten, Finland (finsk Odl.zon 3= Svensk Odl.zon 5)


           
          Citera
          Wilmer
          Inlägg 27-07-2009, 22:14
          Länk hit: #3303


          Medlem
          Antal inlägg: 10 735
          Medlem sedan:
          04-11-2003
          Medlem nr: 2 529



          CITAT (Malin_MeL @ 27-07-2009, 10:54) *
          idag rengar det, fyyyy vad blött, jag som planerat att rensa på berget bakom huset...då kanske jag städar istället, eller syr klart min klänning som jag började på häromnatten.
          hm, kanske skulle sy en klänning i galon?!?!

          giggle.gif

          Jag har snuffsat bebisar i kväll. Blivit lite kräkts på. Säkrare att hålla sig till växter. I morgon hoppas jag på uppehåll för då ska vi lägga plåttak på redskapsboden. Kanske ska sätta på pontoner också utifallatt.


          --------------------

          Killerq Mini Wrigg.jpg

           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 28-07-2009, 06:53
          Länk hit: #3304


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          Nu på förmiddagen blir det tjejshopping. Alla tjejer stuvar in sig i en bil och fönstershoppar halva dagen...

          Ikväll blir det sen crousing. Måååånga fina bilar att titta på laugh.gif
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 28-07-2009, 09:02
          Länk hit: #3305


          Gäster






          Jag har lust att inte göra ett endaste dugg idag, hur låter det? unsure.gif
           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 28-07-2009, 09:03
          Länk hit: #3306


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          CITAT (Meriona @ 28-07-2009, 10:02) *
          Jag har lust att inte göra ett endaste dugg idag, hur låter det? unsure.gif

          Det alternativet låter OK för morgondagen! tummenupp.gif
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 28-07-2009, 09:06
          Länk hit: #3307


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          CITAT (Meriona @ 28-07-2009, 08:02) *
          Jag har lust att inte göra ett endaste dugg idag, hur låter det? unsure.gif


          Den lusten har bestämt smittat av sig biggrin.gif


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 28-07-2009, 09:10
          Länk hit: #3308


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          japp jag drog mig i soffan hela dan igår smile.gif idag blir det lite mer att göra men har ont i maggen angry.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 28-07-2009, 09:13
          Länk hit: #3309


          Gäster






          Det var inte bra - har du ätit något olämpligt tro? trostar.gif
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 28-07-2009, 09:20
          Länk hit: #3310


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          Har åkt båt.
          Ska åka båt.

          CITAT (skogstroll @ 28-07-2009, 10:10) *
          japp jag drog mig i soffan hela dan igår smile.gif idag blir det lite mer att göra men har ont i maggen angry.gif

          Vad är det med maggen då unsure.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          titti49zon6
          Inlägg 28-07-2009, 19:46
          Länk hit: #3311


          Medlem
          Antal inlägg: 2 009
          Medlem sedan:
          15-03-2005
          Medlem nr: 5 169



          Har bokat hotellrum i Umeå flirting.gif skall åka dit på lördag morgon.
          Har aldrig varit på Stornolia i Umeå förr bara i Piteå, men nu bär det iväg


          --------------------
          Glad fd. amatörodlare vid Norrbottenskusten zon 5-6
           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 28-07-2009, 21:35
          Länk hit: #3312


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          Heeeeela dagen har varit fylld med shoping, sol och cruising yahoo.gif
           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 29-07-2009, 06:39
          Länk hit: #3313


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          Idag ska jag förbereda matlådor inför morgondagen. Sen blir det en tur till Rättviksparken ikväll. Eva Eastwood och rock-a-billybandet Miss T-bone yahoo.gif

          Imorgon blir det Orsa och "Mopar at the strip" Dragracing med standardbilar, vem som helst får köra..... whistling.gif innocent.gif
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 29-07-2009, 06:53
          Länk hit: #3314


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          Ska betala räkningar. Kul va? Sen ska jag köra båt biggrin.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 29-07-2009, 08:19
          Länk hit: #3315


          Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem sedan:
          30-09-2006
          Medlem nr: 8 660



          Strålande sol idag!! yahoo.gif Ska klafsa runt i leran mellan pallkragarna, utrota myr----lar och trycka ner mer blommor... tror många tröttnat på att stå i krukor..

          Ikväll åker vi till släktingar och käkar kräftor och räkor och ostpaj och förhoppningsvis blir det nåt gott att dricka till också... shy.gif


          --------------------
          Före detta Morinablomman..
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 29-07-2009, 09:02
          Länk hit: #3316


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          Ska tillsammans med en väninna gå på Dramatiserad husvisning på Lilla Änggården här i stan. Därefter blir det fika och "tjejsnack" i mängder!


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 29-07-2009, 12:33
          Länk hit: #3317


          Gäster






          VAD är en Dramatiserad Husvisning? Det låter oerhört spännande! unsure.gif tummenupp.gif
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 29-07-2009, 16:18
          Länk hit: #3318


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          Idag har jag sovit länge, sen vart på IKEA med mamma (det är så himla tungt att gå där) och sen till Zetas. Men ve och fasa vad det såg ut där!!! ser ju mer ut som att Mio startat en blomfabrik eller nåt. Den som kommit på idén till den där fasaden måste ha varit något nyutexaminerat. Hur kan man få det att passa med en handelsträdgård. Nej tummen ner, i fortsättningen blir det något annat. Två spetsmössor blev det. Vattenväxter hade de i princip inga mer än vad Weibullsbutiken på Sveavägen har. Urdåligt. De bekräftade också att de bambusar jag har måste vara Simba och inte Jumbo (som står på mina etiketter). Fast jag sa inte att det var hos de jag köpt... jaja...


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 29-07-2009, 17:15
          Länk hit: #3319


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          CITAT (Meriona @ 29-07-2009, 11:33) *
          VAD är en Dramatiserad Husvisning? Det låter oerhört spännande! unsure.gif tummenupp.gif


          kolla här under Lilla Änggården - bättre förklaring än jag kan ge biggrin.gif

          www.stadsmuseum.goteborg.se

          Lilla Änggården ligger intill Botaniska - hade ingen aning om det trots att jag bott i Gbg över 30 år. Det är verkligen en oas mitt i stan. Intill finns också en del koloniträdgårdar med mycket blommor. Helt klart värt ett besök!!




          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 29-07-2009, 18:02
          Länk hit: #3320


          Gäster






          Åååh så mysigt detta såg ut, det vill jag gärna göra! Hoppas jag hinner innan 16 augusti bara! Tack snälla för tipset! wub.gif
           
          Citera

          867 sidor V  « < 164 165 166 167 168 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 07-07-2026, 00:59
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon