Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 165 166 167 168 169 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Pia L
          Inlägg 29-07-2009, 21:44
          Länk hit: #3321


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Nu ska jag natta, det blir till att gå upp ca 5 i morgon för att åka ner till Sundsvall och packa ihop det sista i lägenheten, usch!!! Men sen ska man kunna bara njuta av resterande delen av sommaren om det nu skulle vilja infinna sig någon sådan.


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 30-07-2009, 11:18
          Länk hit: #3322


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          Jag har varit ute och lagt viltspår till hundarna på morgonkvisten och dom klarade det superbra tummenupp.gif


          --------------------
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 30-07-2009, 12:55
          Länk hit: #3323


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          har vart o handlat lite, ska plantera nyinköpta spetsmössor å göra moussaka smile.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Malin_MeL
          Inlägg 30-07-2009, 13:32
          Länk hit: #3324


          Medlem
          Antal inlägg: 855
          Medlem sedan:
          16-08-2008
          Medlem nr: 18 334



          Jag har precis malt lite bönor och väntar nu på perkulatorn som bubblar för fullt.
           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 30-07-2009, 18:31
          Länk hit: #3325


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          Har varit i Orsa på dragracing med bilar från Chryslerkoncernen. MOPAR HEAVEN! yahoo.gif wub.gif Hela jag är fullständigt slut nu! Det är bara så vansinnigt grymt underbart, med alla dessa vrålande V8:or, däcktjut, burnouter och ja.... hela hääääärligheten! Tänk om man kunde förmedla ljud och dofter via skrift.....

          Nu ska vi grilla några köttbitar och sen blir det sängen och sköööööna drömmar om motorer på 1100 bhp!

          Bilder kommer imorgon, när jag orkar tanka ur kameran!
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 30-07-2009, 19:46
          Länk hit: #3326


          Gäster






          Jag har tvättat och städat så att det är redo för att resa bort. Trööööökigt!!! sleep.gif
           
          Citera
          Madicken
          Inlägg 30-07-2009, 21:52
          Länk hit: #3327


          Medlem
          Antal inlägg: 43
          Medlem sedan:
          20-07-2009
          Medlem nr: 24 955



          Jag har varit till frissan och fått mina rötter färgade och håret toppat, hämtade min 4åring och for till stan och shoppade, handlade lite kläder och sen flera krukor på Plantagen för -50% yahoo.gif Sen for vi till en snäll kvinna och fick titta i hennes trädgård och fick med mej hem en perenn (Rosen-nånting... flockel?) och 2 rosor: Minette och Finlands vita ros, for hem och vilade en stund innan jag gick ut och vattnade alla växter, fick nåt il och fixade en ny rabatt och flyttade bort Hosta och Backtimjan till den nya rabatten eftersom dom stört mej i den andra rabatten. Petade ner vad-det-nu-heter av Revsuga som spritt sej där Backtimjan stått och när jag var färdig hade min man redan nattat barnen och kom ut och grillade korv med bröd åt oss wub.gif
          Nu ugglar jag här lite innan jag ska gå och sova.


          --------------------
          Österbotten, Finland (finsk Odl.zon 3= Svensk Odl.zon 5)


           
          Citera
          anne-li i olofst...
          Inlägg 30-07-2009, 22:09
          Länk hit: #3328


          Medlem
          Antal inlägg: 1 610
          Medlem sedan:
          09-07-2003
          Medlem nr: 1 876



          Gud så mysig beskrivning av en dag! härligt! bravo.gif
           
          Citera
          Pia L
          Inlägg 30-07-2009, 22:15
          Länk hit: #3329


          Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem sedan:
          26-03-2006
          Medlem nr: 7 292



          Jag har försökt att packa ihop i lägenheten, men jag får åka ner i morgon igen för att fortsätta........guuuud vad jag inte gillar att flytta sick.gif


          --------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
           
          Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 31-07-2009, 09:14
          Länk hit: #3330


          Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem sedan:
          30-09-2006
          Medlem nr: 8 660



          Jag är TOTALT uttråkad!!!! Kan inte komma på en enda vettig sak att göra förutom att dra ut lådor från förrådet (och det har jag ingen lust med just nu!) funderar skarpt på att tröstköpa fröer... vad tror ni om det? crazy.gif


          --------------------
          Före detta Morinablomman..
           
          Citera
          Bettis
          Inlägg 31-07-2009, 09:40
          Länk hit: #3331


          Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem sedan:
          07-02-2007
          Medlem nr: 9 061



          CITAT (Kajsa i Arvika @ 31-07-2009, 10:14) *
          funderar skarpt på att tröstköpa fröer... vad tror ni om det? crazy.gif


          giggle.gif det tycker jag absolut att du ska göra, då kommer allt att kännas bättre coolgleam.gif


          --------------------
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 31-07-2009, 09:48
          Länk hit: #3332


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          CITAT (Kajsa i Arvika @ 31-07-2009, 10:14) *
          Jag är TOTALT uttråkad!!!! Kan inte komma på en enda vettig sak att göra förutom att dra ut lådor från förrådet (och det har jag ingen lust med just nu!) funderar skarpt på att tröstköpa fröer... vad tror ni om det? crazy.gif


          ja det är ju faktiskt ett billigt nöje whistling.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 31-07-2009, 10:19
          Länk hit: #3333


          Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem sedan:
          30-09-2006
          Medlem nr: 8 660



          Sådär!! Nu känns det MYCKET bättre!! yahoo.gif


          Nu kan jag tom tänka mej att släpa fram ett par lådor.. biggrin.gif

          Redigerat av Kajsa i Arvika: 31-07-2009, 10:21


          --------------------
          Före detta Morinablomman..
           
          Citera
          Monarda
          Inlägg 31-07-2009, 10:31
          Länk hit: #3334


          Medlem
          Antal inlägg: 4 644
          Medlem sedan:
          06-03-2005
          Medlem nr: 5 125



          Grand final på semestern - sista dagen. Trots allt regn så har det i alla fall varit fyra sköna veckor. Åkt kors och tvärs i vårt eget land och tittat på många fina trädgårdar. Idag ska jag bara vara tjusig och strosa runt i trädgården i min nyinköpta stråhatt (om den inte blåser bort)! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
           
          Citera
          pejori
          Inlägg 31-07-2009, 12:07
          Länk hit: #3335


          Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem sedan:
          12-01-2004
          Medlem nr: 2 682



          CITAT (Monarda @ 31-07-2009, 11:31) *
          Grand final på semestern - sista dagen. Trots allt regn så har det i alla fall varit fyra sköna veckor. Åkt kors och tvärs i vårt eget land och tittat på många fina trädgårdar. Idag ska jag bara vara tjusig och strosa runt i trädgården i min nyinköpta stråhatt (om den inte blåser bort)! laugh.gif laugh.gif laugh.gif


          Knyt en yllehalsduk runt huvudet, så sitter den kvar. rotfl.gif
          Halsduken behövs snart ändå, så det är lika bra att ta fram dom. giggle.gif


          --------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 31-07-2009, 12:11
          Länk hit: #3336


          Gäster






          Jag ska packa seglarkläder... Blir nog olika varianter på gummistövlar, regnställ och badringar.... wacko.gif
           
          Citera
          ylvahi
          Inlägg 31-07-2009, 21:47
          Länk hit: #3337


          Medlem
          Antal inlägg: 1 870
          Medlem sedan:
          05-05-2007
          Medlem nr: 10 191



          Skjutsade in "gubben" till sjukhuset TIDIGT d010.gif i morse för operation.
          Sen hämtade jag honom igen och åkte och fikade hos hans föräldrar.
          På kvällningen kom syrran med familj förbi på en fika.
          Så fixade yngste sonen lite kvällsmat, så slapp jag det smiley_small_hug.gif .


          --------------------
           
          Citera
          MariaS
          Inlägg 01-08-2009, 06:36
          Länk hit: #3338


          Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem sedan:
          05-03-2004
          Medlem nr: 2 930



          En lååååååång dag på travet. ca 1100 marknadsstånd är uppställda där. Blir myyyyycket att titta på och kanske köpa! laugh.gif
           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 01-08-2009, 15:04
          Länk hit: #3339


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          har vart o shoppat lite bl.a. två rätt schyssta trasmattor på Rusta. Sen har jag tatt bort en massa envisa sly-träd från tomten så det ser lite mer städat ut. phu sweatingbullets.gif nu ska jag ner till växthuset smile.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 01-08-2009, 16:11
          Länk hit: #3340


          Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem sedan:
          30-09-2006
          Medlem nr: 8 660



          Kört runt syrran så hon har storhandlat, sedan åkte vi till IKEA i Karlstad.. Åt lunch och kom därifrån med en visp och ett bestickställ.. confused.gif Ikväll ska vi åka och titta på en liten kanin som vi eventuellt ska ta över.. wub.gif


          --------------------
          Före detta Morinablomman..
           
          Citera

          867 sidor V  « < 165 166 167 168 169 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 07-07-2026, 00:59
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon