Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

4 sidor V  « < 2 3 4  
          Skriv svarNytt inlägg
          > En del tycks ha kunnat logga in på AoT, dock inte jag.
          Anna NV Uppsala
          Inlägg 11-10-2007, 23:22
          Länk hit: #61

Medlem
          Antal inlägg: 260
          Medlem nr: 387

Jag har kommit in efter det att jag skrek och gnydde i den kommentarspalt där man kan skriva utan att vara inloggad. Någon av teknikerna sa vilket av alla mina femtielva alternativ som jag skulle använda. Men det är ju ett elände, ingen forumglädje alls med den strukturen. Ändå roligt att vara där, mest för att man känner så många. Men många AoT-forumister finns ju här med, det känns skönt.

Men jag letar efter ett ställe där man kan göra album där både text och bild syns i själva översikterna. Någon som känner till ett sådant ställe?

Citera
          Berith
          Inlägg 12-10-2007, 05:54
          Länk hit: #62

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

Och jag vill bara testa det nya forumet. Just nu försöker jag skapa mej en ny användare, men det funkar såklart inte. rtfm.gif Det är tydligen fyra steg man ska ta - 1 funkar bra, 2 funkar bra, 3 funkar inte alls - Namnet är upptaget! står det innan jag ens skrivit in nåt namn, och så backar f----skapet tillbaka till 2 igen.

Vad gör man?? Nu vet ju jag att det är knas och strul där, men hur känner sej nya besökare? Skulle tro att dom vänder i dörren! nono.gif

När jag läser där så förstår jag att det ser helt annorlunda ut när man är inloggad. (Såg nåt om markereing av lästa och olästa inlägg t.ex.) Det vore ju kul om jag också hade fått se hur det egentligen ser ut...

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Krolliljan
          Inlägg 12-10-2007, 06:06
          Länk hit: #63

Medlem
          Antal inlägg: 10 192
          Medlem nr: 10 539

CITAT (Berith @ 12-10-2007, 06:54) *
          Och jag vill bara testa det nya forumet. Just nu försöker jag skapa mej en ny användare, men det funkar såklart inte. rtfm.gif Det är tydligen fyra steg man ska ta - 1 funkar bra, 2 funkar bra, 3 funkar inte alls - Namnet är upptaget! står det innan jag ens skrivit in nåt namn, och så backar f----skapet tillbaka till 2 igen.

Vad gör man?? Nu vet ju jag att det är knas och strul där, men hur känner sej nya besökare? Skulle tro att dom vänder i dörren! nono.gif

När jag läser där så förstår jag att det ser helt annorlunda ut när man är inloggad. (Såg nåt om markereing av lästa och olästa inlägg t.ex.) Det vore ju kul om jag också hade fått se hur det egentligen ser ut...

Jag kommer in med mitt gamla namn. yes.gif

Jag vet inte om jag sett alla finesser confused.gif men som jag fattar det så står alla trådar i en lång räcka efter den tid man lagt in dem och om jag inte läst dem så har de röda siffror till höger och om jag läst dem blir siffrorna röda. dunno.gif

--------------------

Citera
          Berith
          Inlägg 12-10-2007, 06:08
          Länk hit: #64

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

CITAT (Krolliljan @ 12-10-2007, 07:06) *

Jag vet inte om jag sett alla finesser confused.gif men som jag fattar det så står alla trådar i en lång räcka efter den tid man lagt in dem och om jag inte läst dem så har de röda siffror till höger och om jag läst dem blir siffrorna röda. dunno.gif

Jag vill ju också seheehe...!! -cry-.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Betty
          Inlägg 12-10-2007, 09:54
          Länk hit: #65

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

CITAT (Krolliljan @ 12-10-2007, 07:06) *

Så här ser det ut (klicka på bilden så blir den större):

Bifogad fil  AoT_sida.jpg ( 68.53k ) Antal nedladdningar: 32

Den röda siffran betyder att det finns olästa inlägg i tråden, siffran inom parentes är antalet inlägg totalt i tråden. När du har läst alla inläggen i tråden så blir det en svart nolla till vänster om parentesen. Men du kan inte gå direkt till ditt senast lästa inlägg eller annat valfritt inlägg i tråden, du hamnar alltid på allra första inlägget och måste sen scrolla dig ner genom tråden för att se vilket eller vilka inlägg som tillkommit sen du läste i tråden senast. Det blir en himla massa scrollande...

Redigerat av Betty: 12-10-2007, 09:56

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera
          CGB
          Inlägg 12-10-2007, 10:01
          Länk hit: #66

Gäster

Kommer in under ny signatur 'GunnarT' medans min tidigare signatur 'Abies' försvann under förändringsarbetet. Ho, ho, ja, jaa..

Citera
          sqrulan
          Inlägg 12-10-2007, 10:06
          Länk hit: #67

Medlem
          Antal inlägg: 3 211
          Medlem nr: 9 264

thumbdown.gif Jag tycker att hela AoT,s forum är förstört!!! ranting.gif
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  post_9264_1181600221.gif ( 11.98k ) Antal nedladdningar: 2

--------------------

Citera
          igl
          Inlägg 12-10-2007, 10:36
          Länk hit: #68

Medlem
          Antal inlägg: 284
          Medlem nr: 2 452

gå in och skriv på det allmänna uppropet till bonniers.
          mvh
          inger

Citera
          Inger R
          Inlägg 12-10-2007, 10:50
          Länk hit: #69

Medlem
          Antal inlägg: 74
          Medlem nr: 66

Hjälper inte det så får vi maila direkt till Marit Danielsson, som chefredaktör är hon den enda som Bommiers möjligen lyssnar på. Om hon nu framför våra åsikter, omläggningen tycks ju följa hennes intention att tidningen och forumet inte längre skall vara för dom"redan frälsta".
          /Inger R

Citera

4 sidor V  « < 2 3 4
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 14-06-2026, 20:59

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon