Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

4 sidor V  < 1 2 3 4 >  
          Skriv svarNytt inlägg
          > En del tycks ha kunnat logga in på AoT, dock inte jag.
          Tesa
          Inlägg 09-10-2007, 21:53
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 3 397
          Medlem nr: 2 483

Jag har kommit in...som tredje identitet...TesaMallow... Fick skaffa mig en ny hotmailadress och skapa en ny användare...Omständigt...nääää... thumbdown.gif
          Hoppas bara min gamla användare går att rädda...annars blir ju mina album "moderlösa"

--------------------
          Tesa
          zon 3-4
          Här finns min blogg: Uti vår hage...

Citera
          malin72
          Inlägg 10-10-2007, 06:07
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 4 829
          Medlem nr: 7 440

duh.gif tydligen trött igår för jag kom in när jag bara skrev mail adress och lösen nu!!!! men jag mitt nöt gick ju in där man skulle skriva som gamal medlem..och försökte blush.gif whist.gif ja ja nu kom jag ju in iallfallska snart in och kolla läget ska bara ta hand om barnen först sen sitter man väl här rotfl.gif

--------------------
          mvh / malin zon 2 - 3

yg400.gif

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"

välkommen till min nya blogg!!!!!:
          min trädgårdsdröm

Citera
          Berith
          Inlägg 10-10-2007, 07:37
          Länk hit: #43

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

Jag hittar mej i medlemslistan, men kan inte logga in. Har gissat på dom lösenord jag brukar använda men neej. Är bara nyfiken på hur det ser ut där nu. Och min mail-adress är fel, har testat dom jag har och hade då för flera år sen, men lika mycket neej där.

Får väl vänta tills det mesta lugnat sej och ni andra som vill in får hjälp först.

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Citrona
          Inlägg 10-10-2007, 08:02
          Länk hit: #44

Medlem
          Antal inlägg: 161
          Medlem nr: 12 729

Hej på er alla frustrerade AoT:are! Jag har faktiskt lyckats logga in, men först när jag begärde att få återställa mitt lösenord (trots att jag hade rätt användarnamn, rätt mailadress och rätt lösenord). Prova att klicka på "Återställ lösenordet" så får ni en klickbar länk till er e-post som ni kan använda för att förhoppningsvis kunna logga in. Men som någon annan skrev, det finns inte mycket att se där än. De flesta som lyckats logga in skriver mest om problemen med forumet och inte så mycket om trädgård. De borde samla alla teknikfrågor på ett ställe (exempelvis i Fotoforum som nån föreslog). Det lilla jag har sett hittills skapar hur som helst en massa undringar. T ex så är texterna till fotona i våra album avklippta om de är för långa. Fotona kommer inte i rätt ordning, och de visas ännu inte i sin rätta storlek, men det skall visst ändras. Man kan bara klicka bakåt 20 inlägg i taget, inte välja tio sidor bakåt (eller framåt). Och listorna har jag inte hunnit titta på mer än roslistan, där kan man inte bläddra som förut bland bilderna, jag som inte vet vad jag letar efter har ju suttit och dreglat över bilderna, börjat på A och rullat mig framåt. Som tur var hann jag innan stängningen av det gamla forumet skriva ut en hel del av de rosor jag har på min önskelista. Det var ju så himla bra förut, man klickade upp en ros man gillade på bilden, så fick man alla kommentarer i en rad under och kunde skriva ut alltihop, det går nog inte nu vad jag kan se. Inget alfabetiskt register över huvud taget.

Jag har hunnit bekanta mig lite med detta (odlas) forum den senaste veckan. Tycker att här finns många bra funktioner som vi har saknat på AoT. Jag förstår inte varför ingen frågade oss forumister vad vi hade för önskemål INNAN man gjorde om hela forumet. Nu har man gjort en helt ny teknisk lösning med uppenbarligen en massa brister, och så skall man utifrån det försöka fixa till det så att det går att använda. När man hade hela expertisen samlad och hade kunnat fråga FÖRST... Forumet är väl ändå till för dess användare och inte tvärtom?? Utan forumister - noll forum. Eller?

Citera
          Berith
          Inlägg 10-10-2007, 08:25
          Länk hit: #45

Medlem

Kan man inte kika runt där som Gäst?

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Berith
          Inlägg 10-10-2007, 08:44
          Länk hit: #46

Medlem

CITAT (Berith @ 10-10-2007, 09:25) *
          Kan man inte kika runt där som Gäst?

Eller är det kanske så att det jag ser som oinloggad är så det ska se ut...? unsure.gif

--------------------

Citera
          Betty
          Inlägg 10-10-2007, 08:56
          Länk hit: #47

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

Jag har inga problem med att logga in på AoT's forum - men jag måste säga att "Det var bättre förr" - även om jag tyckte att AoT's gamla forum var krångligt och omodernt...

Tycker att det nya känns smalt och inklämt mellan breda spalter Speciellt högerspalten känns helt onödig.

CITAT (Berith @ 10-10-2007, 09:44) *
          Eller är det kanske så att det jag ser som oinloggad är så det ska se ut...? unsure.gif

Ja Berith, så är det.

Redigerat av Betty: 10-10-2007, 08:58

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera
          Berith
          Inlägg 10-10-2007, 09:16
          Länk hit: #48

Medlem

CITAT (Betty @ 10-10-2007, 09:56) *
          Jag har inga problem med att logga in på AoT's forum - men jag måste säga att "Det var bättre förr" - även om jag tyckte att AoT's gamla forum var krångligt och omodernt...

Tycker att det nya känns smalt och inklämt mellan breda spalter Speciellt högerspalten känns helt onödig.
          Ja Berith, så är det.

Åh fasen! slap.gif Sorry, men det var ju inget att längta efter om det ska se ut så här.
          Bifogad fil  AoT.jpg ( 38.78k ) Antal nedladdningar: 27

--------------------

Citera
          Betty
          Inlägg 10-10-2007, 09:27
          Länk hit: #49

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

Näe... no.gif Lite av ett antiklimax blev det allt, för min del i alla fall...

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera
          Berith
          Inlägg 10-10-2007, 09:32
          Länk hit: #50

Medlem

CITAT (Betty @ 10-10-2007, 10:27) *
          Näe... no.gif Lite av ett antiklimax blev det allt, för min del i alla fall...

Förstår det, jag hade blivit jätteledsen. crying.gif

Utan att strö salt i ev sår... Ingemar och Göran har gett oss ett toppenforum! yahoo.gif Fast det visste jag ju utan att behöva jämföra med nåt annat. kompiskram.gif

Hoppas att ni kommer att trivas där ändå. yes.gif

--------------------

Citera
          Irene_L
          Inlägg 10-10-2007, 09:51
          Länk hit: #51

Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem nr: 5 006

Jag kan ännu inte logga in där. Jag ser ju att läsa ändå som gäst och inte kan jag säga att jag gillar det nya forumet. Men jag blir så irriterad när jag inte kan logga in ändå. Grr sånt retar mig ranting.gif

Tur att vi inte behövde uppleva sånt strul när Odla gjordes om. Här funkade allt väldigt bra. Göran och Ingemar lyssnade verkligen på oss medlemmar. blomma.gif En bukett till dom!!

Redigerat av Irene_L: 10-10-2007, 09:53

--------------------
          Irene sår och odlar i zon 3

Citera
          Mariann
          Inlägg 10-10-2007, 09:54
          Länk hit: #52

Medlem
          Antal inlägg: 733
          Medlem nr: 64

jag saknar roslistan... om man inte kan namn på rosorna så funkar den ju inte ... eller?

--------------------
          Hälsningar Mariann, zon 3-4

En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor -St. Francis of Assisi

Citera
          Dito Verde
          Inlägg 10-10-2007, 10:09
          Länk hit: #53

Medlem
          Antal inlägg: 696
          Medlem nr: 11 610

Har inte varit på AoT tidigare men blev så klart nyfiken när jag läst allt ni skrívit här. Så jag försökte bli medlem....
          Mailadress gick bra, lösenord gick bra, men när jag kom till användarnamn så står det redan från början, dvs innan jag skrivit något att namnet redan är upptaget ???? Jag försöker ändå skriva in olika användarnamn men när man trycker på knappen "nästa steg" så kommer man tillbaka på föregående steg.
          Har någon lyckats bli ny medlem idag? Någon som känner igen situationen?
          Har mailat deras redaktion men förväntar mig inget svar, inget snabbt svar i alla fall. De har nog att göra antar jag.
          /p

Citera
          RibesRubusVitis
          Inlägg 10-10-2007, 21:37
          Länk hit: #54

Medlem
          Antal inlägg: 2 134
          Medlem nr: 6 842

Jag gjorde ett nytt försök att logga in, men gav upp efter tjugo minuter. Samma användarnamn som alltid, samma mailadress och samma lösenord; då vill jag inte höra att det är fel…
          Sen är det oerhört segt att byta sida, och av den stora vinjetten TRÄDGÅRD ser jag bara ÄDGÅRD en aning av det första R:et. Menyraden till vänster kan man glömma. Skitdåligt.

Citera
          Cacki
          Inlägg 10-10-2007, 22:09
          Länk hit: #55

Medlem
          Antal inlägg: 6 240
          Medlem nr: 6 755

-cry-.gif Det är en enda stor sorglig historia på AoT just nu. Jag är så orolig att alla kanonbra trädgårdslistor kommer att bli förstörda i jakten på "sta´ns flashigaste forum". Än så länge blir man bara ledsen när man går in där.
          Tur att jag redan innan allt det här börjat lära känna och trivas jättebra på Odla, så utan trädgårdssnack behöver man inte bli. wub.gif

--------------------
          **Cacki z 3**

Citera
          Berith
          Inlägg 11-10-2007, 14:19
          Länk hit: #56

Medlem

Jag ser ju att jag finns i medlemslistan men jag kan inte logga in. "Mailadressen finns inte." Inte sjutton kommer jag ihåg vad jag uppgav för mailadress om det inte var den vanliga jag hade då för länge sen.

Kan man inte söka på medlemmars tidigare inlägg? Eller nånting som gör att jag kanske hittar rätt och kan logga in.

--------------------

Citera
          Berith
          Inlägg 11-10-2007, 17:45
          Länk hit: #57

Medlem

CITAT (Berith @ 11-10-2007, 15:19) *
          Kan man inte söka på medlemmars tidigare inlägg?

Kan man inte det? Söka som man kan här.... och se vad medlemmarna skrivit tidigare?

--------------------

Citera
          Christer i Falkö...
          Inlägg 11-10-2007, 19:26
          Länk hit: #58

Medlem
          Antal inlägg: 3 056
          Medlem nr: 2 460

CITAT (kerstin z5-6 @ 09-10-2007, 18:19) *
          Precis -Ni heter INTE som era signaturer i forum .. för nån gång i tidernas begynnelse som regggade ni er under något annat namn
          MEN -
          Om ni lyckas hitta era album via sök medlemmar
          Man kan söka på stad, förnmn etc tex .. så hittar ni er smile.gif

Svårt att förklara .. o Kenneth N är nerlusad med mail .. maila dit hjälper nog inte ...han kan inget göra åt det
          coolgleam.gif CHRISTER tex smile.gif

Du heter Christer Olofsss som anv namn -där finns dina bilder kolla -stava rätt tre sss:)

Detta anv namn ska reggas med ditt gamla lösen o din e mail smile.gif

Du kommer att heta så ett tag i forum -Men Kenneth jobbar på att alla ska få tillbaka sina gamla signaturer smile.gif
          Hälsar KHÄR Christer

Tänk på blodtrycket smile.gif

Har prövat även med tre ess (som jag faktiskt aldrig skrivit själv, det sista s:et har de lagt till själv. Det vet jag för jag kan stava till mitt eget efternam. O:ert och N:et fick inte plats då jag skulle skriva hela namnet laugh.gif ). Har till och med bytt lösenord, men inte helsike kommer jag in ändå!! Dessutom skrev jag och bad om hjälp, men fick inte ens ett oartigt svar tillbaka laugh.gif Som tur är har jag alltid haft väldigt lågt blodtryck, så nu kanske jag kommer upp till normala nivåer i alla fall laugh.gif .
          Christer.

--------------------
          Varför inte kika in på min blogg? dronten1.tradgardsblogg.se

Citera
          Tesa
          Inlägg 11-10-2007, 21:12
          Länk hit: #59

Medlem
          Antal inlägg: 3 397
          Medlem nr: 2 483

Jag ( Mallow, numera kossa blush.gif ) har samma problem Christer..kommer inte in på nåt sätt..men jag fick iaf svar från Kennet när jag mailade första gången men det hjälpte inte mig iallafall..Hade redan testat den varianten han föreslog och typ 10 till...Jag har skapat en ny användare nu men kommer jag in som mig själv så skrotar jag väl kanske den..
          Det känns lite surt alltså...fattar inte att man kan sjösätta når som funkar så dåligt.. no.gif

--------------------
          Tesa
          zon 3-4
          Här finns min blogg: Uti vår hage...

Citera
          Christina i Smål...
          Inlägg 11-10-2007, 21:27
          Länk hit: #60

Medlem
          Antal inlägg: 162
          Medlem nr: 362

Nu har jag i alla fall kunnat logga in, men mina uppgifter på min sida var borta. Har lagt in dom och en signaturbild också. Det var inga problem. Hoppas att allt blir OK så småningom.
          /Christina

--------------------
          Christina, zon 4-5

Citera

4 sidor V  < 1 2 3 4 >
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-06-2026, 07:17

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon