Har varit i Orsa på dragracing med bilar från Chryslerkoncernen. MOPAR HEAVEN!

Hela jag är fullständigt slut nu! Det är bara så vansinnigt grymt underbart, med alla dessa vrålande V8:or, däcktjut, burnouter och ja.... hela hääääärligheten! Tänk om man kunde förmedla ljud och dofter via skrift.....
Nu ska vi grilla några köttbitar och sen blir det sängen och sköööööna drömmar om motorer på 1100 bhp!
Bilder kommer imorgon, när jag orkar tanka ur kameran!